Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulitteko tosiaan YLI MILJOONA TYHMÄÄ,

Vierailija
05.02.2012 |

että haavisto voittaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö hölmö, äänestit varmaa voittajaa? Et uskaltanut äänestää parasta. Surullista. Kuinka neuvostoaikaista, huoh!

äänestin parasta ja hän voitti vaalit!

Jess!

Vierailija
22/26 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en äänestä vaaleissa sillä perustella, että ehdokkaani pitäisi voittaa vaan parasta ehdokasta. Koen, että se on kannanotto.

t: Haavistoa äänestänyt

senkin uuwatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuwatit luulitte ennen tätä päivää. Miksi luuserit homot nyt piiloudutte ja kerrotte että ette luulleet?

Onko kaikki homot noin luusereita ja mammanpoikia?

Missä nyt se rohkeutenne?

Kertokaa huomenna myös te yli miljoona, että olette homoja. Tulkaa ulos kaapistanne pölhöt kusipäät.

Parhaat naurut sain tästä! Eli kirjoittaja luulee, että koska HAavisto oli homo, kaikki häntä äänestäneetkin olivat homoja. Mikä sua noin paljon vituttaa ja vihastuttaa?? En käsitä. Minä äänestin Haavistoa, koska hän oli parempi ehdokas minun mielestäni, enkä ole homo, olen 58-vuotias perheen äiti. Vaikka Haavisto hävisi, en silti ole vihainen Niinistölle tai häntä äänestäneille. Kaikilla on oma mielipiteensä ja niin kuuluu ollakin.

JOs Haavisto olisi hetero, mistä syystä sinä sitten mesoaisit täällä? Tuollaiset kommentit vain kertovat sinun omasta yksinkertaisuudestasi. Minusta Haavisto teki hienon kampanjan ja hänen ansiostaan, vaikka häntä ei valittukaan, moni asia meni taas hieman eteenpäin tässä maassa.

Vierailija
24/26 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raveissa veikataan voittajaa, presidentin vaaleissa äänestetään sitä, jonka haluaisi presidentiksi.

Meetkö vielä johonkin Ärrälle yrittään lunastamaan voittoa, kun osasit veikata oikein :DDDDD?

Vierailija
25/26 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen iloinen ja ylpeä siitä, että annoin ääneni mielestäni paremmalle. Kuten sanottua, Haaviston kampanjan myötä asenneilmasto Suomessa on jo muuttunut inhimillisemmäksi.

Onnea Saulille! Hän on varmasti hyvä presidentti. Pekkakin saa tehtyä varmasti hyvää työtä tästä eteenkin päin.

Terveiset Helsingistä

Vierailija
26/26 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en äänestä vaaleissa sillä perustella, että ehdokkaani pitäisi voittaa vaan parasta ehdokasta. Koen, että se on kannanotto.

t: Haavistoa äänestänyt

senkin uuwatti.

Miks täällä pyörit kun sulle *tuskin* tulee niitä lapsia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän