SISUNAISET 14.11.2005!!!
Tervehdys!!
Ehdinkö ihan ensimmäisenä?!
Mitenkäs muiden viikko sujui ja isänpäivät vietettiin?!
Mulla meni alkuviikko plörinöksi niinkuin tuonne viime viikon pinoon kirjoittelinkin, mutta loppuviikko meni oikein hyvin..pisteitä jäikin ja sai korjattua siis edes hiukan noita maanantain ja keskiviikon mässäilyjä!!
Isänpäivänä meidän iskä oli töissä, joten kotona ei oikeastaan juhlittu muuta, kun aamulla vietiin aamupalaa sänkyyn(niinkuin joka vuosi) ja lapset antoi lahjansa!
Illalla sitten olikin monta paikkaa missä piti käydä onnittelemassa pappoja ja isopappaa ja kaikkialla oli tietysti sen 7 sorttia tarjolla ;o), mutta mä pysyin tiukkana..olin oikein ylpee itsestäni kun pystyin jättämään herkuttelun 1cm paksuiseen vadelmatäytekakun siivuun ja samankokoiseenkinkkupiirakansiivuun, vaikka lisää teki mieli ottaa niin vimmatusti ;o)!!
Aamulla vaaka näytti 85,1kg eli pudotusta tällä viikolla -0,4kg eli ehkä ne alkuviikon mässäilyt ja eiliset vähätkin herkuttelut kuitenkin näkyi vaa´alla vielä taikka sitten muuten vaan tippui tuollai vähemmän..tyytyväinen olen kuitenkin, kun tippui tuonkin ;o)!!
Kaikille kovasti tsemppiä tähänkin viikkoon ja kirjoitellaan kuulumisiamme täällä taas viikon varrellakin, jos kiinnostusta löytyy..mua se tsemppaa ainakin urakalla ;o)!!
t.Körömölli
Kommentit (32)
eli NEPO:Olet todellakin tervetullut ryhmäämme, joten Tervetuloa!!
Ja se on kyllä ihan tosi, ettei ne pelkät painolukemat näissä avauksissa kovasti tsemppaa vaan keskustelu kanssasisarien kanssa, joten pyritään ainakin tässä ryhmässä pitämään keskusteluja yllä ;o)!!
KATTI26:Muistan tuon ihan saman kun joskus pv:n ryhmässä aloitin eikä kotona ollut vaakaa niin kilot yllättivät ikävästi ;o(, mutta kyllä ne varmasti lähtee vauhdilla nyt laskuun!!
Onpa harmi, ettei ryhmässä ollut kovinkaan viihtyisää..tosiaan vuoden alussa varmaan tulee kovasti uusia, josko saisitte ryhmäänne eloa silloin ;o)!!
Ja tuossa ryhmässä käynnistä taitakin olla suurin hyöty ainoastaan siinä mielessä, että aina joku vieras ihminen punnitsee ja merkkaa painosi niin yrittää pysyä tiukkana, koska eihän niitä plussia sinne mielellään menis näyttelemään ja toiseksi ainakin minua silloin motivoi se hinta..eli turhaan ei viitsinyt maksaa ;o)!!
Mukavaa pikkujouluilta!!!
90M(tai muutkin, jos tiedätte):Tuosta vihreästä teestä piti kysymäni, että onko se hyvää vai pahaa??muistaisin jostain lukeneeni, että joku on sanonut niin pahaksi, ettei pysty juomaan..pitääkö paikkaansa??
Kaikille mukavaa ja kevyttä viikonloppua!!
Tänään pidettiin herkuttelupäivä ja nyt on tosi ällö olo.Vedin isot satsit jäätelöä(ei todellakaan mitään kevyt versiota).Mutta ei harmita yhtään.Pakko tässä on välillä saada nauttiakin.Vaakaa ei olla vieläkään ostettu.Pakko hankkia, ettei siel anopilla nyt sen takia tarvi ravata.Motivaatio on korkeella.Yks tuttava kysyi tänään multa olenko laihtunut?Kyllä se lämmitti mieltä vaikka pudotus on niin pieni ettei sitä oikeesti edes huomaa itsekään.Joka päivä yritän vähän jumpata noita kriittisempiä paikkoja kuten reidet, peppu ja maha.Tänään aion vaan olla ja kattoa telkkaria.Hyvää viikonloppua ja tsemppiä kaikille!
Eilinen meni kyllä sitten kunniakkaasti penkin alle... munhan piti syödä päivän aikana varoen, että saisin illalla herkutella. No, tein sitten vahingossa niin hyvää kanasalaattia, että puputin sitä koko päivän... kunnes se loppui. Hyi mua! Eikä ollut mitään kevyyttä salaattia, kun siinä oli rutkasti majoneesia ym ym. Sitten vielä illalla leivoksia ja kakkuja... huoh. Nyt heti takaisin ruotuun!
Mutta siitä vihreästä teestä piti sanomani; onhan se tietty makuasia, mutta mun mielestä se on hyvää! En tee siitä liian vahvaa, ettei tule kitkerää. Irtotee maistuu paremmalta kuin pussit. Ja jos vain löydätte, niin kokeilkaa Jasmin-teetä. Ainakin täällä se on vihreää teetä, johon on vain lisätty jasmiininkukkia antamaan ihanan maun (tuoteselosteessa pitäis lukea, onko se tehty vihr. teestä).
Täälläpäin tuo vihreä tee on ihan hitti-juttu, nehän tunkee sitä joka paikkaan hajuvesistä, rasvoista ja meikeistä lähtien, ja monissa " laihdutuspillereissä" on vaikuttavana aineena...yllätys yllätys...vihreä tee!
Apropoo, taidankin mennä tästä tekemään teetä!
90M
90M: mistä päin sinä kirjoittelet? Niin ja mullakin meni överiksi eilinen!
Joo... Oltiin syömässä ja valitsin omasta mielestäni kevyen aterian, se olikin tosi rasvainen. Siinä meni 12 pistettä ihan saletisti. Sitten join 2 tuoppia olutta, kolme pulloa lightsiideriä ja yhen drinkin. Oltiin jo 1.00 kotona ja tanssittiin itsemme ihan hikeen ja naurettiin katketakseen standup koomikoille!
Nyt onkin tulevalla viikolla käytössä 21 pistettä/päivä 24 sijaan. No ei ongelmaa: tykkään tooosi paaaljon kasvissose keitoista (0 pistettä) ja tuo 24 pistettä tuntuu tosi isolta määrältä, että epäilyttää ihan voiko sellasella määrällä ees laihtua!
Vaikka tämä minun laihdutus lähti heti mieron tielle niin en ole edes huolissaan tai pahoillaan. Me käydään juhlimassa kerran tai kahdesti vuoteen! Niin ja nyt on motivaatio tosi korkealla, että yks pikkujoulu ei tätä projektia kaada!
Eipä sen silti väliä, kun muu viikko on mennyt hyvin..tosin kun vaa´alla oon käynyt liki joka aamu niin yhtään ei oo pudotusta näyttänyt..mietinkin, että mun imetys kun on aika vähäistä jo niin pitäisköhän noista imettäjänpisteistä luopua?!
Niin eilen meni sit pisteet yli..mutta eipä tuo nyt kovin haitanne, koska tänään taas aion pysyä ruodussa!!
Kaikille toivottelen taas mukavaa viikonloppua!!
Voi itkun itku... eilen sitten keksittiin mennä likkakaverin kanssa ulos syömään; jätettiin lapset isien hoitoon, ja mentiin istumaan iltaa. Ravintolan annokset on tunnetusti valtavia täälläpäin (ai niin, Katti 26 kyseli, mistäpäin kirjoittelen: Kanadastahan minä! ), enkä mä voinut jättää ruokaa lautaselle ja sitten me vielä sorruttiin jälkiruokaan, jota ei voi parhaalla tahdollakaan moittia kevyeksi... En edes uskaltanut mennä puntarille tänä aamuna. Mutta kun tällaiset hetket on niin harvinaisia, että kyllä silloin haluaa oikein nauttia! Kaveri muuten huomautti, että olen kuulemma laihtunut. Voi, kun tuntui kivalta kuulla!
Kaks päivää aikaa kevennellä... ei hyvältä näytä!
90M
Täälläkin on nyt tää tiukkalinja levähtäny ihan käsiin.Eilen mässäilin synttäreillä kakut ja kaikki maholliset herkut ja tänäänkin aamu alko taas sillä tosi kaloripommi jäätelöllä niin että tuli ihan huono olo.Ja ne jokapäiväset jumpat unohtu heti kerran jälkeen.Jospa taas alottais uudelleen.Mä oon huomannu että jos mä löysään vähän ni se sit lähtee ihan kunnolla hanskasta.Mutta ei muuta ku uutta yritystä ja tsemppiä kaikille tasapuolisesti!=)
Ei me pienistä lannistuta ja välillä pitääkin herkutella..muuten ei tuu muuta kun kiukkuseks ja ikäväks immeiseks ;o)!!
Tällä viikolla on tapahtunut repsahduksia liki itse kullekin..toisille enempi,toisille taas vähempi, mutta häliäkös vällä ;o), sillä huomenna kaikilla on taas tiukka linja ja kauhia tsemppi päällänsä ja jos niitä repsahduksia tulee niin niitä tulee..ei ne meitä kaada..sitten vaan yritetään kannustaa toisemme ruotuun takaisin millä ilveellä hyvänsä, eiköstä joo??!!
Kaikille mukavaa sunnuntaita ja huomenissa tavataan taas uudessa avauksessa..olipa sitten plussaa taikka miinusta, sillä ne plussatkin kuuluu tähän laihdutteluun välillä ja nekin kannattaa ilmoitella ;o)!!
t.Köris
Herkut alkaa houkutella kun illat pimenee kiihtyvää vauhtia ja ulos lähtemiseen on sen sata hyvää estettä. Täällä on taas mielialat olleet niin matalalla, että olen ihan vaan v*tutukseen syönyt - ja miehen nähden vielä... tänään kysyikin, että olenko päättänyt pistää läskiksi hyvät saavutukseni. Läskiksipä hyvinkin... olisiko vaa' assa patterit lopussa kun heitti äsken ihan hulluja lukemia... jopa 2KG enemmän kuin perjantaina! En minä nyt NIIN PALJON ole syönyt!
No, joka tapauksessa parempaa tsemppihenkeä teille muille! Minullakin on taipumusta samaan kuin Poju kirjoittelit, eli kun sorrun ruodusta niin annan mennä yli oikein kunnolla. Paha, paha tapa :(
Huomiseen!
Olen laihduttanut tämän syksyn, pinoutunut tuolla isoissa Flikoissa, mutta tuntuu tuo porukka kuivahtaneen kasaan=(
Eli tsemppiporukkaa kaipaisin=)
Olen kolmen lapsen äiti, joka rakastaa herkkuja..Siinä on suurin kompastuskiveni, ennen iltaisin rakkain harrastukseni oli istua katsomassa telkkaria ison karkkipussin kera, kiloja olikin kertynyt tuolla tyylillä jo kuopuksen odotusaikana ja varsinkin imetysaikana suklaata tuli mätettyä kaksin käsin. Sitten tuli totaalinen stoppi ja päätin , että nyt alkaa laihduttaminen.
Elokuussa aloitin mammadieetillä laihduttamaan ja siitä alkaen on paino tippunut hyvin, herkuttelut lopetin aluksi kokonaan, nyt jo kumminkin usein viikonloppuisin tulee vähän herkuteltua ja joskus repsahdettua ihan kunnollakin hetkellisesti. Ostin juoksumaton, kun ei muuten oikeen pääse liikkumaan ja se onkin ollut minulle oikein mainio kaveri, iltaisin aina juoksen puolisen tuntia.
Lähtöpainoni oli 84kg, paino on nyt 65,8kg, eli loppusuoraa lähestyn, tavoite oli aluksi ensi kesään mennessä painaa 58kg, mutta nyt koitan jos saisin tuonne helmikuun puoleen väliin sen jo saavutettua kun mennään naimisiin.
Pitkästi tuli kirjoiteltua, mutta nyt lopetan, toivottavasti saan teistä uuden tsemppiporukan viimeisten kilojen tiputtamiseen=)
-Puppiska
Aloitan meille juuri pian tämän viikon pinon, joten tule sinnekin ilmoittelemaan niin näkee muutkin, jos eivät enää tätä ns.viime viikon pinoa kurki ;o)!!
Aivan upeasti olet painoasi saanut tippumaan, hienoa!!
t.köris
Eilen siis alkoi PV ryhmä. Vaaka näytti 90,2kg!!! Siis en ois ikinä voinut uskoa, että yli 90! Kuvittelin, että oisko 87-88, eli sama kuin jälkitarkastuksessa.
No, olipa korkea aika aloittaa laihdutus!
Sain mielettömän paketin ohjeita, pistevihkon jne. Ryhmän jäsenet ja aihe olivat tosi ankeita! Ohjaaja vaan palpatti puurosta ja jostain glyko...indekseistä. Kun ohjaaja kysyi jotain, niin kukaan ei vastannut (paitsi minä yritin jotain). Pettymys oli, kun luulin, että siellä saa kunnon tsemppausta.
No, kyllä varmaan joulun jälkeen tulee uutta innokasta porukkaa ryhmään!
Tällä viikolla olen liikkunut:
1 krt Callanetics jumppa
2 krt videon kanssa 35min low aerobikki
Nyt on jumi, heh.
Tänään on oman pikkujoulut. Käydään syömässä ja sitten standup iltaan. Harmi, kun huomenna pitää olla 10 töissä niin kovin paljon ei voi juhlia. Laihdutuksen kannalta hyvä asia.
90m kiitos vihreätee vinkistä!
Tsemppiä viikonloppuun, pysykää lujana!