Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia koulumatkjoa ekaluokkalaisenne kävelee pakkasilla?

Vierailija
01.02.2012 |

Siis näillä kovilla pakkasilla, kun on 23-29 pakkasta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astmalapsella on pakkasraja 10 astetta. Ei mene ulos ollenkaan, jos on enemmän pakkasta.

Vierailija
2/9 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,5 km bussipysäkille. Jos ei ole kova pakkanen, niin kävelee koko koulumatkan eli 2,7 km.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulumatkaa 1,6 km, ja olen itse sairaslomalla kotona ja olin lupautunut kuskaamaan pakkasilla mutta nyt hajos auto.

Busseja ei kulje tällä matkalla. Ei kai se auta muu kuin laittaa kävelemään... Ihan vaan vertailun vuoksi rupesin kyselemään tätä asiaa, että miten muilla sujuu koulumatkat pakkasilla.

Vierailija
4/9 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulumatkaa 1,6 km, ja olen itse sairaslomalla kotona ja olin lupautunut kuskaamaan pakkasilla mutta nyt hajos auto. Busseja ei kulje tällä matkalla. Ei kai se auta muu kuin laittaa kävelemään... Ihan vaan vertailun vuoksi rupesin kyselemään tätä asiaa, että miten muilla sujuu koulumatkat pakkasilla.

Lämmintä vaatetta vaan päälle, niin eiköhän se matka suju ihan hvyin. :)

Vierailija
5/9 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakkasta +30 tai -30.

Vierailija
6/9 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Busseja ei kulje eikä voida kuljettaa, koska mennään töihin paljon aikasemmin.

Vierailija
7/9 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3km koululle ,kävelee kun on pakko kävellä.

Vierailija
8/9 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä on, ihan tajuttoman kylmä. Mutta minkäs teet, ei ole autoa, eikä bussit kulje.

Ekaluokkalaisella sukkahousut, housut, toppahousut, villasukat, pitkähihainen paita, fleece, toppatakki, kaulaliina, pipo, kahdet villahanskat. Ja on lämmin.

Vierailija
9/9 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu enää niin pahalta, vaikka tottahan on että jos en olisi sairaslomalla, vaan töissä, lapsi kävelisi joka tapauksessa suurimman osan aamuista. Nyt se tuntuu muka jotenkin "pahemmalta" kun olin etukäteen sairasloman takia luvannut, että kuskaan kovilla pakkasilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi