Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

noin 15 v yritti iskeä (itse 35 v)

Vierailija
02.02.2012 |

Piipahdin kaupassa, ja teinilaumasta pitkä(musta)tukkainen poitsu seurasi minua autolleni kysellen nimeäni ja halusi antaa puhelinnumeronsa. Kysyi ikääni, ja sanoi WAU olet äitini ikäinen mut aika herkännäkönen puuma.

Tuli ihana mieli, tosta pojasta tulee vielä joku uusi Tuomas Holopainen!

Ei kaikki teinit yritä lähestyä, että ostatko tupakkaa tai haetko pari bisseä.

PS. puhelinnumerosta sanoin, että kiitos mutta en ota vastaan, mutta onnea hieman nuorempien kanssa:)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin opastaa, että aikuisen ja lapsen seksisuhde on sairasta ja tällainen ehdottelu voi päätyä hyväksikäyttöön.

Miten sulle voi tulal tosta hyvä mieli? Onko sulla kaikki ihan ok...

Vierailija
2/3 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä mielellä tarkoitin vain sitä, että pojan puolesta tuli hyvä mieli. Siis siinä mielessä, että teini-ikäiset ovat usein epävarmoja ja murehtivat asioita kuukausitolkulla.

Tällä pojalla luultavasti asiat kohdillaan, vaikka en ihan usko tuota "olet about äitini ikäinen"-juttua. Tai jos on nuori äiti, hyvin on pärjännyt.

En itse todellakaan mieltänyt tätä tapahtunutta sairaaksi, koska asiassa EI ollut minkäänlaista seksuaalista! Järkyttävää oli vain, että joku siitä veti sellaisen johtopäätöksen! Poika saattoi olla hieman vanhempikin. Kuitenkin siinä iässä, jossa katsellaan esim. opettajia ihan kaukaa ja viattomasti loppujen lopuksi.

Olisi pitänyt varmasti tulla "surumieli", mutta oikeasti, mieti hieman mitä jotkut vastaavan ikäiset tytöt tekevät ja jotkut miehet eivät kyllä ole moraalisesti ihan samalla tasolla kuin me tiedostavat naiset.

Eli, olinko täysi hirviö että nostin teinien jutut tapetille ilman että todellakaan tehnyt mitään rikosta?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaapa äidin ikä?