Panettaa!! Oma mies ei sytytä.
Rakastan miestäni paljon, mutta seksi ei vaan sytytä. 12 vuotta yhdessä. Alle kouluikäiset lapset.
Joskus katson muita miehiä sillä silmällä ja mietin miltä toinen mies tuntuisi. Sängyssä, lattialla, päällä, alla. Sytyn heti. Varsinkin jos miehellä on timmi peppu.
Vituttaa. Mitä mä teen?
Kommentit (11)
samalla kun rakastelet sen puolisosi kanssa.Niin mäkin teen ja leffatähdet kyllä toimii hyvin.Ei sitten tarvitse käydä vieraissa kun ne vieraat käy siellä ajatuksissa.
Vituttaa. Mitä mä teen?
Kaikella on aikansa. Hetken pidemmälle kun menette, huomaat, että seksi alkaa taas maistua. Kyllä kaikkeen kyllästyy vähäksi aikaa. On erilaisia kausia elämässä.
Puhu miehellesi häiriöistä ja vaivoistasi. Älä moiti häntä yhtään, vaan kerro vaan tarvitsevasi jotain lisää sytykettä. Siitä lähtee oma ajattelusi avautumaan ja saat sen solmun sisältäsi ratkaistua.
Ainakaan jos olen täysin selvinpäin. Jos minusta vähänkään tuntuu että mies on sillä tuulella tänään, muutun etäiseksi ja seksi on viimeinen asia jota haluan. En tietoisesti ole kylmä, vaan mielesssä käy lähinnä: Voi ei, ei tänään. Joskus yritän tsempata miehen takia. Ihme jos mies ei sitä huomaa, etten ole täysillä mukana.
Leffatähdet ja urheilijat on mielessä joka kerta kun päästään sänkypuuhiin asti.
ap
samalla kun rakastelet sen puolisosi kanssa.Niin mäkin teen ja leffatähdet kyllä toimii hyvin.Ei sitten tarvitse käydä vieraissa kun ne vieraat käy siellä ajatuksissa.
Vituttaa. Mitä mä teen?
Kaikella on aikansa. Hetken pidemmälle kun menette, huomaat, että seksi alkaa taas maistua. Kyllä kaikkeen kyllästyy vähäksi aikaa. On erilaisia kausia elämässä.
Puhu miehellesi häiriöistä ja vaivoistasi. Älä moiti häntä yhtään, vaan kerro vaan tarvitsevasi jotain lisää sytykettä. Siitä lähtee oma ajattelusi avautumaan ja saat sen solmun sisältäsi ratkaistua.
Kuinka kauan on normaalia ajatella näin? 3 vuotta on mennyt, eikä halut ole siitä muuksi muuttuneet. Mies kyllä tekisi seksinkin saralla kaiken mitä ikinä pyytäisin. Mutta ei vaan sytytä, ei.
ap
Jotain teillä on nyt elämässä, joka pyörii samaa ympyrää. Yritä muuttaa sitä vähän. Hakeutukaa kylpylään, perheleirille tai parisuhdeleirille. Ainakin seurakunnilla on noita leirejä, mutta löytynee muiltakin. Kun tekee yhdessä ja onnistuu yhdessä, kiintymys toiseen kasvaa. Yritä saada miehesi vastaamaan johonkin aivan perustarpeeseesi, jonka koet konkreettisesti yhteiseksi toistenne kanssa onnistumisten saamiseksi.
sama juttu. Mies ei sytyttänyt joten petin häntä toisen miehen kanssa joka oli aivan kamalan huono sängyssä! En suosittele.
Mulla on ollut vasta alle vuoden tämä tunne, ettei oma mies sytytä. Olen miettinyt eroakin tämän takia.
tukea toisianne. Joku harrastus, leikkimieliset riparityyppiset kisat tai vastaavat. Se lisää aina kiinnostusta toisistanne. Kun saatte tavallisia onnistumisia, se heijastuu rakkauteennekin ja sänkyyn. Menkää johonkin partiotapahtumaan vaikka rastihenkilöiksi tai oikealle parisuhdeleirille.
Jos suhde on liikaa arjen rutiineissa, olette vain rutiineja toisillenne. Välillä se tarve voi olla aivan toisenlaista, hauskan tekemistä. Saa olla raskasta, mutta tärkein on yhdessä yrittäminen. Järjestettyjä ohjelmia on vaikka missä lomajutuissa, tärkeintä on, että se on teille molemmille ja teette yhdessä.
puhu ja puhu. Tee niinkuin haluaisit miehesi tekevän sinulle tuossa tilanteessa (ehkäpä paras vinkki minkä voin antaa)
Itse en ole ukkooni kyllästynyt siinä mielessä että pitäisi muista fantasioida. Uskon syyksi sen että olemme hyvin avoimesti aina keskustelleet seksistä, siihen liittyvistä toiveista (jopa härskeimmistä) jne.
Jatka vaan samalla linjalla. Kyllä se mies siitä ennenpitkään lähtee. Jos sattuu olemaan niin sitkeätä sorttia ettei lähdekään, niin lopettaa ainakin yrittämästä houkutella sinua sänkypuuhiin.
Mulla on ja seksi on hyvää. Välillä innostun omankin kanssa, mutta kuvittelen olevani toisen kanssa.
Arki on ok. Mut seksi ei tai siis sen puute ja tylsyys.