Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko outo- nautin mennä gynekologille?

Vierailija
05.02.2012 |

Saan tästä varmasti hirveän haukkuryöpyn päälleni mutta minua on jo pidemmän aikaa omalla tavallaan kiihottanut mennä gynekologille. Se tutkimus, tutkimuspöytä ja muu on jonkinlainen ärsyke minulle. Yhtäältä jännitän sitä ja toisaalta nautin siitä. Hölmöä...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin kiihottaa, se emättimen venyttäminen spekulalla tuntuu aivan mahtavalle...viime kerralla lääkäri joutui vaihtamaan välineitä kun ei meinannut kohdunsuuta löytää ja tutkimuksen lopuksi olin aivan märkä ;)

Vierailija
2/26 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onhan se mukavan paljastavaa, vaa paljastaa siinä pöydällä "pyhinpänsä"

jos joku harjoittelija vielä tulee seuraamaan operaatiota viereen ja lääkäri selittää harjoitteljalle mitä hän tekee. monesti harjoittelija saa itsekkin koittaa,ja lääkäri neuvoo miten harjoittelija "survoo" joten tulee perusteellinen "tutkimus" tehtyä. on tavallaan kiihottavaa ajatella asiaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännössä on kamalaa.

Vierailija
4/26 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ukkoressu joka käsi housuissa odottaa vastauksia... ja tietty vastailee välillä itelleen.

Vierailija
5/26 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo tilanne on hyvin kiihottava ja olen joskus saanut orgasminkin sisätutkimuksessa kun lääkäri oikein tomerasti välineillään toosaa venytteli ja levitteli. Naislääkäri vielä, mutta ei auttanut, kun se itse mekaaninen ärsyke tuntui niin kiihottavalta. Kovasti toivon ettei lääkäri huomannut orgasmia, naaman yritin pitää peruslukemilla ja rentouttaa tiukalle supistumaan pyrkiviä lantionpohjan lihaksia.

Vierailija
6/26 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalalta tuntuu, hiton pervot

Vierailija
7/26 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä haaveilen usein pääseväni gynelle perusteelliseen tutkimukseen, ennakkoon unelmoin tilanteesta, hekumoin, oikein kihertelen, kun ajattelen kuinka olen gynen armoilla.

oliso todella noloa, jos gyne huomaisi minun olevani hekumoissa, siksi yritänkin olla tutkimuksessa niin vaisu ja tunteeton (etten paljastaisi gynelle nauttivani tilanteesta)

joskus mietin onko tämä yleitäkin?

huomaako gyne, jos olen kiihottunut, mitä gyne silloin tekee?

Vierailija
8/26 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pervoa, mun mielestä.Minä kiihotun hirveästi kosmetologilla, kun se voitelee mun käsiä :DD

Vierailija
9/26 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nauti itse gynekologisesta tutkimuksesta, mutta joskus kyllä ennen ja jälkeen tutkimuksen kihertelen ja haaveilen, kun gyne on sellainen komea nuorimies ;D Aluksi olin vähän arka menemään tuon miekkosen tutkittavaksi, mutta totesin, että kyse on todella ammattitaitoisesta ja loistavasta gynestä!

Miten joku voi saada orgasmeja tutkimuksessa!? Miten se gyne oikein koskettelee sitten teitä!? Sitä vaan ihmettelen :D Mulla on ainakin kiihotus TODELLA kaukana tutkimuksen aikana...

Vierailija
10/26 |
28.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi saada orgasmeja tutkimuksessa!? Miten se gyne oikein koskettelee sitten teitä!? Sitä vaan ihmettelen :D Mulla on ainakin kiihotus TODELLA kaukana tutkimuksen aikana...

Mulla se emättimen seinämien venyttäminen aiheuttaa erittäin voimakasta kiihotusta. Tuolla kertaa kun sain orgasmin oli sellainen aika kovakourainen vanhempi naislääkäri, joka niillä välineillä oikein venytteli ja välillä käänsi niiden paikkaa ja venytti taas toiseen suuntaan. Oli vielä pahus ovulaation aika jolloin olen niin kiimainen että joskus pelkkä tiukkojen farkkujen hankaus aiheuttaa erittäin voimakasta kiihotusta joten siinä kävi sitten niin. Yritin orgasmin tullen olla oikein tuskaisan ja nyrpeän näköinen siinä kattoon tuijotellessani ettei lääkäri vaan tajuaisi minkä sortin krampista tässä on kyse.

-nro 5

Vierailija
11/26 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 12:08"]todellakin kiihottaa, se emättimen venyttäminen spekulalla tuntuu aivan mahtavalle...viime kerralla lääkäri joutui vaihtamaan välineitä kun ei meinannut kohdunsuuta löytää ja tutkimuksen lopuksi olin aivan märkä ;)
[/quote] mullaki on jouduttu vaihtaa välineitä kesken tutkimuksen. Käänteli ja pyöritteli ensin välineitä. Meni hakemaan uuden isommanko? Oliko edellinen liian pieni, vai suuri,ettei löytynyt kohdunsuuta. ..? Edellinen väline jäi siksiaikaa reikääni kun gynegologille haki uuden, olen miettinyt miksi väline tippui lattialle Sillävälin? Oliko väline minulle liian iso vai pieni kun kerran tipahti lattialle gynegologille hakiessa uutta? Tietääkö joku Mistä voisi olla kyse? Gynegologille vaan sanoi, oho...

Vierailija
12/26 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettenkö sanoisi YÄK

Vierailija
13/26 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, miksi jollain välineillä kohdunsuuta ei löydy, että pitää vaihtaa välineitä kesken kaiken?

Vierailija
14/26 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 12:08"]todellakin kiihottaa, se emättimen venyttäminen spekulalla tuntuu aivan mahtavalle...viime kerralla lääkäri joutui vaihtamaan välineitä kun ei meinannut kohdunsuuta löytää ja tutkimuksen lopuksi olin aivan märkä ;)
[/quote]
Mua semmonen venyttely ainakin sattuu.

Vierailija
15/26 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kuin yläasteikäiset poikaset olisivat saaneet herätyksen feminiinisemmän puolen jutuista ja tälle palstalle suolletaan fanta siat..

Vierailija
16/26 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu aivan ihanalta, saan yleensä melkein aina orgasmin. Harmi kun gynellä ei voi käydä kuin kerran parissa vuodessa.

t. M-45

Vierailija
17/26 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 12:08"]todellakin kiihottaa, se emättimen venyttäminen spekulalla tuntuu aivan mahtavalle...viime kerralla lääkäri joutui vaihtamaan välineitä kun ei meinannut kohdunsuuta löytää ja tutkimuksen lopuksi olin aivan märkä ;)
[/quote]
Mua semmonen venyttely ainakin sattuu.
[/quote] mukavalta tuntuu Tuo venyttely, kerran synnytys tapa arvioon mennessä olin ensin paniikissa synnytystapa arviossa lääkäri työnsi muutaman sormen peräaukoon ja toisen käden kokonaan emättimeneen ja sitten heilutteli ronskisti lantiotani. Totesi että sopii syntymään, ei kuulemma ongelmaa. Olin tyytyväinen., että sanottiin normaalin synnytyksen olevan mahdollinen. Kysyin vielä. Uudestaan, että lantioko on tarpeeksi iso, että sopii... lääkäri sanoi että koittaa vielä uudestaan nyt laittoi vaan koko käden.. sanoi että pidä jalat paikoilla. hoitaja otti jaloista kiinni. Lääkäri heilutteli voimakkaasti kättään. Sanoi, ettei ole mitään ongelmaa synnyttää alakautta. Sopii hyvin tulemaan. Jälkeenpäin olen miettinyt, että kuuluuko synnytys tapa arvio oikeesti tehdä koko käden voimalla? Myöskin mietin jälkikäteen, venyttely lääkäri paikkani kädellä tahallaan, vai olinko valmiiksi niin väljä että piti koko käsi työntää sinne?

Vierailija
18/26 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla gynekologi työnsi ison rantapallon sisääni, synnytyksen esitutkimuksena. Maalaislapsilla on meilläpäin niin suuri pää.

Vierailija
19/26 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet...pervo! Varmaan kiva lääkärille joka yrittää tehdä työtänsä kun kaiken maailman kiimavitut tulee siihen pöydälle huohottamaan!

Vierailija
20/26 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten synnytystapa arvio tehdään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän