Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiranpentukysymys!

Vierailija
03.02.2012 |

Että, missä iässä koiranpennut alkavat rauhoittua? Niin, etteivät enää pureskele ja tuhoa ihan kaikkea?

Meillä on kohta 4 kk pentu. Teen töitä kotona joten olen pystynyt vahtimaan sen touhuja melkein koko ajan, siltikin se on päässyt syömään sohvaa, tuhoamaan suihkuhuoneen seinän, pureskelee mattoja, lattialistoja. Kengät olisi varmaan syönyt kaikki, mutta siltä on eteiseen pääsy estetty portilla :)

Puruleluja ja puruluita on paljon ja olen yrittänyt keksiä kaikkia virikkeitäkin, on opeteltu istumaan menoa ja maahan menoa leikin varjolla, olen

laitellut wc-paperirulliin nameja ja se on saanut availla niitä. On piiloteltu kämppään makupaloja ja se on etsinyt niitä, ulkoiltukin on vähän väliä jo sisäsiisteysopetuksenkin takia.

Mutteihan ton ikäistä varsinaisesti voi lenkittää, sen verran on annettu riehua ja juosta ulkona kun koiraa on huvittanut

ja kun on voitu tuolla pakkasissa edes olla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentu vaihtaa kohta hampaat, ja se lopettaa enimmät terrori-teot koska ikeniä ei kutita niin kovasti. Kaiken kaikkiaan eka vuosi menee koiranpennulla vielä ihan pikkupentujen touhuissa ja mitä tahansa voi tapahtua. Koiranpennut on älykkäitä ja helposti turhautuvia, ja järjestävät mielellään hiukan säpinää. :) Toinen elinvuosi alkaa olla jo aika paljon helpompi ja siitä se sitten helpottaa koko ajan.

Vierailija
2/3 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kääpiökoiran urospentu joka vielä nyt 8kk iässäkin harrastaa tuota pureskelua, tosin nyt alkaa tahti rauhoittua kun hampaat alkaa olla kokonaan vaihtunut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden vuoden ikäisenä..kaikki keinot kokeiltiin mutta virtaa riitti tuhota kaikkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä