Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä kuulakaupoille!

Vierailija
14.11.2005 |

Toinen lapsi on saatu maailmaan ja olen päättänyt ilahduttaa vaimoania (ja itseäni hopefully) geisha- / treenikuulilla. Auttaakaa hyvät ihmiset! Minkälaiset niitten pitää olla ja milloin niiden käytön voi synnytyksen jälkeen aloittaa?

Kiitos!

t: Mörkö

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen voisi olla hyvät ne Smartballsit, joita kaikki täällä kehuu. Itelläni on kyllä erimerkkiset.

Katso lisätietoja myös:

http://www.sexpo.fi/pc_harjoitus.htm

http://www.silikonitieto.net/artikkeli_haku.phtml?arID=177&ID=24

Synnytyssairaalasta ja neuvolastakin saa jumppaohjeita, jotka on hyviä, jos niitä vaan jaksaa tehdä!

Vierailija
2/15 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jos olisin mies, en menisi ostamaan suinpäin vaan kyselisin ensin mitä hän on mieltä asiasta. saattaa olla herkkäluontoinenkin asia.

Ja tottahan se on että juuri synnyttänyt nainen on aikas väljä. Mutta tilanne korjaantuu.

Minä ostin kuulani itse, enkä olis kyllä halunnu mieheltä sellaista lahjaa.

Olisitko itse ilahtunut jostakin jumppahärvelistä kun stressin ja kiireen ohella painokin on päässyt vähän nousemaan?

N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytysten jälkeen. Ja sanot, että sä voit hoitaa lapsia aina sillä aikaa, kun vaimo jumppaa.

Ihan kiva, jos pystyt myös kehumaan rakastellessa, että vaimo tuntuu yhä hyvältä ja tiukalta. Ettei sen takia ole pakko tehdä.

Vierailija
4/15 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se millään vittukuulilla parane. Sensijaan kuulia hirvijahtiin: www.sako.fi

Vierailija
5/15 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyvät tuolta: http://www.toyheaven.fi

Itse olen ne tuolta tilannut ja osoitteen olen täältä foorumilta bongannut. Terv. tyytyväinen asiakas

Ps. Eikös kaikkia kuulia kuitenkin _voi_ käyttää heti raskauden jälkeen?!

Vierailija
6/15 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vielä yöpöydän laatikolta seuraavat Kätilöopistolta saadut ohjeet:

Kuntoutusohjelma raskauden ja synnytyksen jälkeen

Raskauden ja synnytyksen jälkeen elimsitön toipuminen ja palautuminen alkaa vähitellen. Aloita liikunta kevyesti oman kuntosi mukaan. Ensimmäisten viikkojen aikana keskeisintä on lantionpohjanlihasten vahvistaminen ja vatsalihasten jännittäminen sekä käveleminen yleiskunnon parantamiseksi. Tämän voit aloittaa heti synnytyksen jälkeen. Vältä aluksi liikuntalajeja, joissa lantionpohjan lihaksiin kohdistuu voimakas paine, esim. hölkkäämistä, hyppyjä ja ponnistavia vatsalihasliikkeitä. Voit aloittaa omat liikuntaharrastuksesi jälkitarkastuksen jälkeen asteittain vointisi mukaan.

Vierailija
7/15 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita käyttöön liittyviä vinkkejä?!

Vierailija
8/15 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olin kyl vihjannut asiasta...

Täälläkin on ollut paljon keskustelua kuulista. Laita hakusanaksi geishkuulat ja valinnaksi otsikosta ja viestistä, niin tulee useita linkkejä... Siellä on ohjeita alottelijoille ja synnytyksen jälkeen...

Toinen hakusana voisi olla vaik jumppakuulat... Tai Toyheaven.fi...

Kokeile...

Vierailija
9/15 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyheavenin sivuillehan on ilmestynyt oikein infoa lantionpohjan lihaksista ja treenaamisesta. Tuolla kuulat osastolla...

Vierailija
10/15 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvoista! Ja huoli pois! Ei se suutu! Meillä on tuota keskinäistä ymmärrystä ja sen semmoista ylimääräistä tässä liitossamme. Ei pelkkiä limakalvoja ja paisuvaiskudoksia.

Vierailija
11/15 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen on ne kuulat olleetkin ahkerassa käytössäni. Vuosi sitten tilattiin lisäksi Smartballsit. Ensimmäiset olivat melko äänekkäät, mutta nämä ovat hiljaisemmat. Voin pitää ongelmitta myös työaikana.

Vierailija
12/15 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instrusta ostetut Aquaflexit, joiden ideaan uskon enemmän (emätin joutuu töihin, että pieni sukkula pysyy painon kanssa sisällä) smartballsit on isommat pompulat, jotka pysyy helposti. Eipä silti mukavaa se niistä syntyvä värinäkin on.

Vierailija
13/15 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltä. Hyvin ovat toimineet minullakin nuo smartit ;)

Vierailija
14/15 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smartballit on todella toimivat ja kivan tuntuiset.

Vierailija
15/15 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vain kokemusta Smart-balls kuulista, ja en osaa mitenkään niitä moittia. Ovat ihan huomaamattomat pitempääkin pitäessäni. Sellaisia pieniä supistuksen tapaisia tuntemuksia vaan antavat. Vaginalihasten kunto 9 kk treenin jälkeen paljon parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi