Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluan tavata salarakkaani

Vierailija
01.02.2012 |

mutta meillä ei ole mitään paikkaa missä nähdä. Kumpikaan ei omista mitään paikkaa yhteisille tapaamisille ja se tuo pientä lisävaikeutta tähän juttuun. Minuu ottaa ihan oikeasti päähän tää tilanne. Kaipaan hänen seuraa ja nyt taas tuntuu että tää tapaamis mahdollisuus menee ohi tuon paikan puutten vuoksi!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaa tunnettu jo jonkuu aikaa ennen suhteen alkamista ja tää jos tulis julki miten ollaa tavattu ni siitä ei hyvä seuraa..

Ja ei nyt hirveesti innostais pistää rahaa hotelliin..

Vierailija
2/6 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä ei ole mitään paikkaa missä nähdä. Kumpikaan ei omista mitään paikkaa yhteisille tapaamisille ja se tuo pientä lisävaikeutta tähän juttuun. Minuu ottaa ihan oikeasti päähän tää tilanne. Kaipaan hänen seuraa ja nyt taas tuntuu että tää tapaamis mahdollisuus menee ohi tuon paikan puutten vuoksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hooray,hooray,it`s first of may,outdoor fucking starts today!!!;DD

Vierailija
4/6 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikka toi auto.. kokeiltu on. Ja ei tässä nyt kukaan jaksa kevääsee oottaa.. :D No täytyy keksiä jotaa kivaa!

Vierailija
5/6 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä tulemaan mun luo. Kun tiedän kerran kämpän olevan yksin mun käytössä koko yön. Tuskin se maailman loppu on! :)

Vierailija
6/6 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä tulemaan mun luo. Kun tiedän kerran kämpän olevan yksin mun käytössä koko yön. Tuskin se maailman loppu on! :)

Mulla kun on arkivapaa ja mies töissä ja lapset koulussa... ;)Rakastajalle iskee usein "palaveri kaupungilla" just sellasena päivänä... ;)