Onko täällä kristittyjä paikalla
Auttakaaa joku olen niin sairas ja väsynyt että haluaisin tehdä itsarin
Kommentit (8)
http://www.raamattupuhuu.fi/Media2.html
kuuntele tuolta vähän saarnoja.
Toipumista sinulle, olet tärkeä.
Ei ihmiselle enempää anneta, mitä jaksaa kantaa (sanotaan sananlaskuissa)
Ota yhteys seurakuntasi diakoniin. Tai päivystävään pappiin. Itse kävin juttelemassa papin kanssa. Hyvä, että olet jostain aloittanut avun pyytämisen.
Rukous auttaa sielua, mutta pelkkä kotiin jääminen ei pelasta ketään. Hae yhteys seurakuntaasi. Jumala toimii ihmisen kautta.
Auttakaaa joku olen niin sairas ja väsynyt että haluaisin tehdä itsarin
Kuulostat todella uupuneelta.
Olisiko sinulla voimia soittaa seurakuntasi diakoniatyöntekijälle? Hän voinee tulla myös kotiin keskustelemaan jaksamisestasi.
Voit myös purkaa enimpiä pahoja oloja kirkon chatissa henkilökohtaisesti
https://www.facebook.com/kirkkosuomessa
linkki on avoin, joten ei tarvitse kuulua facebookiin päästäkseen chattiin.
Sivustolla on ohjeet myös esim. palvelevan puhelimen ja muiden tukitoimien luokse.
Lähetän sinulle lämpimiä ajatuksia ja siunausta
Meiju, diakoni, Tikkurilan seurakunta
Apua on yritetty hakea joka suunnalta mutta mistään sitä ei saa. Olen kovasti sairas ja hoidan kotona yksin lapsia ja kukaan ei auta. Jos olisin tiennyt sairastuvani niin en olisi lapsia tehnytkään. Helpompi olisi sairastaa ilman hoitovastuuta. Huoh kyllä tuo leipäveitsi houkuttaa
ja kerrot siellä saman mitä täällä kirjoitit. Älä tee itsellesi pahaa. Kannan tällä hetkellä surua nuoruuden aikaisen ystäväni itsemurhasta, on todella surullinen olo, että miksi hän surmasi itsensä, vaikka apua olisi ihan varmasti ollut saatavissa.
Olen viimeksi tänä aamuna käynyt lääkärillä. Ei ne mitään auta. Ei ne tule kotiini hoitamaan lapsia eikä saa minua hetkessä terveeksi. Kaipaisin jonkun ihmisen tänne kotiin joka auttaisi tekemään ruokia lapsille ja joka kuuntelisi pahaa oloani. Ei sellaisia ihmisiä mistään tilattua saa. Ap
Kun elät, on aina toivoa. Niin kauan kun on elämää on toivoa. :) Tiedäthän että kun ihminen on masentunut aivot eivät käsittele asioita rationaalisella tavalla, aivot siis ovat lamaantuneessa tilassa etkä pysty nyt ajattelemaan mitä oikeasti haluat!!!!! Etsi oikeaa apua niin kauan että sitä saat, ÄLÄ LUOVUTA!!! Olen varma että jonain päivänä hymyilet taas ja mietit, onneksi en tehnyt sitä peruuttamatonta, mitä et syvällä sisimmässäni koskaan halunnut tehdä. :)
se on meinaa semmoinen teko,mitä et Jumalalta anteeksi saa!
rukoilen tietenkin sinulle voimia ja toivon että hakisit itsellesi apua.
ethän tee itsellesi mitään peruuttamatonta?