Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SISUNAISET 14.11.2005!!!

14.11.2005 |

Tervehdys!!

Ehdinkö ihan ensimmäisenä?!

Mitenkäs muiden viikko sujui ja isänpäivät vietettiin?!

Mulla meni alkuviikko plörinöksi niinkuin tuonne viime viikon pinoon kirjoittelinkin, mutta loppuviikko meni oikein hyvin..pisteitä jäikin ja sai korjattua siis edes hiukan noita maanantain ja keskiviikon mässäilyjä!!

Isänpäivänä meidän iskä oli töissä, joten kotona ei oikeastaan juhlittu muuta, kun aamulla vietiin aamupalaa sänkyyn(niinkuin joka vuosi) ja lapset antoi lahjansa!

Illalla sitten olikin monta paikkaa missä piti käydä onnittelemassa pappoja ja isopappaa ja kaikkialla oli tietysti sen 7 sorttia tarjolla ;o), mutta mä pysyin tiukkana..olin oikein ylpee itsestäni kun pystyin jättämään herkuttelun 1cm paksuiseen vadelmatäytekakun siivuun ja samankokoiseenkinkkupiirakansiivuun, vaikka lisää teki mieli ottaa niin vimmatusti ;o)!!

Aamulla vaaka näytti 85,1kg eli pudotusta tällä viikolla -0,4kg eli ehkä ne alkuviikon mässäilyt ja eiliset vähätkin herkuttelut kuitenkin näkyi vaa´alla vielä taikka sitten muuten vaan tippui tuollai vähemmän..tyytyväinen olen kuitenkin, kun tippui tuonkin ;o)!!

Kaikille kovasti tsemppiä tähänkin viikkoon ja kirjoitellaan kuulumisiamme täällä taas viikon varrellakin, jos kiinnostusta löytyy..mua se tsemppaa ainakin urakalla ;o)!!

t.Körömölli

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hyvin lähtenyt täällä pudotus urakka käyntiin.Paino oli siis aloittaessa 87kg ja n.viikon jälkeen nyt 84,5.Mies oli pudottanu täsmälleen saman verran.Ollaan kyllä vähän turhan tiukille ittemme vedetty tässä että voi kostautuu.Viikossa aika hurja pudotus vai oisko nesteitä lähtenyt sitten niin paljon.Isänpäivä kakut ja muut mässyt jätin syömättä.Tänään on kyllä ollu aika kärttyinen olo ja nälkänenki.Kävin hakemassa kuntosalille 10 kerran kortin...Nyt ollaan tosissaan.Tsemppiä kaikille!!!!

2/32 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on nesteitäkin, muttei kyllä ihan varmasti tuo kaikki ole nestettä, joten hieno homma!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuunaajissa käväissyt välillä, mutta oikein tsemppiporukaksi en sitä tuntenut missään vaiheessa. Josko täältä saisi apua sillekin saralle :)

Aloitin laihiksen pari kuukautta sitten kun paino hipoi pahimmillaan 90 kilon rajapyykkiä. Silloin otin itseäni niskasta kiinni ja kevensin. Ensimmäiset viikot olivat harjoittelua ja paino sahasi väliin alas, väliin ylös. Sitten sain oikean vaihteen päälle ja alkoi laskusuhdanne, noin puoli kiloa viikossa. Olen aina pystynyt arkipäivät pysymään keveällä linjalla, mutta kompastuskiveni ovat viikoloput... ja viikko sitten tulikin vedettyä lähes pellillinen mokkaruutuja täytekakun lisänä, joten mitta oli täys. Keitin kaalisopan ja olin viime viikon sairaaladieetillä...

Paino putosi noiden viiden päivän aikana, jotka kuuria jaksoin noudattaa, pari kiloa, välillä oli suurempikin pudotus, mutta lopputuloksena tasan -2kg. Tämä viikko taas jatkuu normaalisti, eli liikuntaa ja kevyttä sapuskaa 5 ateriaa päivässä. Tavoitteena saada se puoli kiloa per viikko pois.

Aamupaino tänään 84,6 eli pudotusta viikon takaiseen parhaaseen tulokseen -1,3kg. Kokonaispudotus 5,4kg.

Tsempit kaikille ja mukavaa kevyttä viikkoa!

PS. Eilinen meni harakoille, olen oikea pullahiiri...

