Haaviston kannattajat tarvitsevat Niinistön kannattajat elättäjikseen!
Miettikääpä, jos olisi mahdollisuus jakaa Haaviston kannattajat ja Niinistön kannattajat omiin "valtioihinsa".
"Haavistolaiset" olisivat aika pian konkurssissa, kun työtä tekevät eivät enää olisi ylläpitämässä heidän mukavuuden haluista elintapaansa. Siinäpä näkisivät mihin tuo kaiken hyväksyvä ja ymmärtävä humaani politiikka johtaisi!
Jonkun täytyy ne todelliset työtkin tässä maassa tehdä, jonka myötä yhteiskuntamme pysyy edes jotenkin pystyssä!
Onneksi näyttää vahvasti siltä, että saamme jämäkän, vahvan, vastuuntuntoisen presidentin: Niinistön!
Kommentit (16)
Mun pomo ei tee töitä ollenkaan ja kannattaa Niinistöä, ja minä, Haaviston kannattaja, olisin kyllä totaalisen persaukinen ilman Niinistöä äänestänyttä pomoani.
Todellista työtä et sinäkään ole eläessäsi tehnyt, muuten suhtautuisit kanssaeläjiisi hiukan ymmärtäväisemmin. Minä tienaan yli 4000 euroa kuussa ja maksan ilomielin veroja, jotta elintasokuilu ei repeäisi liian isoksi ja aiheuttaisi turvattomuutta. Ja äänestän Haavistoa. Kokoomuksen viesti kun on aina ollut että jokaisen pitää pärjätä omillaan.
kokkarin ominaisuuksiin. "Lyö lyötyä!" - sanonta sen sijaan kuuluu.
vaikka 1. kierroksella äänestämäni Niinistön sijaan äänestin 2. kierroksella Haavistoa..
yli 100 teur vuodessa.
Verotuloillani elätän varmasti Niinistön kannattajiakin - ja äänestän Haavistoa.
Vaikka itse ansaitsenkin hyvin, olen sitä mieltä että Suomi saisi olla oikeudenmukaisempi ja tasapuolisempi kaikille kansalaisilleen. Siksi äänestän Haavistoa.
Tämä akateemisesti koulutettu Haaviston kannattaja tienaa melkein tuplat kuussa keskivertopalkkaan nähden. Tiedän paljon muitakin korkeasti koulutettuja ja itsensä erittäin hyvin elättäviä Haaviston kannattajia.
Minun tutuistani Niinistöä kannattavat ennen kaikkea eläkeläiset ja muutenkin työssäolo on harvinaisempaa kuin Haaviston koulutetuilla kannattajilla. Kuukausitulotkin haavistolaisilla ovat kovemmat.
Olemme työssäkäyviä molemmat ja ilman tukiaisia pärjäämme erittäin hyvin neljän lapsemme kanssa. Jopa säästöön jää mukavasti..
t. Haavistoa äänestävä(t)
ja nuoret ikäluokat Haavistoa.
Eli ap:n väittämä on oikeastaan täysin nurinpäin.
Minun tutuistani Niinistöä kannattavat ennen kaikkea eläkeläiset ja muutenkin työssäolo on harvinaisempaa kuin Haaviston koulutetuilla kannattajilla. Kuukausitulotkin haavistolaisilla ovat kovemmat.
Jos tulisi kaksi valtiota, me kolme-nelikymppisetkin ehkä jopa joskus pääsisimme eläkkeelle. Suurista ikäluokista ja sitä vanhemmista ikäluokista karsiutuisi reilusti tuottamattomia kansalaisia pois.
(lainattu toisesta ketjusta): "Aamulla bussissa (varakkaalla niinistöläisellä omakotialueella Helsingissä) nuori äiti n. 2-vuotiaan lapsensa ja oman äitinsä kanssa. Nuori äiti kailottaa täysillä kännykkäänsä jollekin kaverilleen ja tekee hyvin yksityiskohtaista selkoa siitä miten oli edellisenä iltana joutunut lähtemään kotoaan itähelsinkiläisestä lähiöstä yöpuvussa lapsi kainalossa äitinsä luokse (sinne varakkaalle niinistöläiselle omakotialueelle Helsingissä) humalassa riehuvaa miestään karkuun. Kun tämä aihe on (vihdoin) saatu puhuttua, aletaan puhua vaaleista ja nuori nainen kailottaa suureen ääneen että Niinistöä tietenkin, ei me mitään homoja äänestetä."
Minä ainakin teen työtä ja maksan veroni. Elämän tapani ei mielestäni ole "mukavuuden" haluinen.
Tästäkin huolimatta Pekkaa äänestin molemmilla kierroksilla.
Kyllä me suomalaiset toisiamme tarvitaan puolin ja toisin. Luulen ettei kumpikaan ehdokas allekirjoita ajatustasi. Mielestäni ikävää mustamaalausta.
Todellista työtä et sinäkään ole eläessäsi tehnyt, muuten suhtautuisit kanssaeläjiisi hiukan ymmärtäväisemmin. Minä tienaan yli 4000 euroa kuussa ja maksan ilomielin veroja, jotta elintasokuilu ei repeäisi liian isoksi ja aiheuttaisi turvattomuutta. Ja äänestän Haavistoa. Kokoomuksen viesti kun on aina ollut että jokaisen pitää pärjätä omillaan.
Viesti kyllä on, että ihmisellä pitää olla ensisijainen vastuu itsestään ja perheestään. MUTTA yhteiskunta tulee apuun silloin kun sitä tarvitaan. JA se apu on tarkoitettu tilapäisavuksi eikä pysyväksi olotilaksi.
Viesti kyllä on, että ihmisellä pitää olla ensisijainen vastuu itsestään ja perheestään. MUTTA yhteiskunta tulee apuun silloin kun sitä tarvitaan. JA se apu on tarkoitettu tilapäisavuksi eikä pysyväksi olotilaksi.
Tilapainen on se avainsana