Heheh, taas se nähtiin: Mira Salo (joka missiaikoinaan sanoi ettei koskaan halua lapsia)
on raskaana... Niin se mieli muuttuu kolmekymppisenä, joten minusta on ihan hyvä että nämä parikymppiset "velat" eivät sitä sterilisaatiota saa...
Kommentit (24)
Ihminen saa muuttaa mieltä, kyllä, myös tässä asiassa.
En tajua miksi pitää lyödä häpeäleima otsaan jos sanoo ettei halua lapsia ja sitten haluaakin.
Tyhmää on tietysti sanoa koskaan "ei koskaan" (mistään asiasta), mutta silti mielen muuttaminen on oikeutettua.
onhan se oikeesti säälittävää kun tapaa +50v naisen jolla ei ole lapsia. Tulee surku tätä ihmistä.. :(
Vihaan tuollaista ihmisten arvostelua lapsien tai lapsettomuuden perusteella. Ihminen kun voi (uskokaa tai älkää) elää täysipainoista elämää ilman jälkikasvua. Tuon ikäisellä muuten lapset asuu yleensä jo muualla, eikä ole osa päivittäistä elämää. Ei kaikissa perheissä aikuiset lapset liimaudu vanhempiinsa..
on raskaana... Niin se mieli muuttuu kolmekymppisenä, joten minusta on ihan hyvä että nämä parikymppiset "velat" eivät sitä sterilisaatiota saa...
Mutta minä en ole vielä mieltäni muuttanut ja olen 38v
Mitä teet vauvapalstalla? En haasta riitaa, olen vain utelias.:)
En ole kyseinen kirjoittaja, mutta luulin, että näillä palstoilla saa olla kuka tahansa: niin lapseton kuin lapsellinen :))
"muka-vela" jankuttajia löytyy joka palstalta. Itse jätin lasten teon tosi myöhäiseksi, mutten koskaan suureen ääneen julistanut haluani jäädä lapsettomaksi, vaikka välillä siltä tuntuikin.