G: Millä olet kohentanut ulkomuotoasi?
Mitä keinoja, tuotteita, välineitä ym.
olet käyttänyt/ laittanut/ laitattanut näyttääksesi ehkä huolitetulta? hoikalta/pyöreämmältä? sileämpi-ihoiselta? Tai ihan mitä vaan...
Onko normijuttu tänä päivänä kynnet, ripset, hiuslisäkkeet, silarit, ruiskurusketus ym.ym.?
Ap, jolla on ekaa kertaa geelikynnet ja ihan tohkeissaan :)
Kommentit (49)
En tosin ole varma, oliko se Restylanea vai jotakin muuta täyteainetta. Terveystalolla (Helsinki) Tomi Miettinen tekee näitä toimenpiteitä. KEstää alle tunnin, pari päivää voi olla turvotusta mutta ei näy pahasti. Kestää puol vuotta-vuoden, freesaa kasvoja tosi paljon.
Ei tunnu kovin mukavalta, mutta pistoskohta puudutetaan ja mitäpäs sitä ei tekisi kauneutensa eteen....
En tiedä sitten, miten muualla maassa näitä on tarjolla. Itse en menisi kosmetologille tätä operaatiota varten, lääkärin kanssa on turvallisempaa.
olen 41v, huolehdin hyvin itsestäni (treenaan 5-6 päivänä viikossa), panostan vaatteisiin ja tietenkin myös hiuksiin, meikkiin ja ihonhoitoon. Rakennekynnet on, ripsipidennyksiä kokeilin kerran mutta ei olleet minun juttu. Kaksi kertaa vuodessa otan botuliinia ja täyteaineita.
Olen aika naturel-tyyppi. Kynnet, hiukset ja ripset ihan omat ja vahvat ja hyvät (lieneekö geeneistä ja ruokavaliosta kiinni). Hiukset paksut luonnostaan.
Kai se aika noemaalia on laittaa, itsellä ei vaan tarvis/halu. Toki siisti ja kaunis työmeikki ja tarpeen vaatiessa iltameikki onnistuu:)
Aiemmin käytin hiuslisäkkeitä, kun omat hiukset niin ohuet ja lyhyet. Luovuin tästä kun en jaksanut enää repiä niitä puoliksi irronneita tukkuja päästäni..
Naamaani olen kohentanut paljonkin, mm. botoxia on laitettu 4-5x, restylanea pari kertaa. Ihoa on kuorittu fraxel laserilla muutama vuosi sitten n, 5x, ja viimeksi tehtiin led-valohoitoa kasvoille muutama kk sitten 5x. Mitäs vielä..? Roikkuvat luomet on leikattu ja silmät laseroitu!
Aion jatkaa hoitoja tuevaisuudessakin, haluan pysyä nuorekkaana :)
Tissejä en ole (vielä) laittanut mutta esteenä varmaan vain kallis hinta! (nämä hiirenkorvat ei kovin kauniit ole..)
-hiusten värjäys kerran kuussa
-kulmien värjäys kerran kuussa, nyppiminen tarpeen mukaan
-vartalon kuorinta kerta/viikko, itseruskettavaa sen jälkeen sääriin
-välillä käytän geelilakkausta kynsissä(
Hiustenvärjäys KERRAN KUUSSA? Mulla ei varmasti olis hiuksia päässä, jos noin usein värjäisin. Onko sun pakko, vai miksi värjäät noin usein? Värjäät ilm. kotona?
blondaamassa tukan. Karvat ajelen, kesällä useammin kuin talvella. Meikkaan paljon. Käytän aina kun menen johonkin topattuja push-upeja. Kynnet viilaan ja erityistilanteissa lakkaan.
Olen kokeillut myös ruiskurusketusta, selluliittihoitoa, rakennekynsiä ja kaikennäköisiä kauneushoitoja mutta ei niistä paljon hyötyä ollut.
n27
Tukka ja rippset ja kulmat värjätty.
Ihonhoidossa suola ja kookosöly on paras yhdistelmä.
Alkoi kiinnostaa tuo Restylane, se siis auttaa tummiin silmänalusiinkin?
nimim. Zombie näin talvisin