Lue keskustelun säännöt.
Mitä teen tämän hormonikierukan kanssa?
02.02.2012 |
Minulle laitettiin hormonikierukka kolme viikkoa sitten. Menipä viime yö pyöriessä kun vatsaa jomotti, nukahdin kuitenkin. Aamulla vessassa käydessä paperiin jäi paljon verta.
Tätä tämä on ollut nyt kolme viikkoa muuten, että vatsaa muilii ja jomottaa yleensä päivisin. Limansekaista verta tulee myös päivittäin melkeimpä.
Onko tällainen normaalia alkuun? En tahtoisi seuraavaa viittä vuotta joka päivä syödä buranaa.
Kommentit (2)
laitettu 2 kk sitten. On supistuksia ja jomotuksia, ultrassa kaikki ok. Tiputus loppui 3 päivää sitten, mutta näyttäis taas alkavan. On tosi tehokas ehkäisykeino. Kokemuksena tähän asti en suosittele. Käyn kohta poistattamassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja tuota veristä limaa tulaa kyllä myös minulta lähes päivittäin ja ymmärtääkseni se on normaalia. Vajaa viikko sitten oli varmaankin ovis aika ja silloin sattui enemmän, muutoin olen pärjännyt ilman särkylääkettä (laitosta 3 seuraavaa päivää joiduin ottamaan). Tuo runsaampi verinen vuoto tänään voisi olla kenties jo menkat?
missä kierukka sinulle laitettiin? voisitko soittaa sinne ja kysyä asiasta? pääsisitkö ultraan? minulle tuli mieleen, että eihän kierukka ole päässyt liikkumaan väärään asentoon. ymmärtääkseni kipu on tosin silloin kyllä kovaa ja supistavaa..