Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tulee tasan 2 vuotta ilman tupakkaa

Vierailija
04.02.2012 |

Alkanut tekemään mieli yhä useammin, tykkäsin siitä ja tiedän että tulen aina kaipaamaan.

Ehkä aloitan uudestaan kun ikää on vaikka 65 :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun just oon niin ylpeä että 7 kk olen ollut nyt ilman tupakkaa ja noita mietteitä joskus. Olen vaan aatellut että helpottaa tää joskus..Kuvittelin että juurikin tuossa parin vuoden hujakoilla..=)) Eli ei kai helpotakaan..? No, ei haittaa..

Ei ap öyhyytellä enää ikinä, muistellaan miten pahalta se pahin tupakka maistui ja miten pyristeltiin vaivoin eroon tuosta paskasta.. Kamala duuni takana päästä irti siitä, joten ei kai mennä siihen enää edes seittämänkymppisenäkään.

Vierailija
2/4 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno saavutus.

Eikä mitään järkeä aloittaa uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee 14.2 täyteen 11 vuotta. Mielitekoja polttaa ei ole ollut lopettamisen jälkeen. Olin kuitenkin 18 vuotta lähes ketjupolttaja. Mulla oli varmaan niin hyvä metodi lopettamiseen. En varmasti aloita koskaan uudelleen.

Vierailija
4/4 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan kyllä joskus jos tekee kovasti mieli, ihan ilokseni vaan, varsinkin jos on hyvää seuraa, eikä se oo johtanut uudestaan säännöllisen tupakoinnin alottamiseen, on keuhkot niiin kipeet jälkeenpäin.

Oon niin tyytyväinen itseeni :) kun pystyn nautiskelemaan joskus ilman sitä riippuvuutta että olis pakko lähtee ulos tupakalle kun pakkasta on 25.

Eli siitä vaan sauhuille!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä