Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voisiko joku kertoa kokemuksesta millaista on elää narsistisen persoonallisuushäiriöisen kanssa?

Vierailija
02.02.2012 |

Kaikki oli kaunista ja ihanaa ja tuntui kuin hän olisi se oikea minulle.Hän kihlasi minut,mutta kuin taikaiskusta 2 viikkoa kihlauksesta kaikki muuttui.

rupesin kääntymään sisäänpäin kun kaikilla tutuilla ja ystävillä mieheni mielestä on jotain vikaa.Menetin lähes kaiken sosiaalisuuden.Se paha olo ja kovaan istuva möykky kasvoi kasvamistaan ja keskustelut eivät auttaneet,se vain satutti enemmän.Syön nyt masennuslääkkeitä koska tämä tuntuu sattuvan liikaa.Jopa itsemurha on käynyt monesti mielessä, menettänyt uskon itseeni.Olen kuin tyhjäksi imetty kuori ja oma itseni hukassa.Kyyneleet virtaa vieläkin ja tekee kipeää.Minusta tuntuu vieläkin,etten ollut tarpeeksi hyvä,riittävä.ymmärtänyt häntä.Hän loukkaantui mistä milloinkin ilman mitään syytä.3 kertaa lähti ja silti tuli takaisin.Mitä tämä oikein on? voisiko joku auttaa ymmärtämään minulle vaikka kovilla sanoilla mistä on kyse???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuolta tuntuu, kuin sinulta nyt tuntuu. Sinun pitää luottaa omiin tunteisiisi. Aiheesta löytyy googlaamalla paljon.

Avainsanoja on alistaminen ja nöyryyttäminen.

Vierailija
2/2 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raimo Mäkelä: Naamiona terve mieli

Välipakka, Tuija ja Lehtosaari, Arja: Sata tapaa tappaa sielu, narsismin uhrit kertovat

Joutsiniemi, Pia Kaulio, Raimo Mäkelä, Jyrki Pekola, Gustav Schulman: Naimisissa narsistin kanssa

LIsäksi saatat olla terapian tarpeessa, tuntuu että olet ihan rikki ja prosessisi aivan kesken narsistista irrottautumisessa. Prosessointiin voi tarvita yhtä kauan vähintään kuin sen ajan minkä narsistin uhrina elit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla