Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taas täällä neuvoja kysymässä =(

Vierailija
08.02.2012 |

Eli kuin kauan parisuhteessa on "lupa" yrittää korjata tilannetta? Meillä aina mennyt niin, että on ajateltu jonkun asian parantavan suhdetta mutta niin ei käy koskaan. Enkä tiedä onko minulla vain liian ruusuinen kuva parisuhteesta ja enkö osaa olla onnellinen siihen mitä on? Mies tyytyväinen ja haluaa olla kanssani. Itselläni luottamus ongelma suuri ja myös en tiedä onko tämä hyväksi minulle,meille,lapsille vai olisiko ero paras?

Taustaa, että itsellä vakava masennus dg. 1v

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko/oletteko käyneet jossain perheneuvojalla tms. puhumassa? Siellä kai pitäisi selvitä ainakin tuo, onko itselläsi liian ruusuinen kuva jne.

Jos sinulla on diagnosoitu masennus, saat varmaan jotain hoitoakin? Oletko sitä kautta voinut jutella asiasta?

Jos joidenkin asioiden on ajateltu parantavan suhdetta, mutta niin ei käy, niin mitä ovat ne jutut joiden suhteessanne pitäisi mielestäsi parantua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kukaan muu määrittele.

Vierailija
4/5 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies pettänyt sinut jollain tavalla, vai koetko (masennuksesta johtuen) ettet ole hänen rakkautensa arvoinen etkä siksi usko, että hän olisi uskollinen tms?

Vierailija
5/5 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt juttelemassa. Tulee vaan minun näkökulmani asioista. Miestä en ole saanut mukaan. Masennukseen lääkitys ja olen työelämässä ja hoidan arkea.

Ongelmat: mies ei ota itse kontaktia, ei puhu jos en kysele avaa puheenvuoroa hänelle. Ei juuri tee kotona mitään jos en sano että jotain tehtävä. Ei ole kovin oma-aloitteinen. Touhuaa lasten kanssa ja leikkii/pelaa tietokoneella, lähinnä pojan ja tyttö menee mukaan siihen.

Luottamus: asuimme eri kaupungeissa kun tapasimme ja aloimme olla yhdessä, molemmat opiskelijoita, jolloin houkutuksia/juhlia paljon. Myös hän oli äärettömän mustasukkainen silloin mutta ehkä minä enempi. Tätä eri kaupungeissa asumista kesti monta vuotta. Eli emme saaneet luottamusta kasaan. Ongelmia/riitoja jolloin mies uhkaili erolla. Ei toteuttanut kuitenkaan sitä. Ajauduin pettämään ja mies sai tietää. Kadun nyt pettämistä. Tulin raskaaksi.

Raskausaikana kotiin tuli rakkauskirje naiselta, siitä jo vuosia. En säilyttänyt kirjettä ja harmittaa. Myös viestejä löytyi miehen kännykästä. Hän sanoi ettei ollut koskaan tavannut naista ja olivat jutelleet netin keskustelupalstalla.

Tämä häiritsee minua. Myös kun meillä oli vauva ja mies kävi työkavereiden kanssa juhlimassa, niin sen jälkeen tuli ympärikännissä kotiin. Oli oksentanut päälleen. Kännykässä oli laitettu "uusia numeroita" pano1, pano 2 jne. Oli kuulemma työkavereiden vitsi. Samat työkaverit hänelleä edeleen. Viimeisin viesti tältä kirjeen lähettäneeltä naiselta tuli pari vuotta sitten. Nykyään ei kuulemma laita mitään ja mies sanoo ettei ole vastannut hänelle.

Taas epäluuloa minulla nyt ollut, koska olen paljon yksin lasten kanssa ja mies töissä eri kaupungissa ja tulee myöhään/tekee paljon myös töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme