Eiköhän se ole niin etteivät lapse pidä siitä naisesta joka isin varasti heiltä pois.
Ymmärrän kyllä lasten pahanolon ym.kiukun tätä naista kohtaa,itse en ole aikeissa olla kenenkään kanssa koska en halua kenenkään toisen miehen puuttuvan meidän perhe-elämään.
Kommentit (4)
Nykyään isät ovat osa lasten elämää eron jälkeenkin. Jos joku isän heiltä varastaa, se on katkera äiti, joka ei kestä ajatusta, että joku muu nainen häärää heidän lapsensa ympärillä.
Lapset suhtautuvat uusperheisiin sitä luonnollisemmin, mitä pienempiä ovat. Alle kouluikäiset ovat yleensä valmiita rakastamaan jokaista, joka pitää heistä huolta ja on heille ystävällinen.
Se on hieno hetki naisen elämässä, kun toisen synnyttämä lapsi tulee syliin, halii, pusii ja kertoo tykkäävänsä.
Lasten edun mukaista olisi, jos vanhemmat pystyisivät kertomaan lapsille asian neutraalisti syyllistämättä ketään.
Minä olin jossain vaiheessa se uusi nainen. Minua kauhistutti kun pienempi alkoi melkein heti kutsua myös minua nimellä äiti ja isompi toinen äiti. En tosiaan halunnut tunkea äidiksi toisen äidin lapsille. Mutta lopulta ei siitä haittaavan ollut, lapset pitivät paljon minusta mutta ei se syönyt oikealta äidiltä lasten rakkautta tai äidin asemaa.
vähän isompi lapsi jo osaa ajatella muutenkin kuin mustavalkoisesti.