Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska teillä on aikaisintaan kuuluneet sydänäänet?

14.11.2005 |

Ja millä viikoilla terveydenhoitaja on niitä suostunut kuuntelemaan? Kovasti haluaisi jo kuunnella kun on ensimmäinen neuvolaaika..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kuunneltiin sydänääniä ensimmäisellä neuvolakäynnillä. Olin silloin rv 9. Silloin ne ei vielä kuuluneet... Kaksi viikkoa sen jälkeen oli uusi aika ja siellä ne napakat lyönnit kuuluivat. Se oli suuri hetki...

Vierailija
2/5 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulunut vko 14, seuraavalla kertaa viikko 17+ kuului sitten......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuului 9+3 dopperilla. 150 löi sydän. Sitä ennen saatiin sydämen lyönnit

ultrassa joka tehtiin sisäkautta vko:lla 8+2. Tällöin sydän löi 185. Älä hätäile jos äänet ei kuulu minulla jouduttiin yrittään kolme kertaa kolmena eri päivänä ennen kuin saatiin kuulumaan. Kone lupaa että äänet kuuluvat vasta 12 viikolla. tiedän,että on vaikea olla hätäilemättä,mutta jos olet epävärma mene yksityiselle.

Neuvolakäytäntö on todella kirvajavaa,mutta meillä täytynee viikkoja olla kasassa yli 8 ennen kuin aletaan kuuntelemaan. Soita kysyä neuvolatädiltäsi voisiko hän jo niitä kuunella.

Lilli81 11+2

Vierailija
4/5 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolloin kyllä vielä " luultiin" että viikot olisivat olleet 8+4, ultran jälkeen laskettua aikaa muutettiin kaksi päivää aikaisemmaksi.

Minä pyysin, että voidaanko kuunnella ja lupasin terkkarille, että en masennu jos ei kuulu. Sanoi kyllä mittauksen jälkeen, että kyllä ne jo kuuluukin, jos kaikki on ok, mutta ei halua ilmeisesti itse olla tilanteessa, joka sanoo, ettei nyt kaikki ole ok.

Riippuu kyllä varmaan terkkarista, kuinka tottunut on kuuntelemaan, laitteesta ja äidin rasvakerroksen paksuudesta:) Ja siitä istukan paikasta.

Beccy 39+2

Vierailija
5/5 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiselta th ei " suostunut" edes kuuntelemaan ennen rv12 (ts. vasta np-ultran jälkeen), koska oli suuri mahdollisuus ettei mitään olis kuulunut ja minä suotta huolestunut.

Toisella kerralla lääkäri kuunteli ne jo rv9 ja hyvin kuuluivat.

Nyt kolmannella kerralla niitä yritettiin kuunnella myös (omasta pyynnöstäni) rv9 mutta mitään ei kuulunut :( Olihan se aika masentavaa... Np-ultrassa kaikki oli kuitenkin ok ja siellä selvisi myös että kohtu on taaksepäin kallellaan+istukka etuseinässä jotka todennäköisesti vaikuttivat tuohon kuulumattomuuteen.

Rv 32+2