Floresilla upee minkkiturkki!
Vau, tv-uutisissa oli kuvia, jossa Nazirin päällä Pekan ostama kallis takki, siinä oli valtavan iso aito minkkikaulus! Animalia sais jo oppia, että turkis on ihan jessss!
Kommentit (53)
<a href="http://www.katsomo.fi/?progId=107034" alt="http://www.katsomo.fi/?progId=107034">http://www.katsomo.fi/?progId=107034</a>
Kyllähän Eduskunnassakin miehet saa pitää hattua toisin kuin naiset. Jos pipo ja turkki niin olisikohan menossa tai tulossa 20 asteen pakkaseen?
Ei mitään rajaa, kun puolustellaan Antoniota. :D
Helvatti, herättiinköhän naapurissa...? Ei pitäis bileillä ja lukee näitä palstoja porukalla ainakaan.
söpö nexu-tonttu nähty kymenlaaksossa ;-)
En äänestä sittenkään Haavistoa.
Olen eläinsuojelun kannattaja.
muuten et ole kunnon ihminen. ei se nyt voi yhteen takinkaulukseen kaatua. köyhistä maista tulevilla ihmisillä on omat tarpeensa. täytyyhän heidänkin saada osuutensa. ja se karva saattaa olla luomuminkkiä.
Ehtiiköhän iltapulut repiä otsikoita Antonion palttoosta?
Mutta olisi se törkeää, jos pitäisi kulkea alasti. Jostain ne vaatteet on saatava, turkis on loistava vaate, eläin ei mene hukkaan. Toki Uuden seelannin opossumi vielä parempi. Ei kukaan ole vielä keksinyt tehdä vaatteita sitikaneista? Minulla on ainakin Australialaisesta kaninvillasta huovutettu hieno hattu ja Opossumin ja Merinon yhdistelmästä pipo ja kaulahuivi. Molemmat suojelevat sikäläistä luontoa, kun eivät ole luonnonvaraisia. Miksi ei Suomessa alettaisi tekemään sitikanin hattuja tai sitikanin huopatossuja?
vihreästä "älkää eläkö kuten minä elän vaan kuten minä sanon"-politiikasta.
ja kokoomus-rouvilla ON taatusti minkkiturkit
Ei taida Haavisto edustaakaan vihreitä arvoja...
Voi elämä teidän kanssa.. tuo turkiskaulus ei ole minkkiä nähnytkään.
t: turkisompelija
On se Haavisto kummallinen, kun hän ei pakota puolisoaan toimimaan omien eettisten perusteidensa mukaan. Olkoonkin, että Flores on aikuinen ihminen ja sen perusteella omaa samanlaisen ihmisoikeuksiin kuuluvan ajattelu- ja toimintavapauden kuin kaikki muutkin kansalaiset.
Mitä se Haavisto oikein meinaa??????
enemmän kuin metsästäjät, mm. minkkitarhaajat saavat ylläpidettyä. Meidän seudulla minkit eivät kuulu luontoon, tässä tienvarrella OLI kunnon kanta metsäkanalintuja.
Sitten iloiset viherhörhöt innostuneesti päättivät "suojella luontoa" päästäen minkit ja ketut kerta toisensa jälkeen tuhoamaan metsäkanalintujen pesimistä. Pari harvinaisempaa lintulajia on jäänyt jo useamman vuoden bongaamatta tällä seudulla.
Että sinä "TURKIS ON MURHA" tyyppi, mene murhaamaan niitä puluja sinne lähiöösi. Jätä meidän luonto rauhaan. Aivan turha vouhkata, että eläinten käyttö tarpeeseen on murha samalla kun itse tuhoaa alkuperäis eliöstön.
Ihan kirjoituksesi provosoimana menen itsekin ostamaan Opossumeista tehtyjä kinttaita ja pipoja ja villapaitoja jatkossa. Kutsutaan muuten Merinominkiksi, löytyy googlaamalla. Suojelen sillä Uuden Seelannin alkuperäis luontoa. Pupukarvatkin on harkinnassa, mutta ei ainakaan sitikaneista.
Säälin teitä kaupunkilaisia, sitikanit kuuluvat selvästi pitää teillä, jotta ymmärrätte, mitä tuhoa voi syntyä. Ne sitikanit eivät edes tuhoa kotkien tai muiden uhanalaisten pesiä, kiusaavat vain teidän pihoja. Sitikanin hävitys on siis murha, siitä ei betonilähiöiden alkuperäisluonto kärsi. Minkki oikeasti EI kuulu suomalaiseen luontoon.
Hapehan myi talonsa Hesan keskustassa 1, 7 miljoonalla, oli vaatimattomasti ex-taiteilija Eila Hiltusen rakennuttama. Nyt Hape pimittää vaalirahaselvityksissään tuon liki 2 milj euroa. Ei näy, ei kuulu.
http://www.taloussanomat.fi/keskustelut/?threadID=285647
Siis kustantaako Pekka Antonion vaatteet? Eikö silloin voisi vaikuttaa siihen, millaisia vaatteita ostetaan?
toivottavasti kukaan ei äänestä haavistoa
että Haavisto ei tue millään lailla radikaaleja eläinsuojelujärjestöjä.
Ja heh, luomuminkki :D
Joo, oli aika huvittava näky. Naurettiin kotona. :D