Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tehdä, kun pettyy puolisoonsa

Vierailija
04.02.2012 |

avioliiton alamäki alkoi siitä, kun toimintani ei miellyttänyt miestäni. olimme eri mieltä asioista ja tein pääni mukaan, ja tämä loukkasi miestäni.

mies harkitsee nyt eroa, koska en täysin miellytä häntä. samoin hänen mielestään ei enää tarvitse käyttää sormusta tai pitää minut fb "kaverina" vaan hän suunnittelee mm. lähtevänsä matkoille naispuolisten "ystäviensä kanssa" ymv. hän ei enää myöskään enää kerro lähtiessään, minne menee ja kenen kanssa yhteyttä pitää.

ei hän "yhteyksistään" ole aiemminkaan kertonut, en ole kyttäillyt tekemisiä, mutta nyt kun minä en enää kelpaa ystäväksi, luotetuksi tai edes seuraksi, niin väkisin tulee mieleen ikäviä asioita.

tätä on jatkunut 2kk.

miksei mies voi nähdä asiaa minun kannaltani ja tajuta, että hänkin loukkasi minua kun ei voinut hyväksyä minulle tärkeää asiaa. miksi minä olen sen, jonka olisi pitänyt (taas) joustaa omissa asioissani. mikä oikeus hänellä on nyt turmella koko liittomme? miksi minun pitää ottaa vastaan kaikki se p... mitä niskaan kaadetaan?

miten syntyisi positiivinen kierre?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omallatunnolla oikeuttaa omat tekemisensä syyttämällä sinua jostain asiasta. Tuskin asia itsessään on miehelle niin suuri kuin antaa ymmärtää, sen avulla hän vain pääsee sinusta kauemmas ja lähemmäs joitain muita asioita.

Vierailija
2/3 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliiton alamäki alkoi siitä, kun toimintani ei miellyttänyt miestäni. olimme eri mieltä asioista ja tein pääni mukaan, ja tämä loukkasi miestäni.

mies harkitsee nyt eroa, koska en täysin miellytä häntä. samoin hänen mielestään ei enää tarvitse käyttää sormusta tai pitää minut fb "kaverina" vaan hän suunnittelee mm. lähtevänsä matkoille naispuolisten "ystäviensä kanssa" ymv. hän ei enää myöskään enää kerro lähtiessään, minne menee ja kenen kanssa yhteyttä pitää.

ei hän "yhteyksistään" ole aiemminkaan kertonut, en ole kyttäillyt tekemisiä, mutta nyt kun minä en enää kelpaa ystäväksi, luotetuksi tai edes seuraksi, niin väkisin tulee mieleen ikäviä asioita.

tätä on jatkunut 2kk.

miksei mies voi nähdä asiaa minun kannaltani ja tajuta, että hänkin loukkasi minua kun ei voinut hyväksyä minulle tärkeää asiaa. miksi minä olen sen, jonka olisi pitänyt (taas) joustaa omissa asioissani. mikä oikeus hänellä on nyt turmella koko liittomme? miksi minun pitää ottaa vastaan kaikki se p... mitä niskaan kaadetaan?

miten syntyisi positiivinen kierre?

mutta ei halua kantaa siitä vastuuta. Ton teidän välikohtauksen kautta hän sai hyvän syyn alkaa tehdä eroa ja toimia kuten haluaa.

En tiedä mitä voisit tuossa tehdä, mutta mitä enemmän matelet ja anelet anteeksiantoa ja joustat, sen vihaisemmaksi mies tulee, koska pohjimmiltaan ei sitä halua.

Ainoa millä voit saada miehen takaisin, on pistää oikeasti napit vastakkain ja näyttää, että olet ihminen, jolla on oikeuksia ja jota ei töykitä miten vaan.

Miksi haluat ylipäätään säilyttää liiton noin idioottimaisen miehen kanssa? Kuulostaa siltä että miehesi ei arvosta sinua pätkääkään, ja todennäköisesti myös pettää, jos oikein pitää päästä akkaporukan kanssa reissaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille molemmille. Miehesi sen onkin näemmä jo tajunnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme