Äänestikö kukaan muun vapaisiin suuntiin kuuluva uskovainen Haavistoa kuin minä?
Mitä olen tuttavien kanssa jutellut ja Facebookissa lukenut, niin vähemmistöä näytän olevan...
Kommentit (6)
minä olen helluntailainen ja äänestin Haavistoa. En ole kyllä kellekään uskovalle tutulle ratkaisustani kertonut vaan pysynyt hiljaa vaaliasiasta.
En muutenkaan ole näissä asioissa seurakuntani linjoilla ollenkaan, hyväksyn täysin homouden, esiaviollisen seksin jne. Mutta pysyn silti hellareissa koska siellä on "eloa" ja henkeä toisin kuin luterilaisten tilaisuuksissa.
mutta en uskovaisuuteni takia. Ilman uskoanikaan en olisi halunnut nähdä antoniota valtakunnan ensimmäisenä naisena.
seurakunnissa käy ihmisiä jotka eivät ole tehneet uskonratkaisua eli vastaukseni on, että voi olla.
Kyllä minä halusin antaa ääneni niinistölle nyt kun kristillisiä ei enää ollut kierroksella. Olisi kannanut miettiä millaista elämää kukakin viettää eli näkeekö siitä onko kristitty vai ei.
Haavisto olisi saanut ääneni, jos ei olisi homo. En uskovana suinkaan tuomitse homoja, mutta en voi puoltaakaan. Niinistön arvot ovat liian kovia tällaiselle lapsenuskoiselle mamille.
olisi ollut hetero. Tai edes sellainen homo, joka olisi vain hyväksynyt sen, ettei voi koskaan saada parisuhdetta.