Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin eron jälkeen eilen ensimmäistä kertaa yökerhossa haku päällä.

Vierailija
04.02.2012 |

Se oli hyvin masentava kokemus. Miehet vaikuttivat joko mielenterveystapauksilta tai alkoholisteilta tai aivan reppanoilta. Olin toivottavasti vääränlaisessa paikassa, mutten uskaltanut lähteä trendipaikkaan koska en ole trendikäs.

Mistä 30+ nainen voisi löytää tavallisen miehen pk-seudulla?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et taatusti löydä kuin surkimuksia. Menepä sormus sormessa ja ilman taka-ajatuksia niin johan pörrää miehiä!

Vierailija
2/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksista esim voisit löytää samanhenkistä seuraa.

Kirjastosta.

Työpaikalta tai muuten työn kautta.

Jos on lapsia niin lasten harrastusten kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vaan. Kuulostaa joltain jenkkileffalta eikä suomalaiselta hipihiljaameiningiltä.

Vierailija
4/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä ole tultu iskemään. Yökerho on luonteva iskupaikka. Ja en osaa esittää etten ole haku päällä kun kerta olen. En ole koskaan ymmärtänyt miten sen voi kytkeä pois. Ei minun ympärillä niin kauheaa kuhinaa ollut silloinkaan kun olin sormus sormessa aikanaan ulkona. ap

Vierailija
5/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut sulle siitä että olet fiksu nainen! Olet liuan tasokad yökerhoihin. Harrastusten kautta tai seurakunnasta löytyy kunnon miehiä.

Siis näin mulla ja mun tutuilla. Se oikea kolahtaa silloin kun sitä vähiten odottaa.

Vierailija
6/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä ole tultu iskemään.

Älä ala "iskeä" vaan rupeat vaan juttelemaan. Jos sillä vastapuolella on myös haku päällä niin kyllä sekin alkaa jutella. Jos ei ala ja katsoo sinua kuin hullua, älä huoli, sehän on ihan normaalia käytöstä Suomessa. :o)

Vierailija
7/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei baarista löydä kun panoja

Perustelut, kiitos?

Kun eivät kaikki baarissa kävijät ole mitään onnettomia luusereita ja alkkisnarkki-reppanoita, vaan kyllä siellä käy niitä ihan normaalejakin ihmisiä, joita näet arkisin työpaikoilla, kaupassa, harrastuksissa ja ehkä jopa siellä kirjastossa.

Itse elelin neljä vuotta avoliitossa miehen kanssa, joka oli juurikin törkyjurrisen illan päätteeksi mukaan napattu baarilöytö. Suhde tosin sitten loppui, mutta aivan muista syistä kuin siksi, että suhde oli alkanut yhdistelmällä humala + baari.

Mutta se kyllä pitää paikkansa, että se oikea kolahtaa, kun vähiten odottaa. Jos on oikein hakuhakuhaku päällä, niin jotenkin tuntuu, että ketään ei tule vastaan, mutta sitten kun on ihan normaalisti, niin sitten tuntuu noita miehiäkin tulevan enemmän vastaan.

Vierailija
8/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin fiksut. Netistä niitä löytyy pilvin pimein.

Vierailija
9/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ovat nykyisin netissä, eikä yökerhossa. Varsinkin fiksut. Netistä niitä löytyy pilvin pimein.

Se on kyllä joo huomattu. Ai että niitä kahden sanan viestejä tai seksiseuran vonkausta, vaikka ilmotuksessa selkeästi sanotaan, että ei mitään seksiseuraa tässä nyt olla vailla. Tai no nuo lyhyet vastaukset nyt vielä menevät, itsekin olen alussa huono kirjoittelemaan, juttua alkaa tulemaan vasta sitten muutamien vaihdettujen viestien jälkeen.

Vierailija
10/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis luulen niin ainakin. Osaan puhella kaikesta, osaan tanssia naisen sydämeen, olen normaalivartaloinen, siisti ja kapakassa kyllä flaksi käy. Jopa kaksikin naista on samaan aikaan tullut juttelemaan. En tuolla baareissa kuitenkaan kovin usein käy. Enkä siellä ollessani mitenkään etsi seuraa.

En kyllä netistäkään seuraa etsi. Jos joku ihana ihminen osuu kohdalle, niin sitä vaan sitten tapahtuu niin. Onnea ap:lle.

Vierailija
11/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monta 30+ kaveria, jotka ovat osa jo kertaalleen naimissakin olleita. Ihan jokainen on löytänyt sen oikean netistä. Jollain on mennyt peräti kahdetkymmenet treffit ja toiset on löytäneet jo kolmansilla. Ja miehet on ihan asiallisia: itsensä elättäviä, koulutettuja ja mukavia. Osa lapsettomiakin, vaikka ikää on jo sen 30-40.

Eli ap, suuntaa nettiin. Siellä ne hyvät diilit nykyään luuraa.

Vierailija
12/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut sulle siitä että olet fiksu nainen! Olet liuan tasokad yökerhoihin. Harrastusten kautta tai seurakunnasta löytyy kunnon miehiä.

Siis näin mulla ja mun tutuilla. Se oikea kolahtaa silloin kun sitä vähiten odottaa.

Ja silloin kun olisin vähiten niiin odottanut. Teimme vielä lapsenkin. Häntä pystyyn.

Vierailija
13/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asematunnelista, siellä ne neekeripojat sinua odottaa.

Vierailija
14/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei baarista löydä kun panoja

Perustelut, kiitos?

Kun eivät kaikki baarissa kävijät ole mitään onnettomia luusereita ja alkkisnarkki-reppanoita, vaan kyllä siellä käy niitä ihan normaalejakin ihmisiä, joita näet arkisin työpaikoilla, kaupassa, harrastuksissa ja ehkä jopa siellä kirjastossa.

Itse elelin neljä vuotta avoliitossa miehen kanssa, joka oli juurikin törkyjurrisen illan päätteeksi mukaan napattu baarilöytö. Suhde tosin sitten loppui, mutta aivan muista syistä kuin siksi, että suhde oli alkanut yhdistelmällä humala + baari.

Mutta se kyllä pitää paikkansa, että se oikea kolahtaa, kun vähiten odottaa. Jos on oikein hakuhakuhaku päällä, niin jotenkin tuntuu, että ketään ei tule vastaan, mutta sitten kun on ihan normaalisti, niin sitten tuntuu noita miehiäkin tulevan enemmän vastaan.

Oma aviomies löytyi baarista. Mies oli niin törkyjurrissa (kuten niin mainiosti asian ilmaisit :D). Nyt on 11 vuotta oltu yhdessä, naimisissa ja lapsia 2.

Niin enkä tosiaan ollut seuranhakutuulella silloin. Mutta niin se vaan tuli oikea vastaan.

Vierailija
15/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

netistä voisi löytyä ihan kunnollisia tapauksia, moni tuttava on löytänyt uuden, hyvän ja vapaan kumppanin netistä.

Vierailija
16/16 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paikkaa pidät liian trendikkäänä itsellesi? Kysyn, että tietäisin enemmän etukäteen, koska harvoin pääsen.