Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ulosotossa esim. 13 000 euroa niin voiko ulosoton kanssa sopia maksusuunniteman?

Vierailija
03.02.2012 |

Vai ottaako ulosotto aina sen minkä palkasta irti saa ja jos haluaa sovittelua, pitää se tehdä velkaneuvonnan kautta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin oli suunnitelma ja aina joustivat jos tuli vaikeuksia maksaa, kun muuten hoiti maksut huolella.

Vierailija
2/8 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne velat jotka olivat vielä perintätoimistoilla sai sovittua maksusuunnitelman,mutta vouti ei suostunut mihinkään maksusuunnitelmiin,ottavat kaikki minkä irti saa, toisaalta ihan hyvä niin tuleepa nopeaa maksettua pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot 5000e kk ulos otossa 20000 nyt veron palautusten jälkeen palautukset meni UO: nyt palkasta lähti yli pari tonnii

Vierailija
4/8 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikos ulosottoon maksaa ns. Ylimääräistä jos sattuu rahaa olemaan? Mulla siis olis joitakin satasia enää maksettavaa ja maksukykyä olis nyt niin voinko maksaa ne sinne kerralla ja pitääkö siitä jotenkin sopia erikseen?

Vierailija
5/8 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sopia. Ihmisillä on suojaosuus että koko palkkaa ei voi ulosottaa- Kannattaa maksella pois. Aina on hyvä maksaa jotain ja tuo 13 000e on aikas pieni summa kuitenkin jos sillä meinaa pilata luottotietonsa ikuisesti. ulosotosta nuo siirtyy sitten 4-vuoden päästä takaisin perintää ja niidenkin kanssa kantsii sopia. Niin ei tuu merkintää. Jos olisin sinä niin maksaisin 200e kk ainaskin pois. Tai sit kitkuttelisin ja laittaisin vaikka välillä 500e niin saisit muutamassa vuodessa luottotietos kuntoon. Itse maksoi just lyhentämällä 500ekk 1000e ulosottoja ja sovin perintätoimiston kanssa 1500e maksusuunnitelman. olis tässä kohta helmikuussa sitten luottotiedot kunnossa! Ja jumalauta että tuntuu hienolta

Vierailija
6/8 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oteta palkasta koska liksa on niin pieni ja suojaosuus iso. Mutta maksan siis vapaaehtoisesti 200€/kk ja ihan itse sovin tuon maksusuunnitelman. Joskus makselen enemmän ja 2 krt vuodessa saan maksuvapaan kuukauden. Toiset UO-miehet ovat kiltimpiä kuin toiset eli suostuvat suunnitelmaan..

Vierailija
7/8 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asioin aikoinaan useammankin eri uo-miehen kanssa ja kaikkien kanssa sain sovittua maksusuunnitelman. Velkaa oli kaikkiaan n. 15000e ja makselin takaisin min. 300e / kk, useimmiten kuitenkin enemmän. Tämä onnistui ilman mitään erillistä ilmoitusta ainakin minulla.

Vierailija
8/8 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sopia maksusuunnitelman

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän