Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heheh, taas se nähtiin: Mira Salo (joka missiaikoinaan sanoi ettei koskaan halua lapsia)

Vierailija
01.02.2012 |

on raskaana... Niin se mieli muuttuu kolmekymppisenä, joten minusta on ihan hyvä että nämä parikymppiset "velat" eivät sitä sterilisaatiota saa...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja montakos vuotta siitä on ku Salo oli missi? Aika monta. Ihminen ajattelee useista asioista vähän eritavalla 20-v kun 30-v. Ka mä kyseenalaistaisin enemmän toimittajat jotka KYSELEE siltä kakskymppiseltä jostain lastenhankinnasta...

Mielensä saa muuttaa tai olla muuttamatta. Ihana asiahan raskaus aina on!

Mulle taas tulee aina "hyvä" mieli siitä kun luen julkkisten pariutumisista tai lasten hankinnoista. Kertoo että ihminen elää normaalia elämää, eikä viisikymppiseen asti biletä sinkkuna baareissa eläen ikuista nuoruuttaan, vaan kehittyy a kypsyy iän mukana.

Vierailija
2/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on raskaana... Niin se mieli muuttuu kolmekymppisenä, joten minusta on ihan hyvä että nämä parikymppiset "velat" eivät sitä sterilisaatiota saa...

Mutta minä en ole vielä mieltäni muuttanut ja olen 38v

Mitä teet vauvapalstalla? En haasta riitaa, olen vain utelias.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei koskaan halua lapsia, vaan että asioiden ei aina tarvitse mennä niin että halutaan lapsia. Jostain syystä tämä on sitten vääristelty muotoon, ettei hän koskaan halua lapsia vaikka oikeasti viesti oli ihan muuta. Hänen viestinsä oli aikoinaan se, että elämä ei välttämättä ole sellainen perinteinen jatkumo, jossa ilman muuta halutaan lapsia. Minusta se on ihan viisaasti sanottu, kuka sitä tulevaisuudesta tietää, voiko edes saada lapsia. Tai miksikä mieli muuttuu.

Vierailija
4/24 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, itseänikin nauratti tämä uutinen kun sen näin. Muistan vielä missiaikaiset julistukset. :D Niin se mieli muuttuu, kun ikää tulee lisää..

Vierailija
5/24 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaisen "käännöksen" on tehneet ainakin Marita Taavitsainen ja Sani

Vierailija
6/24 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä en ole vielä mieltäni muuttanut ja olen 38v

Vierailija
7/24 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavitsaisen ymmärrän, koska sillä on paha diabetes, eikä se raskaus ole ihan ongelmaton juttu silloin.

Vierailija
8/24 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta myös v*tuttaa, koska tällaiset vela-ideologiaansa kovaan ääneen markkinoivat takinkääntäjät nakertavat uskottavuutta meiltä, jotka oikeasti olemme pysyneet kannassamme.

t. 35-vuotias vela

Vierailija
9/24 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mieli muuttui just 38 vuotiaana :)

Vierailija
10/24 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, itseänikin nauratti tämä uutinen kun sen näin. Muistan vielä missiaikaiset julistukset. :D Niin se mieli muuttuu, kun ikää tulee lisää..

eikös ole normaalia että mieli muuttuu monessakin asiassa iän myötä. 20-vuotiaana voi julistaa vaikka mitä aatetta, mutta 30-vuotiaana asiat on jo ihan toisin

Vierailija
11/24 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mieli muuttui just 38 vuotiaana :)

joten ihmettelen miksi se muuttuisi.

Vierailija
12/24 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus muutta mieltään. Tämä ei tarkoita että kaikille kävisi näin.

Ihme aloitus taas kerran.

Vierailija
13/24 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 vuotiaana se, että tapasin vihdoin oikeanlaisen miehen

Vierailija
14/24 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ollut kova "hippi" 20-vuotiaana, vannoin kaiken sen aatteen mukaista höpötystä ja nyt 35-vuotiaana olen täysin päinvastainen elintavoiltani ja aatteiltani.

eikös se ole ihan normaalia muuttaa mieltään? Oudompaa on jos ihminen on samanlainen koko ikänsä eikä yhtään kasva ja kehity mielipiteissään

Vierailija
15/24 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 vuotiaana se, että tapasin vihdoin oikeanlaisen miehen

ja rakastamme edelleen toisiamme ja hyvin menee

Vierailija
16/24 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tajuaa olleensa väärässä on tyhmä.

Vierailija
17/24 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se oikeesti säälittävää kun tapaa +50v naisen jolla ei ole lapsia. Tulee surku tätä ihmistä.. :(

Vierailija
18/24 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä minun ole tarvinnut esim. kynsin ja hampain pitää kiinni siitä, että joskus olin sitä mieltä, etten halua lapsia.

Ja miksi en halunnut, olin vielä nuori, itsestä huolehtiminen oli välillä todella kovaa, mutta ajankuluessa olen onneksi oppinut huolehtimaan paremmin ja ottamaan rennommin. Mielestäni olen ollut erittäin järkevä, että siinä mielentilassa ja elämänvaiheessa sanoin, etten halua lapsia ollenkaan.

Ihmisillä kun on erilaisia syitä miksi sanoo, ettei halua koskaan lapsia. Pitääkö se niin vakavasti ottaa, jos sanoo ettei koskaan ellei nyt sitten kahden tunnin päästä teekin juuri sen päätöksen. Vaikka toisaalta mitä siitä, jokainen tehköön mitä lystää=D

Vierailija
19/24 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä kerro muusta kuin ihan sinun säälittävyydestäsi =)

Vierailija
20/24 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoijalle numero 15.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi