Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko pitäisi laihduttaa?

Vierailija
04.02.2012 |

Olen täällä ja monissa laihdutussivuilla tehnyt sen havainnon, että minun mitoillani olevien ihmisten paino saattaa vaihdella jopa 15 kg sisällä.

Mittani ovat:

Pituus: 165 cm

Rinta: 83 cm

Vyötärö: 67 cm

Napa: 80 cm

Lantio:96 cm

Reisi: 57 cm

Mitä veikkaisit painokseni näillä mitoilla?

Mitkä olisivat ihannemitat?

T: Päärynä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista mitoistani päätellen painat 59 kg. Lantiolta ja reisistä muutama sentti pois, niin hyvältä näyttää.

Vierailija
2/4 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mitat melkeen samat: pit. 166, rinta 84, vyöt 66, reisi 55, mutta lantio 100 :( eikä lähe sitten millään....

terv. toinen tosipäärynä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisi oli sentin paksumpi ja napa kaksi senttiä pienempi. Rinta, vyötärö ja lantio täsmälleen samat. Pituutta on puoli senttiä enemmän. ;)

Ei minua lukemat haitanneet vaan liikkumattomuudesta ja huonosta ruokavaliosta johtunut plösö olo. En varmaankaan olisi laihduttanut, jos elintavoissa ei olisi ollut vikaa. Nyt painan 52 kg ja pysyn siinä ongelmitta. Se on siis minulle hyvä paino.

Vierailija
4/4 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakani näyttää tällä hetkellä 67,5 kg. Kiinnitin itsekin huomiota, että alle 60 kiloisilla on samat mitat kuin itsellänikin. Harrastan paljon liikuntaa ja omasta mielestäni en ole lainkaan plösö, vaan varsin kiinteä. Selluliittiäkään ei juuri ole. Siitä huolimatta olisi kiva, että vaaka näyttäisi vaikkapa 62 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi