Varmaan käsitelty, mutta MIRA SALO ODOTTAA VAUVAA!! :D
Ei jumalauta! Siis tämä sama typerä kanttura, joka vielä viitisen vuotta sitten meuhkasi suonet pullistellen, kuinka hän ei ikinä koskaan missään nimessä edes maksusta todellakaan halua äidiksi! Morjens.
Kommentit (17)
miksi tää on nyt yhtäkkiä nostettu
Itse kullakin mielipiteet muuttuvat ajan saatossa. Mira on tyylikäs ja lapsirakas. Mitä parhain äiti.
Pakko oli googlata Mira Salo eikä hänen kuvansa sanonut mulle mitään. Ikinä huomannutkaan julkisuudessa, joku vanha miss Suomi.
Aivan kerakaikkisen kaunis miss suomi, ihan parhaimpia ikinä minun silmään. YK:n ihmisoikeusjulistuksessakin sanotaan, että ihmisellä on oikeus vaihtaa mielipidettään!!
Niin siis lapsihan on jo vuoden vanha..
Kuka ihme tää on??
Luin ensin että Mika Salo.... se oliskin ollut mielenkiintoisempaa : D
Ei jumalauta! Siis tämä sama typerä kanttura, joka vielä viitisen vuotta sitten meuhkasi suonet pullistellen, kuinka hän ei ikinä koskaan missään nimessä edes maksusta todellakaan halua äidiksi! Morjens.
... intohimoja tuntuu ainakin sussa herättävän. Miksi ihmeessä?
Niin oliko tää joku entinen järjen jättiläinen eli missi?
Ikivanha topic mutta mulle tuli tossa mieleen että olihan se hullua kun häneltä oltiin melkein kruunua viemässä noiden lapsettomuuslausuntojen takia. "Antaa huonoa esimerkkiä nuorille tytöille, missi on esikuva", ihan järjetöntä vuonna 2004... Missille ei olis suotu muuta uraa kuin äitiys.
Kuka? Koitetaanko tässä tekemällä tehdä joku kohu peittämään jotain muuta mediassa meneillään olevaa?
Aloittaja ottaa ihan vaan rauhallisesti. Kai sitä nyt ihminen saa mielensä muuttaa, vaiko? Että samoin on ajateltava kun teininä vaan kun sen nyt sattui julkisesti sanomaan. Kaikki meistä on typeriä miettinyt nuorina, meillä taviksilla vaan onse juttu että niitä ei arkistoida mihinkään, voi muuttaa mielensä ihan kenenkään tietämättä...
Mutta noin muuten vaikken missejä niin arvostakaan niin Salon kohdalla kyllä menee kuvaus "typerä kanttura" niin metsään kun olla ja vain voi. Lisäksi kaunis.