Vierailija
4/32 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas se mua viime viikolla lohduttelikaan, että " ensi viikolla ilmaannut pinoon hyvillä tuloksilla" ja niin nyt näyttää käyneenkin, eli aamun paino oli 77.1, joten miinusta viime maanantaihin 1.9 kg!

En uskokaan, että tuo kaikki läskiä olisi; nesteitä varmaan hujahtanut ruokavalion tervehdyttämisen seurauksena. Vaalea leipä, peruna ja myöskin tumma leipä ovat sitten petollisia, puhumattakaan juustosta , makaronista etc. Niitä kun syö hillitysti tai ei lainkaan, niin kyllä alkaa tulosta syntymään. Olenkin palaamassa siihen hyväksi havaittuun systeemiin, että keitän itselleni lisukkeeksi aina pakastevihanneksia ja jätän potut ja spagetit itse syömättä. Kakaroille niitä toki laitan.

Piti tietysti syödä isäinpäiväkakkua, mutta muuten olen herkutteluja vähentänyt roimasti.

Tästäköhän tämä sitten alkais vähän positiivisemmin??

Tervetuloa uudelle jäsenelle ja meille vanhoille tutuille tsemppiä ja kepeää viikkoa!

kääkkis

Vierailija
5/32 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ennättänyt vielä, kuin keventämään pikkuisen. (Tulin Pe mukaan) To alkaa tositoimet kun kaverin kanssa mennään painonvartioihin. Tän viikon olen vielä omilla ohjelmilla eli paljon kasviksia ja herkut pois. Vaakaa en vielä omista, enkä taida edes hankkia jos käyn PV:n vaakalla kerran viikossa.

Isänpäivänä söin pikkusen kakkua ja karkkia. Muuten ihan ok.

Illalla ajattelin herkutella ruispaloilla, johon päälle paljon salaattia, raejuustoa ja kalkkunaleikettä.

Ihanaa kun keväällä mahtuu ehkä jo koko 42 nyt siis 44!

Kivaa pudotusviikkoa!!!

Ja Tsemppiä!!!

Vierailija
6/32 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän meidän pitää taas sellainen pieni esittelykierros, kun on niin paljon uusia jäseniä tullut mukaan? Minä voin aloittaa:

Olen 31-vuotias 3 lapsen (4½, 2, 11kk) kotiäiti. Jokainen raskaus on tuonut mukanaan paljon kiloja, joiden pudottaminen on ollut yhtä tuskaa. Ensimmäisen jälkeen meni 2 vuotta, ennenkuin pääsin takaisin vanhoihin mitttoihini, sitten aloinkin odottamaan kakkostamme, toisen kanssa en edes ehtinyt alkaa kunnolla laihduttamaan, kun olin taas raskaana! Nyt me hullut haaveillaan neljännestä, mutta ei me vielä aktiivisesti " yritetä" (ei ole edes paljoa mahdollisuuksia kolmen huonosti nukkuvan ipanan kanssa...)

Tammikuussa, kun aloin ensimmäistä kertaa muuttelemaan elintapojani, painoin 90 kiloa (siitä siis nikkini). Pituus 173. Kesäkuussa painoin vielä 88 kg... hidastahan tämä on, ja usein menee hermot koko touhuun, mutta olen liian jääräpäinen luovuttamaan.

Mutta siis, nyt hyviin uutisiin; tänä aamuna paino oli tasan 81, eli 900 g pudonnut! Hip hei *heittää kärrynpyöriä* ! Mulla oli kyllä siitä erikoinen viikko, että kävin 3 kertaa vesujumpassa, ja kerran spinningissä, kun sain kokeilla ilmaiseksi. Tuo spinning tuntui tosi tehokkaalta mutta ahteriin sattui likaa... tyydyn vesijumppaan.

Nyt kyllä lopetan tämän lörpöttelyn tähän. Mukavaa alkuviikkoa kaikille, ja jatketaan jutustelua!

90M

Vierailija
7/32 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 28-vuotta. Nikki ollut sen 2 vuotta jo.

2 lasta: 1-v tyttö ja 3,9v poika

mies 30-v.

ammatti: yrittäjä

harrastukset: hyvä ruoka, viini ja dvd-elokuvat ja leffat, himolukija eli kirjat.

