Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitteko tyttärenne tavata tällaista isoisää?

Vierailija
01.02.2012 |

Isäni on aina ylittänyt kaikki sopivaisuuden rajat. Jutut ovat kaksimielisiä, kiroilee paljon, flirttailee jokaisen mahdollisen naisen kanssa, esittää kaikista naisista ulkonäköarvion ääneen jne. Lisäksi tunkee iholle ja on muun muassa ollut työpaikallaan epäiltynä seksuaalisesta ahdistelusta. Tämän kaiken lisäksi hänellä on ollut todella paljon naisystäviä ja lyhyitä suhteita. Minuakin hän on kohdellut aina kuin vierasta naista ja muistan, kuinka hän aikoinaan kutsui minua tyttöystäväkseen, vaikka olin korkeintaan 10-vuotias.

Hän on kiinnostunut myös muista nuorista tytöistä enkä esimerkiksi koskaan kouluaikoina vienyt mielelläni ketään ystävääni kotiin, koska isäni alkoi heti esittää yhteissaunomista. Luulen, että hän myös sanoi ja ehkä tekikin sopimattomia, koska jotkut eivät halunneet kertavierailun jälkeen tulla toiste.

Oma lapsuuteni meni osittain pilalle isäni takia, sillä hän oli myös erittäin epävakaa. Naisjuttujen lisäksi sai aina pelätä raivostumisia. Äitiäni kohtaan hän oli väkivaltainen. Sittemmin he ovatkin eronneet.

Välimme ovat olleet viileät, mutta nyt olen raskaana ja isäni on aivan innoissaan. Jotenkin vain en haluaisi, että mahdollinen tyttäreni edes tapaisi isääni. Hän on vielä suht nuori eikä hänen käyttäytymisensä ole muuttunut. Pelkään, että hän olisi myös lastani kohtaan tunkeileva. Hän pitää itseään lapsirakkaana eikä ylipäätään näe käyttäytymisessään mitään ongelmaa. Vieraat ihmiset yleensä ihastuvatkin hänen hurmaavuuteensa, kunnes jostain syystä välit sitten menevät rikki.

Mitä ajattelette? Antaisitteko tyttärenne/tyttärienne tavata tuollaista isoisää?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana juttelin ammattiauttajan kanssa. Nyt ongelma on vain paljon käytännöllisempi. Isäni asuu onneksi sen verran kaukana, ettei hän tässä päivittäin pyörähtelisi. Yleensäkin minä olen käynyt hänen luonaan. Mutta välimatkan takia pikavierailut puolin ja toisin ovat vähän luonnottomia.

ap

Vierailija
22/24 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli samankaltainen ja yritti minuakin välillä ja nykyään ukkini ajatteleminenkin ahdistaa, joten ehdottomasti ei !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekseen en päästäisi.

Vierailija
24/24 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että sinä et ole äitisi, eli sinulla on voimaa ja halua ja näkemystä rajoittaa isäsi käytöstä lapsesi läsnäollessa. voit aivan hyvin sanoa isällesi: lopeta, anna enemmän tilaa, xx ei nyt selvästikään halua, että teet noin.

Tällä tavoin saat lapsellesi opetettua soveliaan käyttäytymisen rajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän