Työnantaja tykkää taas varmaan kyttyrää :(
Työsuhde alkanut vuoden alusta. olen siitä ollut kaksi viikoa sairaslomalla.
Paljon on poissaoloja liityen lapsiin. Milloin on hammaslääkärissä käyntiä ja milloin koulun kokouksia.
Nyt toinen lapsi on lasten psykiatrisella ja siellä on paljon hoitokokouksia yms keskusteluja.
Eli ei hyvin ala työn suhteen mun työura. Tressiä tästäkin minulle.
Kommentit (9)
isovanhemmat kyllä auttavat siltä osin kun voivat. Lasten lääkäri käynneille olen itse mennyt, sillä usein ne on sellaisia joissa täytyy olla vanhemman paikalla ja joissa jutellaan.
ap
ei pomot tuollaista katsele pitkään
Jos ap:n työKYKY on kyseenalainen, niin sitten voi olla vaarana, mutta silloinkin saa työnantajalla olla hemmetin tiukat perustelut, ettei joudu rosikseen vastaamaan.
MUTTA jos ap:lla on koeaika menossa, silloin voi olla heikommin asiat. Kaikilla ei koeaikaa ole kuitenkaan.
voi vaikka aamulla ilmoittaa, että huomenna ei tarvitse enää tulla.
voimia vain ap:lle, hyvä että otat osaa lastesi hoitoon. paranemisia. kyllä kaikki aina järjestyy.
Työsuhde alkanut vuoden alusta. olen siitä ollut kaksi viikoa sairaslomalla.
Paljon on poissaoloja liityen lapsiin. Milloin on hammaslääkärissä käyntiä ja milloin koulun kokouksia.
Nyt toinen lapsi on lasten psykiatrisella ja siellä on paljon hoitokokouksia yms keskusteluja.Eli ei hyvin ala työn suhteen mun työura. Tressiä tästäkin minulle.
on koeaika menossa, ikävä kyllä. Tykkään työstäni mutta omat lapset ja niiden hoito menee etusijalle. Tyttö joka on psykiatrisella on 11v.
tuntuu niin kovin pieneltä lapselta sinne... :(
saako kysyä, miksi 11v. on joutunut psykiatriselle? tuntuu niin kovin pieneltä lapselta sinne... :(
Se on pitkä tarina johon etsitään vielä vastauksia. Mutta pääasia on että hän saa nyt hoitoa jota tarvitsee. Lapset jotka sillä osastolla on on yleensä 6-12vuotiaita.
Jos isä on maisemissa, niin eikö hän voisi välillä hoitaa lasta kotona, osallistua kokouksiin tai viedä hammaslääkäriin.
Entäs isovanhemmat....voivatko he välillä auttaa.