Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just. Miehen lapset on täällä ja

Vierailija
05.02.2012 |

kärttävät koko ajan telkkaria. Minä katsoin äsken yhtä ohjelmaa (siis katsoin, toisin kuin nuo kakarat jotka vain vonkaavat sitä päälle ja unohtavat koko homman sekunnissa, mutta auta armias jos se tv menee pois päältä) ja lapset vain riehuivat ja tappelivat keskenään. Mies sitten tuli ja tempaisi kaukosäätimen minulta ja vaihtoi siihen jotain lastenohjelmia ja räyhäsi että nyt loppu tää pelleily, tulkaa kattomaan tätä telkkaria. Vois noikin kakarat oppia leikkimään jotain mut ei, pitää saada katsoa telkkaria koko valveillaoloaika ja tuo vielä edesauttaa sitä. Ihan uskomatonta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Voisit säkin avmamma oppia vaikka tekemään jotain kotitöitä, kokkailemaan tai leipomaan.

Mut ei, pitää saada katsoa telkkaria koko valveillaoloaika ja sit jos lapsille laitetaan piirrettyjä pitää nillittää siitä vauvapalstalla.

Vierailija
2/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän tuhlaa yhteisen aikansa lasten kanssa telkkarin katsomiseen? Sano miehelle, että sinä katsot telkkaria, jotta mies saa olla rauhassa lastensa kanssa ja lapset saavat nauttia isänsä seurasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän tuhlaa yhteisen aikansa lasten kanssa telkkarin katsomiseen? Sano miehelle, että sinä katsot telkkaria, jotta mies saa olla rauhassa lastensa kanssa ja lapset saavat nauttia isänsä seurasta.

Samaa olen miettinyt, että järjetöntä istuttaa lapsia telkkarin äärellä. Äsken käytiin tosin ulkona, mutta sitä lukuunottamatta on telkkari pauhannut aamusta asti.

Ja sinä joka selitit että itsepähän olen valinnut, no niin olen, mutta ensin valitsin miehen ja lapsiin tutustuin vasta reilusti myöhemmin.

Itse en koe mitään velvollisuutta tai tarvetta olla lasten kanssa, isäänsä he ovat tapaamassa eivätkä minua. En jaksa enkä edes halua leikittää heitä enempää kuin on pakko. Rasittaa vain tuo miehen asenne "ei jaksa kuunnella kitinää" kun tv ei ole päällä - no itsepähän on siihen aikanaan opettanut ja nyt vielä ylläpitää tuota tapaa! Ihan tajutonta. Ja jotenkin törkeää, että kun minulla on siinä joku ohjelma kesken, mies vain tulee ja keskeyttää sen. Että jaaha.. Minäkin taidan tästä lähin keskeyttää hänen paskantärkeät tietokonepelinsä.

Vierailija
4/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Voisit säkin avmamma oppia vaikka tekemään jotain kotitöitä, kokkailemaan tai leipomaan.

Mut ei, pitää saada katsoa telkkaria koko valveillaoloaika ja sit jos lapsille laitetaan piirrettyjä pitää nillittää siitä vauvapalstalla.

Tosiaan koko valveillaoloaika, kun lapset ovat täällä, telkkari pyörittää lastenohjelmia. Minä harvemmin katson telkkaria. Hoidan noin 95% kaikista kotitöistä. Nillitän täällä, koska en jaksa puhua miehelle.

Vierailija
5/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Voisit säkin avmamma oppia vaikka tekemään jotain kotitöitä, kokkailemaan tai leipomaan. Mut ei, pitää saada katsoa telkkaria koko valveillaoloaika ja sit jos lapsille laitetaan piirrettyjä pitää nillittää siitä vauvapalstalla.

Tosiaan koko valveillaoloaika, kun lapset ovat täällä, telkkari pyörittää lastenohjelmia. Minä harvemmin katson telkkaria. Hoidan noin 95% kaikista kotitöistä. Nillitän täällä, koska en jaksa puhua miehelle.

Vierailija
6/6 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Voisit säkin avmamma oppia vaikka tekemään jotain kotitöitä, kokkailemaan tai leipomaan. Mut ei, pitää saada katsoa telkkaria koko valveillaoloaika ja sit jos lapsille laitetaan piirrettyjä pitää nillittää siitä vauvapalstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän