Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nokia Lumia ?????

Vierailija
02.02.2012 |

Ihan älyttömän hauska ja makea puhelin. Suosittelen lämpimästi! Mullon pinkki!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja räpelsi sitä koko illan. Koko aika piipottaa jotain tekstaria, uutislistaa ja facebookkia. Meillä se taitaa lähteä pian! Ei jaksais olla koko ajan yksin lasten kanssa, kun retale näpyttää ja lapset kelpaa vain kuvattaviksi.

Vierailija
2/22 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nokian N8 ja siitäkin olen tykännyt. Lumiaa olen miettinyt. Eilen huomasin että se on jopa N-ysiä halvempi? jotenkin oletin sen olevan kalliimpi. Mä ehkä kanssa ostan ton lumian! Kiva kuulla että olet tykännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hyvin visuaalinen ja sen takia mä tykkään Lumiasta hirmuisesti.

ap

Vierailija
4/22 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on iPhone, ja kyllä vähän käy kateeksi. En ole mikään puhelinfriikki, mutta on se upea!

Vierailija
5/22 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://designskins.fi/

Jos ei kaikille niitä pinkkejä riitä:)

Vierailija
6/22 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Samsungille pärjää :)

Samsungin muotoilu ei pärjää. Jos tarkoitit Android malleja niin ne on nykiviä viirupesiä, niihin kenenkään ei pidä sotkeutua

Vierailija
7/22 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komia, erittäin nopea selailtavuus netissä. Gorilla puras lasia eikä mennyt rikki. Kamera huikeat 8 megapikseliä. Kyllä kelepoo.

Vierailija
8/22 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsungin muotoilu ei pärjää. Jos tarkoitit Android malleja niin ne on nykiviä viirupesiä, niihin kenenkään ei pidä sotkeutua

Tai onhan sitä tietty kiva katella vaikkei oikein toimiskaan :) Eihän Nokia oikeasti ole koskaan älypuhelimia tehdä osannut, Nokia tulee aina askeleen verran muita perässä. Nyt kun Nokialta tuli Lumiat, niin muut julkistaa jo seuraavan sukupolven puhelimia, niitä joita Nokia vasta kehittelee :) Eihän Lumiassa ole mitään uutta, ei sitten mitään. Ja nokialaiset tuntien se laatu on vähän sitä ja tätä.

Vierailija
9/22 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

?????

Vierailija
10/22 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä on N9, joka on kanssa ihan erinomainen.

Vierailija
11/22 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai onhan sitä tietty kiva katella vaikkei oikein toimiskaan :) Eihän Nokia oikeasti ole koskaan älypuhelimia tehdä osannut, Nokia tulee aina askeleen verran muita perässä. Nyt kun Nokialta tuli Lumiat, niin muut julkistaa jo seuraavan sukupolven puhelimia, niitä joita Nokia vasta kehittelee :) Eihän Lumiassa ole mitään uutta, ei sitten mitään. Ja nokialaiset tuntien se laatu on vähän sitä ja tätä.

Ainoa käyttöjärjestelmä joka on erilainen kuin muut. Android ja iOS ovat toistensa kopioita. Lisäksi laite itse ainoa markkinoilla jyrsitty yhdestä kappaleesta eikä liimattu useammasta niinkuin kilpailijoilla.

Vierailija
12/22 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimeä kokonaan? Nokia Lumia Huora

Vierailija
13/22 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lähiaikoina vaihtamassa joka tapauksessa puhelinta, miksei kokeilisi Nokiaa? Tekisi samalla palveluksen isänmaalle ja saisi varmasti ihan kelpo kännykän :)

Vierailija
14/22 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä muu puhelin kestää koiran ruoansulatuskanavan? Työkaveri perkelöi jatkuvasti iPhonensa kanssa, se päättää sammuttaa itsensä monta kertaa päivässä

Vierailija
15/22 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sille uskollinen ja tietysti hankin Lumian.

Vierailija
16/22 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin vaikka mitä näppäinyhdistelmiä eikä tärpännyt.

Vierailija
17/22 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa käyttöjärjestelmä joka on erilainen kuin muut. Android ja iOS ovat toistensa kopioita. Lisäksi laite itse ainoa markkinoilla jyrsitty yhdestä kappaleesta eikä liimattu useammasta niinkuin kilpailijoilla.

Mitä siinä on uutta?

Vierailija
18/22 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti menee ja hukkaa rahansa binbongBallmerin palikkalaatikkoon :/

Vierailija
19/22 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis edukseeen????

Vierailija
20/22 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole jaksanut innostua.

Viikonloppuna otin muutaman kuvan, mutta totesin, ettei ole minun juttuni...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi