Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enpä uskalla enää kadulla vastata, mitä kello on

Vierailija
01.02.2012 |

Eilen kaupungilla ohi kulkeva mies kysyi, onko jollakulla kelloa, mitä kello on. Lähellä seisonut nainen sanoi, 20 vaille 17. Mies kysyi, onko varma, onko ihan tarkka aika. Nainen näytti hämmästyneeltä.

Mies alkoi kysellä, onko jollain muulla kelloa, onko varmasti 20 vaille 17. Vilkaisin kelloani ja sanoin, on se.

Mies alkoi jankata, että onko MINUUTILLEEN tarkka aika. Sanoin, että sitä en pysty sanomaan, onhan näillä kelloilla välillä aina tapana muutama sekunti edistää tai jätättää.

Mies hermostui, alkoi vetää pultteja siitä, miten ei ihmiset pysty edes sekunnilleen tarkkaa aikaa sanomaan. Vaahtosi siitä monta minuuttia.

Ja alkoi sitten valittaa, että ei ehdi enää leffaan, joka alkaa klo 17, kun matkaan menee 30 min. Olisi sitten lähtenyt heti harppomaan!

Vastedes, kun joku kysyy kadulla IHAN MITÄ TAHANSA niin käyttäydyn, kuten ihmiset yleensä: välinpitämättömästi, kuin en olisi kuullut mitään. Kun jos jotain reagoit, niin heti törmäät johonkin pelottavaan kajahtaneeseen... :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset on hulluja?

Vierailija
2/6 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet höpsö ap, jos et tajunnut että se mies oli hullu. Vain pieni osa kadulla kelloa kysyvistä on hulluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kiire keskustaan ja istuin metrossa, joka oli lähtemässä Vuosaaresta. Ovet yrittivät mennä kiinni viidesti, isokokoinen poika huuteli ovien välissä jotain ja kun pyysin häntä ihan asiallisesti tulemaan pois sieltä, hän meinasi käydä kimppuuni. Huoritteli, haukkui jne. ja huusi kuin mielipuoli! Soitin heti paikalle vartijan, joka ei tehnyt muuta kuin vaihtoi pari sanaa pojan kanssa...mitäköhän käy seuraavalle onnettomalle, joka yrittää ehtiä ajoissa tapaamiseen ja osuu samaan metroon tuon kundin kanssa??

Vierailija
4/6 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kiltisti kavellyt pois jos et olisi ollut kuulevinaan sen kysymysta? Eihan tollasten kanssa voi muuta tehda kuin kavella pois ja toivoa ettei se lahde peraan.

Vierailija
5/6 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei niistä nyt tartte säikähtää niin että rupeaa oikeesti ihmisiä pelkäämään.

Itse kerran metroasemalla huomasin että yhdeltä mieheltä meinasi jäädä aurinkolasit penkille. Oli ihan siististi pukeutunut mies, sanotaan nyt että normaalin näköinen.

Metro siis tuli ja se oli menossa siihen metroon. Mä huikkasin sielle niistä aurinkolaseista. No, tämä mies ei sitten mennytkään metroon, ensin tuijotti mua ihan hölmistyneenä muutaman pitkän sekunnin ja sen jälkeen rupes huutamaan, siis oikeesti kovaan ääneen huutamaan mulle niistä aurinkolaseista miten niissä on jotkut anturit jotka kuvaavat ja muuta sontaa. Kyllä mä säikähdiin mutta onneksi siihen tuli nopeesti vartijat jotka vei sen miehen ja ne "kuvaavat aurinkolasit" pois.

Nykyään mua naurattaa koko episodi :)

Vierailija
6/6 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla joku hullumagneetti... Aina törmään tollasiin vastaaviin. Tai sitten niitä on vaan nykyisin vapaalla jalalla enemmän.

ap