Mitäs kivaa ostaisin huomenna itselleni, kun Valtion taiteilja-apuraha on maksussa? PM
Jatkoa apurahalleni haetaan kuulemma ainakin kahdeksi vuodeksi tässä keväällä.
Apurahaa tulee huomenna tilille jotain 630€ ja perjantaina Kela maksaa erityislahjakkaille taiteilijoille tarkoitettua apurahaa noin 290€.
Kommentit (9)
näppiin jää kumminkin useampi satanen, enkä mä aio säästöön jättää yhtään euroa.
pari viikkoo sitten. Joo, no ehkä visalasku siltä reissulta olis hyvä sijoituskohde taiteilija-apurahalle..
pari viikkoo sitten. Joo, no ehkä visalasku siltä reissulta olis hyvä sijoituskohde taiteilija-apurahalle..
Mutta joku ex-temporejunalippu ja matkustajakotireissu?
Eikä mulla oo vielä VR:n eläkeläiskorttia, kun en oo pysyvää taiteilijaeläkettä onnistunu hankkimaan, ni pitää säästää junamatkat vaikka yliopiston pääsykokeiden aikoihin, hyöty ja huvi yhdistyy...
Aika pienistä rahoista viitsit tulla leveilemään. Ostaisin noilla yhden käsilaukun. Taidat olla tätä kulttuuriväkeä joka kannattaa Haavistoa, Suomen älymystöä ?
Eikä mulla oo vielä VR:n eläkeläiskorttia, kun en oo pysyvää taiteilijaeläkettä onnistunu hankkimaan, ni pitää säästää junamatkat vaikka yliopiston pääsykokeiden aikoihin, hyöty ja huvi yhdistyy...
Kylttyyriväkee en missään nimeessä. Mut aika hyvin tää taiteilija-apuraha minusta, kun se on enemmän mitä viimeksi töissä ollessa saamani palkka.
Joo, älyköt on tylsiä..paitsi jos ne on sarjamurhaajia.
Ostankin taas lisää sarjamurhaajasarjoja anttilasta.
Tai ehkä pakko ostaa pääsykoekirja Akateemisesta (huomatkaa, ei junttikauppa Suomalaisesta) ihan omaksi, kun kirjasto tahtoo kuulemma omansa pois.
Aika pienistä rahoista viitsit tulla leveilemään. Ostaisin noilla yhden käsilaukun. Taidat olla tätä kulttuuriväkeä joka kannattaa Haavistoa, Suomen älymystöä ?
yhdessä lauseessa. En ole ap mutta en kuitenkaan voi ikinä löytää kanssasi yhteistä kieltä tai ajatusmaailmaa. Miksi ostaa käsilaukku, jos niitä on jo?
näppiin jää kumminkin useampi satanen, enkä mä aio säästöön jättää yhtään euroa.