saattuuko kierukan laittaminen?
... niin sattuko se paljon ja kauanko kivut kestävät. onko ketään kelle sen laittaminen ei olisi jostain syystä onnistunut?
Kommentit (5)
Jos sulle on laitettu kohdunkaulan puudutus niin suurin piirtein siltä tuntuu. menkkamaista kipua oli laittopäivänä, ei sen jälkeen. Mulla ei myöskään ollu vuotoja, kaverille laitettiin samalla viikolla 3kk sitten, sillä jatkuu vuoto tauotta edelleen..
paitsi pientä tiputtelua kesti pari kk. Toiset sanoo että sattuu paljonkin, mut se on yksilöllistä!!
Aivan kamalaa oli! Hirveetä! en tiedä mitään kauheempaa tuskaa ku kierukan asennus ja sen jälkeinen elämä. Mulle se asennettiin ilman puudutusta ja operaatio kesti ja kesti, ties kuinka kauan, oli kuulemma jotenkin hankalat paikat! mä huusi n apua ja kaks hoitsua piteli mua kiinni ja mä tappelin vastaan ku leijona. Lopulta mä menetin tajuntani. sit mä heräsin tiputuksessa muutaman tunnin päästä. sairaalassa mun piti olla pari päivää, kunnen verenvuoto lakkas. Kotona olin sit pri päivää, mut mä oksensin lähes koko ajan ja lopulta mut kiidätettiin sairaalaan, jossa kierukka operoitiin veke! Se riitti mulle, sen jälkeen sexikään ei oo enää maistunut miltään! Surullista. Mirkku.
sanottiin kyllä, että voi ottaa etukäteen buranaa jos haluaa...