Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä 14-vuotias teinitytär ja hän tuo joka

Vierailija
02.02.2012 |

viikonloppu pari tyttökaveriaan meille yökylään kysymättä lupaa minulta siihen. Alka mennä hermot tuollaiseen hommaan. En ymmärrä jostain syystä tälläistä, neuvokaapa mitä voin asian eteen tehdä.

Onko tälläinen normaalia touhua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi hänellä on kavereita ja onneksi he ovat teillä.

Ole tyytyväinen. Tosin voisi hän kysyä, että onko muuta menoa teillä.

Vierailija
2/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi hänellä on kavereita ja onneksi he ovat teillä. Ole tyytyväinen. Tosin voisi hän kysyä, että onko muuta menoa teillä.

Sehän on nyt selvä, että kaikki perheenjäsenet kysyvät muiltakin, että onko ok jos "Matti tai Maija" tulee meille yöksi (ja tämä tehdään hyvissä ajoin).

Minä ainakin haluan viikonloppuisin rentoutua ja röhnöttää perheen kesken ja toki silloin tällöin saa tulla, mutta se ei missään nimessä saa olla automaattista ja jokaviikonloppuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin otapa asia puheeksi ensi viikonloppuna kun ne tulevat ovesta sisään. Totea, että "ai te, mut voi harmi kun mulle ei ole puhuttu tästä aikaisemmin ja nyt mä olen järjestänyt meidän perheelle matkan mummolaan juuri täksi viikonlopuksi, ollaan sunnuntai-iltaan asti." Ja sit pakkaat tyttären ja muun perheen autoon ja lähdette.

Mä en kyllä tekis noin, koska mun on aina turvallisempi olo silloin kun teinin (meillä kyll poika) jengi on meillä eli tiedän ainakin, että ovat turvassa eivätkä pahanteossa. Toisaalta meillä homma toimii niin, että vieraista ilmoitetaan (ja teoriassa samalla kysytään lupa) etukäteen.

Vierailija
4/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahan se on, että tuodaan kavereita, mutta tietysti asia sovitaan ensin kotona! Ja myös ko kavereiden vanhempien kanssa, jotta sielläkin tiedetään, missä lapset ovat.

Vierailija
5/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökylään. Ja jos tulisivat niin passittaisin koteihinsa pahoitellen kovasti väärinkäsitystä. Eiköhän tuo muutaman viikonlopun jälkeen oppisi kysymään luvan.