Idols Ilkka meni ja " raiskasi" hyvän nuoruusmuiston :(((
nimittäin kissin parhaimman biisin.
Samaten se saatanan lättänokka, venep******nen, hirveetä paskaa. Kusi noussut päähän.
Eniten ihmetyttää, että Henna haukuttiin aivan maanrakoon, vaikka tyttö lauloi todella kauniisti. Toisin kuin esim.Ilkka, jonka ääntä ei välillä tahtonut edes kuulla ja sitten kohta hoilotti kitarisat heiluen, kun ei pojulla meinannu ääni riittää. Surkeeta!!
Kommentit (7)
oli kuin hän olisi yllättäen joutunut yleisön eteen ja yritti pelleillä parhaansa mukaan. Lauloi myös välillä todella epäpuhtaasti. Huhhuh.
Ensin Vietnamista Thaimaahan pakolaisleirille ja sieltä Suomeen.
Sanoi, että ei ole harjoitellut, mutta mitä ylpeilemisen aihetta siinä on? Kyllä tuolla tasolla viimeistään pitäisi vähän harjoitellakin ja kyllä sen harjoituksen puutteen näki esityksestäkin. Poika ei oikein tiennyt, olisko esittänyt biisinsä kovaa ja korkealta vai vähän hissumpaan... nyt pikaisesti harjoittelemaan seuraavaa esitystä tai voi saman tien lähteä kotiin katsojia kiusaamasta.
Yleisöhän se äänestää, että kuka lähtee ja kuka jatkaa. Ja veikkaan että suurin osa äänestäjistä on alle 20-vuotiaita, joille ei välttämättä se laulu- ja esiintymistaito merkitse niin paljon kuin persoona ja ulkonäkö.
Ja on kyllä aika asiatonta ruveta haukkumaan ketään ulkonäön ja taustan perusteella, osasi laulaa tai ei.
Ei pojalla ihan rahkeet riittäneet ja esityksestä TODELLA huomasi, että harjoittelu oli jääny aika vähiin. En mäkään ymmärrä miten sitä hehkutettiin ja kehuttiin, mun mielestä olis karaoke-esityksenäkin ollu huono. Paljon perään kuulutettu syvyys ja elämänkokemus jäi mulle ainakin mysteeriksi, en mä tollasia ulottuvuuksia siitä löytänyt.