Tulevat harrastukset: liikuntaa enemmän!

Painoa oli viimeisillään 105kg ja jälkitarkastuksessa vielä 88kg. Raskausaikana tuli 25 kg! Ja se siis tuli edellisten raskauskilojen päälle, joita en ollut jaksanut pudottaa...

Täysimetin 4kk:tta ja meillä oli uni ym. rytmit ihan sekaisin. Syksyllä palasin töihin ja aattelin pitäiskö laihduttaa vaikka vielä imetän. Eihän siitä kuitenkaan mitään tullu yksinään ja nyt ollaankin täällä tukiryhmässä ja PV:n aloitan To. Nyt enää imetystä 2 krt/vrk niin ei luulisi haittaavan.

Porkkanana ois keväällä perheen etelänmatka (jos siis laihdun se ois palkkiona)

Mulla on huonona puolena kärsimättömyys! Eli mieluiten laihdutan hillittömän paljon kerralla. Olen esim. paastonnut 4 krt laihdutuksen starttaamiseksi ja muuten vain.

Nyt kyllä paastolla lähtisi järki!

Ehkä se PV on minun juttuni.

8/32 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMONAMOHA:Tervetuloa mukaan!!

KÄÄKKIS:Jee,junnaus on ohi..siitä se taas lähtee!!!

KATTI26:Painonvartijat toimii ainakin mulla..toivottavasti sullakin ;o)!! Ja ei ehkä kantsikaan tai ainakaan tarvii hankkia vaakaa kotiin, jos meinaat säännöllisesti ryhmässä käydä, sillä ainakin mun tulee hypittyä vaa´alla montaa kertaa päivässä eikä siinäkään oo mitään järkeä..kerran viikossa ja samalla vaa´alla ois parempi!

90M:Hyvä juttu tuo esittelykierros, koska tosiaan nyt on tullut monta uutta mukaan!!

Oot kyllä ollut tosi ahkera liikkumaan..hienoa!!Ja hienosti on painokin pudonnut!!

Ja sitten se esittely..

Eli körömölli on 28vuotias kotiäiti pienestä maalaiskylästä Satakunnan ja Varsinais-Suomen rajan tuntumasta.

Perheeseeni kuuluu 30-v. avomies sekä meidän kolmen kopla eli Joonas 7v,Jesper3v ja Olivia 7kk sekä lauma lemmikkejä..koira,2xkissa ja akvaarion asukit eli menoa ja meininkiä riittää ;o)!!

Laihdutin 12,5kg ennen kun rupesin Oliviaa odottamaan, mutta urakka jäi vielä pahasti kesken, kun neiti ilmoitti tulostaan..silloin jäi paino 82,5kg(alkupaino oli 95kg)!

Raskaudet ei ole kertaakaan tuoneet mulle painoa..päinvastoin yleensä " laihduttaneet" ja nytkin Olivian jälkeen painoin jo 82kg, mutta tää kotiäitiys ei sovi mulle..sen oon huomannut joka lapsen jälkeen, sillä nyt kun sain taas sen laihdutuskipinän syttymään niin painoa oli ehtinyt kertyä jo 88kg eli 6kg tuli ihan muutamassa kuukaudessa ja täysin huomaamatta,plääh!!

Nyt oon siis laihdutellut 24.10 alkaen taas tuon pv:n cd-rompun avulla ihan täällä kotosalla vaan!!

Silloin aiemmin meillä oli myös ihana tsemppiryhmä tällä palstalla..nimeltään sopivasti ihanat, mutta se kuihtui kasaan ja siksi nyt oikein kovasti yritän kaikkia maanitella mukaan meihin sisunaisiin, jottei tälle ryhmälle vaan pääsisi käymään yhtä ikävästi, koska minusta nää keskusteluryhmät on sitä parasta mahdollista tsemppiä!!

Johan tuli taas romaani..mä oon just tämmöinen ;o)!!Eli jos nyt lopettais kumminkin tän päivän puolella ;o)!!

Kovasti tsemppiä kaikille!!

Se piti vielä lisätä, että imetän Oliviaa vielä, joten syön ne osittaisimettäjänkin pisteet ja luulen, että siksi tippuukin tuollai verkkaisesti ;o)!!

t.körömölli

Vierailija
9/32 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mieltä lämmittävää lukea viestejänne ja tervetulotoivotuksianne! Ihan kuin olisin oikeasti tervetullut ;)

Samoissa mitoissa täällä siis ollaan oltu 90M:n kanssa, minullakin pituutta 173 ja tosiaan tuo paino hipaisi 90kg:n huonompaa puolta ennen kuin tajusin lopettaa mässyttelyn... olet vain pidemmälle jo päässyt projektissasi ja tuolla liikkumisella se ei ole ihmekään!

Körömöllin kanssa taas meillä on yhteistä nuo kilojen " keräysajankohdat" : minulla on ensimmäiset 10 ylikiloa tullut esikoisen vauvavuonna enkä niistä laihduttanut yhtäkään kun ajattelin päästä kiloistani seuraavan odotuksessa.. sitten aloin odottaa kaksosia ja kun he olivat 3-kuisia, olin 5kg kevyempi kuin tullessani raskaaksi. Ylimääräistä oli siis enää 5kg kun repesi - ja kaksosten 1-vuotispäivänä katselin maailmaa jo 17kg lihavampana :(

Minulla siis lapsia kolme, joista vanhin piirua vaille 4v ja kaksoset 1,5v. Itsellä ja miehellä ikää 36v (I' m too old for this shit!) ja takana huonosti nukuttua aikaa lähes 2 vuotta *haukotus*. Joka ilta silti jaksan haaveilla, että " jospa tänä yönä saisin nukkua koko yön..." .

Kiitos vielä kerran kun huolitte minut joukkoonne! Tsempataan toisiamme eikä anneta ryhmän kuihtua!

-E

Vierailija
10/32 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan kaikki uudet!

Minä olen myös kuten Körömölli sieltä vanhasta " sopivasti ihanat" ryhmästä. Ikää on 32 v, olen kahden pojan (6 v ja pian 3 v) äiti, perheeseen kuluu myös mies, koira ja kissa. Asumme pohjanmaalla. Haaveilen vielä kolmannesta lapsesta mutta en aivan vielä, ensi syksynä voisi alkaa yrittää...Laihdutuksen aloitin keväällä 2004, tähän mennessä on tippunut 20,5 kg. Huhtikuussa 2005 liityin pv:n ryhmään. Vielä on 8 kg tavoitteeseen, tällä hetkellä painan tasan 74 kg, pituutta löytyy 165 cm. Eli viime viikon tulos +- 0, saa laittaa isänpäiväherkuttelun piikkiin. Nyt tulevana sunnuntaina meillä on kuopuksen 3-v synttärit, pitää silloin varoa ettei tule mässäiltyä aivan liikaa, yritän säästää vähän pisteitä sitä varten.

Oikein mukavaa viikkoa kaikille ja tsemppiä urakkaan!

Vierailija
11/32 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36 -vuotias, ammatiltani sairaanhoitaja, toimin päihdehoidossa. Perheeseen kuuluu aviomies ja kaksi poikaa, iältään 7 ja 11 v.

Asumme Helsingissä. Kotoisin olen kuitenkin Kainuusta.

Liityin viime syksynä " Sopivasti ihaniin" , pointsailin itsekseni ja painoa lähti n 12 kg. Ikinä ennen en ole laihduttanut, lastensaannin ja leppoisaksi muuttuneen elämän myötä kiloja oli kertynyt karmea määrä. Paino oli huikeimmillaan 88,6 kg (muistaakseni) heinäkuussa 2004. Ja viime joulun alla n 75. Siitä se on nyt tämän syksyn aikana kiivennyt tuon max 4 kiloa takaisinpäin ja nyt olis tarkoitus vielä ainakin 10 kg saada pois... jos nyt aluks pääsis sinne 75 kg:aan takaisin ja tavoittelis sitten sitä 70 rajaa.

Luulenpa, että joulu tuo mukanaan ainakin pientä takapakkia, mutta tammikuussa sitten kynsin hampain pyrin takaisin ruotuun!

Viime syksyn laihdutuksessa oli tämä nettiryhmä ihan ehdoton motivaation ylläpitäjä, ja siksi nytkin tänne uudelleen hankkiuduin!

Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.

Vierailija
12/32 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas vaikea itseään esitellä, mut yritän nyt jotain kumminkin.Eli olen 32 vuotias 4-vuotiaan pojan äiti ja naimisissa.Tällä hetkellä en ole työelämässä.Asutaan helsingissä.Mun harrastuksiin kuuluu musiikki(soitan pianoa), askartelu(tykkään näperrellä) ja toivottavasti saan ton kuntosalilla käymisen liitettyä tähän listaan.Pari kertaa olen vasta käynyt.Pituutta on 171cm ja nyt painoa 84,5 kun sain pudotettua ton 2,5 kg.Poikaa odottaessa tuli parikymmentä kiloa lisää ja painoin tasan 100kg ennen synnytystä.Kun poika oli 4kk aloin laihduttaa ja suoriuduin urakasta hyvin tulos oli 68kg.Kilot on siitä sitten takasin hiipineet ja pysyneet nyt parisen vuotta tuol 80 paremmalla puolella.Nyt tavoite on viel joku 10kg pois painosta ja onneksi ollaan miehen kanssa molemmat kevyellä linjalla.Painon pudotus toivottavasti tuo mulle muutakin ku pienemmät vaatekoot.Toiveena toinen lapsi ja painonpudotus toivottavasti edesauttaa uutta raskautta.

Tsemppiä kaikille pudotukseen!!!!

Vierailija
13/32 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti viel lisätä et alotin tossa n.viikko sitten laihduttamaan.Välil tekis jo mieli heittää lapaset tiskiin ja herkutella mut en oo viel sortunu onneks.

Vierailija
14/32 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli hurja sesonki, enkä päässyt koneen ääreen, vaikka niin piti..

Mulla oli työpaikka palaveri ja siellä kuulin, että johtaja on päättänyt jatkaa jouluna loppuvaa työsopimustani aluksi heinäkuun loppuun ja siitä sitten eri nimnikkeellä ainakin seuraavan toimintakauden!!!! Fiilis on aivan mahtava!!

Mutta asiaan, esittelempä itseni niinkuin muutkin täällä

Ikä:31v

Ammatti:Pedagogi

Lapsia:11v tyttö edellisestä liitosta, nyt uusi kierros menossa

Miksi lihoin:Lopputyötä vääntäessä kaverina oli suklaa : ( Lisäksi olen " tunnesyöppö" eli hyvä ruoka juhlisti ja lohdutti.

Motivaatio laihtua:Tulevat häät (En halua olla xxl morsian)

Liikuntaa olen ruvennut harrastamaan. Vesijuoksu on uusi mukava tuttavuus. Olen käynyt altaassa kaksi kertaa viikossa ja juossut tunnin kerrallaan. Vanhaa sauvakävely harrastusta olen taas viritellyt.

Olen totaalisessa makea lakossa, ei karkkia tai kakkua yhtään. Ajattelin tämän olevan vaikeaa, mutta ei. Mieleeni hiipii ajatus rasvaisesta aurajuustolla kuorrutetusta makkaraperuna annoksesta jossa valkosipulimajoneesia... (..Pitää nieleskellä..) Vielä en ole sortunut, mutta luulempa että jossain vaiheessa kiusaus käy liian suureksi!

Ja sitten se paino: ylpeänä ilmoitan -1kg viime viikosta eli noin viisi kg yhteensä. Hyvän tien alussa siis ollaan ja motivaatio on niin mahtava, että eiköhän tässä voi suunnitella vaikka L-kokoista morsiuspukua!

Sisua ja iloa syksyynne ja henkisiä halauksia toivottelee Sininen

Vierailija
15/32 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itsekullakin laihdutus sujuu?Mulla on nyt ollu välillä pinna tosi kireellä ja nälkä!Oon huomannu, että jos antaa kunnon nälän tulla niin helposti on mielessä suklaat ja kaikki mässyt.Meinasin jo eilen sortua, mutta pidin pintani(oli vaikeeta).Toissapäivänä mies piti mulle kuntosalilla kunnon rääkki treenin ja nyt on paikat tosi kipeinä.Ihana tunne toisaalta kun tietää, et on kunnolla treenannu.Pitäis saada inspis käydä siel 2 kertaa viikossa.Tsemppiä kaikille pudottajille!

Vierailija
16/32 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, mikä viikko ja mitkä fiilarit! Olen ollut sikaväsynyt menkkojen jälkeen (hemppa varmaan nollassa...) ja laihis takkuaa. Maanantaina sentään kävin reippaalla 50min kävelylenkillä ja sen päälle 40min uintia, mutta sen jälkeen onkin kotisohva vetänyt puoleensa liian tiukasti. Pikkukävelylenkin teen kyllä joka ilta koiran kanssa, mutta ei siinä kaloreita juurikaan pala - lähinnä nostaa mielialaa ja omaa vireyttä. Ja sitä tässä marraskaamoksessa kaipaa!

Taidan yrittää edes tänään kevyemmällä ja keksittä... sulattelen pakasteesta kaalisoppaa, johon lisään tomaatin ja basilikaa. Siinäpä oiva lounas :) Päivällisellä sitten lasten kanssa jotain " kunnon" ruokaa!

Tsemppejä pimeyteen muutkin! Vai onko jossain päin Suomea jo lunta ja valoisampaa?

-E

17/32 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikollahan mulla olikin ihan eri mallilla sitten taas, kun maanantaina pidin pisteettömän päivän ja keskiviikkona mässytin jos jotain, mutta nytkin pidin maanantaina pisteettömän päivän..tosin mitään karkkia tai sipsejä en syönyt, mutta pisteitä en kumminkaan merkannut ja söin varmasti yli ;o)!!

Ja loppuviikko on sujunut nyt oikeinkin hyvin..joka päivä on jäänyt hiukan pisteitä ylikin..korvaavat sitten nuo maanantain ylitetyt pisteet!!

Liikuntaa en oo kyllä juurikaan harrastanut..koiran kanssa pieniä lenkkejä, mutta eipä niistä tosiaan varmaan paljon hyötyä ole, kun mulla on useesti vielä meidän 7.v esikko mukana niin tahtikin on aika verkkaista!

Mä suosittelen muuten pitämään herkkupäivän kerran viikossa tai edes 2krt kuussa, sillä muuten kyllä hermot mnee ihan varmasti, jos ei mitään herkkuja itselleen suo!!

Ja jos haluaa jotenkin kevyemmin herkutella niin tässäpä muutama vinkkelö, jotka vie ainakin mun herkkuhimot:

1.popcornit on yllättävän kevyitä eli jos sipsejä tekee mieli niin kantsii valita popcornit(mikropoppareista menee 7dl vaan 4pistettä eli ei paljon mitään ja 7dl on paljon!)Ja kevytversiosta varmaan vielä vähempi!

2.Valion sokerittomat mehukeitot on mukavan makeita ja sitähän saa syödä 0 pisteellä ;o)!!

3.light-limut on myös mulla toiminut..välillä kun tekee mieli limua ihan hirveesti ja noista light-limuista ei pisteitä mene kun kohtuudella juo!

4." Rahkaakin" saa kevyesti, kun makeuttaa makeutusaineella pelkän raskan ja lisää joukkoon jotain marjoja tms...mielestäni ei vaadi mitään muuta, mutta voi löystyttää esim.maidolla!!Tai sitten vatkautuvalla vaniljavaahdolla(tai mikä se virallinen nimi on), jolloin on kyllä hiukan rasvaisempaa, mutta huomattavasti kevyempää kuin kermavaahto siinä joukossa olisi!!

Eli tuossa muutamia kevyempiä herkutteluvinkkejä..laittakaas muutkin, jos mieleenne tulee jotain hyväskää, sillä niitähän vinkkejä ei laihduttajalla ole koskaan liikaa!!

Kaikille mukavaa viikonjatkoa ja kovasti tsemppiä ;o)!!

toivotteleepi: körömölli

18/32 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuli taas kirjoitusvirheitä kun nopsasti yrittää tässä sählätä, mutta älkää antako niiden häiritä, kun korjaus on mahdotonta ;o(!!

Vierailija
19/32 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen kokeilemassa Body Sculpting' ia ekaa kertaa, ja nyt on joka paikka niin kipeenä, että kävelenkin kuin vanha mummo! On kyllä tosi tehokas liikuntamuoto, jossa käytetään mm. käsipainoja ja muuta rekvisiittaa (vähän niinkuin olis kuntosalilla, mutta ilman niitä laitteita). Maanantaina kävin vesijumpassa, joten liikunnan osalta tämä viikko on mennyt ihan ok. Mies-kulta on ollut niin ihana, ei valita yhtään, vaikka minä juoksen kaiket illat kaiken maailman jumpissa, ja hänen tehtäväkseen jaa lasten kylvetykset, iltapalat, nukuttamiset ja vielä tiskaukset! No, mä nyt kokeilen kaikkia uusia juttuja, ja valitsen sitten mieluisimman. Ehkä 2 iltaa viikossa voisi olla sopiva...

Pikkujoulut on n.3 viikon päästä, en ole vielä uskaltanut kokeilla, että mahdunko niihin housuihin, jotka ajattelin laittaa jalkaan. (Tosiasiassa voi hyvin olla, että laitan jotain ihan muuta päälle, mutta mua motivoi hurjasti, kun on selkeä tavoite, ja päivämäärä: mustat housut jalkaan 9.12. )

Tänä iltana on luvassa tyttöjen ilta, joten syötävää riittää... koitan syödä kevyemmin nyt päivällä, että saan sitten herkutella illalla!

Mulle ei nyt tule mieleen mitään hyviä herkutteluvinkkejä, muuta kuin vihannekset dipin kanssa, ja jos tekee mieli jätskiä, niin laittaa pienen annoksen kahvikuppiin (mahtuu vähemmän), ja kaataa maitoa päälle, ja sitten sekoittaa. Ihanaa pehmistä, eikä tule syötyä niin paljon!

Muita ideoita: Paaaaaljon vettä! ...kun vaan muistais juoda tarpeeksi päivän aikana! Mä usein laitan sitruunan, appelsiinin tai limetin siivuja sekaan, että tulee vähän vaihtelua. Niin ja se vihreä tee. Luin taas jonkun artikkelin, jossa kehuttiin sen rasvanpoltto-ominaisuuksia.

Eipä nyt tämän enempää tällä kertaa. Meille on luvattu räntää täksi viikonlopuksi... siis tänne Toronton nurkille. Näin se talvi tekee tuloaan!

Sisuillen, 90M

Vierailija
20/32 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä olin tuolla tuunaajissa, mutta kuten emonamoha (meniköhän oikein) sanoi, sieltä ei tsemppiä saanut. Ei pelkkä puntarituloksen ilmoittaminen tsemppiä lisää. Itse tietysti muiden mukana syyllistyin puhumattomuuteen, mutta eipä sitä yksinjuttelua kauaa jaksa.

Esittelyä:

Olen 30 v, kahden lapsen äiti. Poika 3v 2kk ja tyttö 1v 4kk. Asumme kaakkois-suomessa. Itse olen taas työelämässä (Tai pitäisikö sanoa palannut opintojeni pariin) ja lapset ovat päiväkodissa. Niin, juu kyllä se mieskin löytyy.

Laihiksesta:

LAihis on aloitettu syyskuun alussa, jolloin vaaka näytti hurjat 95.5 kg. Viimeisin vaa' an lukema oli 87.3 kg eli ihan kivasti on painoa tullut alas. Tavoite on nyt alussa ainakin 75 kg, tosin haluan, että lopullinen painokin tulee olemaan selkeästi 7 alkuisena, joten luultavasti tuota tavoitetta täytyy siirtää lähemmäs 70 kg rajaa, mutta sen näkee sitten ajastaan miten pitkälle jatkan.

Methodina on lähinnä se, että katson mitä suuhuni laitan. Taustalla pidän karkeata arviota pistemäärästä, jotka päivän aikana syön. Yritän olla ylittämättä pisterajaa 21 p/vrk.

Tämänhetkinen olotila:

PAikat on niin jumissa kuin vain olla voi. Olin keskiviikokna jumpassa (parin viikon tauon jälkeen) ja sen kyllä tuntee edelleen jaloissa ja vatsassa. Ei saisi jättää yhtään kertaa väliin, mutta. Laihiksen suhteen mieli on korkealla, olihan pianoa tippunut viime viikon aikana 1 kg (edellisviikolla tulikin painoa lisää 1.7 kg, tosin silloin oltiin sukuloimassa ja käytiin laivaristeilyllä).

Summa summarum:

Nimi: Nepo

Aloituspaino: 95.5 kg (1.9.2005)

Paino viime viikolla: 88.3 kg

Paino nyt: 87.3 kg

Tavoite: 75 kg