Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla on hyvät välit anoppiin.

Vierailija
05.02.2012 |

Kauanko olette tunteneet?

Oma ikäsi? Anoppisi ikä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 15 vuotta, vähän yli. Mä olen 34v. ja anoppi kai kohta 70.

Vierailija
22/24 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin tutustuttu sitten paremmin :) Ikäeroa meillä on 12v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon näitä anoppikeskusteluja lukenut mutta nyt päätin ottaa osaa; en kylläkään mistään erityisestä syystä :)

Silmääni vain pistää TODELLA usein se, että annatte anopien tulla kotiinne ja esim. siivota tai järjestellä tavaroita ilman, että olette sitä pyytäneet ( eli olisitte vaikka pyytäneet apua siivouksessa jos on muuten kiire) tai yleensäkin kuuntelette mussutusta siitä miten omaa kotianne hoidatte.

Ensinnäkin, minkälainen on tuollainen aikuinen nainen joka porhaltaa toisen kotiin lupaa kysymättä ja aloittaa siivoamisen? Siis ihan aikuisten oikeasti? Mun mielestä kyseessä ei voi olla kauhean älykäs ja täysipäinen ihminen!

Minkälainen MIES antaa oman äitinsä kohdella omaa vaimoaan huonosti? Eikö MIES todella voi tehdä selväksi äidilleen ja perheelleen, että hän on valinnan tehnyt ja he joko ovat mukana hommassa tai sitten käyttäytyvät vain viileän kohteliaasti. Either way mutta toisen kotiin ei tulla riehumaan ja huseeraamaan jos ei sitä ihan erityisesti ole pyydetty.

Kolmanneksi, minkälainen nainen sietää tällaistä kohtelua? Olen ehkä vähän huono ihmissuhteissa ja kerrtottakoon etten ole naimisissa. Mutta jos minun mieheni ei pitäisi puoliani ja antaisi edes oman äitinsä kohdella minua epäkunnioitavasti en pystyisi kovin kauaa arvostamaan tuollaista miestä. Ja jos ei arvosta, ei voi rakastaakaan. Eli lähtisin kyllä lätkimään enkä jäisi kuuntelemaan loppuelämääni vittuilua.

Vähän meni ohi aiheen mutta kiinnitin vain huomiota kun niin moni tässä ketjussa on maininnut, että välit pysyvät hyvinä kun nainen ( vaimo) ei sano anopilleen mitään.

Vierailija
24/24 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kokoonnuimme aina mieheni kotiin.

Hänen äitinsä oli aina mukava meitä nuoria kohtaan. Jaksoi kuunnella isot ja surut. Ja kertoili paljon kaikenlaisia juttuja.

3v olen nyt seurustellut mieheni kanssa. Olen 26v jaa anoppi on 43v.