Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaikki sekaisin!

Vierailija
01.02.2012 |

silmät ja huulet pyöreinä olen seurannut tätä käytävää vaalikamppailua.

Miten tämä on mahdollista, mihin olemme menossa? MIstä lähtien näyttelijät ja muut julkkikset on oikeutettuja oman suosionsa voimalla valtakunnan tv-kanavilla suoltamaan manipuloivia vaalimainoksia.

Tämä ohittaa hyvän maun rajat. Pekka tainnut lupailla etuja kyseiselle ammattikunnalle.

Kantelu tästä pitäisi tehdä.

Itse en ole vielä päättänyt kumpaa äänestän, mutta nyt kun uskottavuutta ajttelen, niin Sauliin kääntyy nuoli. Minä en ainakaan haluaisi ketään krista kososta tai muuta saman tyylistä mainostamaan muita kuin sketsihahmoja. On pinssit rinnassa lähetyksissä ja muuta, sehän on häikäilemätöntä ilmaista mainostamista. outoa, mutta kuvastaa asenteiden muutosta presidentin arvovaltaa ja perinteitä kohtaan.

Käykö suomelle kuin sodoman ja gomorran?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle valinta on helppoa kun en äänestä kumpaakaan,ikinä en ole äänestäny mitään kun täällä ei mikään muutukkaan,nyt taas kaikki SÄÄLISTÄ äänestää ja kohta jokainen taas kiroaa että kaikki hinnat nousee ym jollei ole hyötyä niin mitäänhän en tee!!

Vierailija
2/5 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmät ja huulet pyöreinä olen seurannut tätä käytävää vaalikamppailua. Miten tämä on mahdollista, mihin olemme menossa? MIstä lähtien näyttelijät ja muut julkkikset on oikeutettuja oman suosionsa voimalla valtakunnan tv-kanavilla suoltamaan manipuloivia vaalimainoksia. Tämä ohittaa hyvän maun rajat. Pekka tainnut lupailla etuja kyseiselle ammattikunnalle. Kantelu tästä pitäisi tehdä. Itse en ole vielä päättänyt kumpaa äänestän, mutta nyt kun uskottavuutta ajttelen, niin Sauliin kääntyy nuoli. Minä en ainakaan haluaisi ketään krista kososta tai muuta saman tyylistä mainostamaan muita kuin sketsihahmoja. On pinssit rinnassa lähetyksissä ja muuta, sehän on häikäilemätöntä ilmaista mainostamista. outoa, mutta kuvastaa asenteiden muutosta presidentin arvovaltaa ja perinteitä kohtaan. Käykö suomelle kuin sodoman ja gomorran?

Krista Kososta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmät ja huulet pyöreinä olen seurannut tätä käytävää vaalikamppailua. Miten tämä on mahdollista, mihin olemme menossa? MIstä lähtien näyttelijät ja muut julkkikset on oikeutettuja oman suosionsa voimalla valtakunnan tv-kanavilla suoltamaan manipuloivia vaalimainoksia. Tämä ohittaa hyvän maun rajat. Pekka tainnut lupailla etuja kyseiselle ammattikunnalle. Kantelu tästä pitäisi tehdä. Itse en ole vielä päättänyt kumpaa äänestän, mutta nyt kun uskottavuutta ajttelen, niin Sauliin kääntyy nuoli. Minä en ainakaan haluaisi ketään krista kososta tai muuta saman tyylistä mainostamaan muita kuin sketsihahmoja. On pinssit rinnassa lähetyksissä ja muuta, sehän on häikäilemätöntä ilmaista mainostamista. outoa, mutta kuvastaa asenteiden muutosta presidentin arvovaltaa ja perinteitä kohtaan. Käykö suomelle kuin sodoman ja gomorran?

Krista Kososta

Vierailija
4/5 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista Kososta

ja panisin silti Krista Kososta.

Vierailija
5/5 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista Kososta

et pysty vastustamaan