Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs kivaa ostaisin huomenna itselleni, kun Valtion taiteilja-apuraha on maksussa? PM

Vierailija
31.01.2012 |

Jatkoa apurahalleni haetaan kuulemma ainakin kahdeksi vuodeksi tässä keväällä.

Apurahaa tulee huomenna tilille jotain 630€ ja perjantaina Kela maksaa erityislahjakkaille taiteilijoille tarkoitettua apurahaa noin 290€.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näppiin jää kumminkin useampi satanen, enkä mä aio säästöön jättää yhtään euroa.

Vierailija
2/9 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näppiin jää kumminkin useampi satanen, enkä mä aio säästöön jättää yhtään euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari viikkoo sitten. Joo, no ehkä visalasku siltä reissulta olis hyvä sijoituskohde taiteilija-apurahalle..

Vierailija
4/9 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari viikkoo sitten. Joo, no ehkä visalasku siltä reissulta olis hyvä sijoituskohde taiteilija-apurahalle..

Mutta joku ex-temporejunalippu ja matkustajakotireissu?

Vierailija
5/9 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mulla oo vielä VR:n eläkeläiskorttia, kun en oo pysyvää taiteilijaeläkettä onnistunu hankkimaan, ni pitää säästää junamatkat vaikka yliopiston pääsykokeiden aikoihin, hyöty ja huvi yhdistyy...

Vierailija
6/9 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienistä rahoista viitsit tulla leveilemään. Ostaisin noilla yhden käsilaukun. Taidat olla tätä kulttuuriväkeä joka kannattaa Haavistoa, Suomen älymystöä ?

Vierailija
7/9 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mulla oo vielä VR:n eläkeläiskorttia, kun en oo pysyvää taiteilijaeläkettä onnistunu hankkimaan, ni pitää säästää junamatkat vaikka yliopiston pääsykokeiden aikoihin, hyöty ja huvi yhdistyy...

Vierailija
8/9 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylttyyriväkee en missään nimeessä. Mut aika hyvin tää taiteilija-apuraha minusta, kun se on enemmän mitä viimeksi töissä ollessa saamani palkka.

Joo, älyköt on tylsiä..paitsi jos ne on sarjamurhaajia.

Ostankin taas lisää sarjamurhaajasarjoja anttilasta.

Tai ehkä pakko ostaa pääsykoekirja Akateemisesta (huomatkaa, ei junttikauppa Suomalaisesta) ihan omaksi, kun kirjasto tahtoo kuulemma omansa pois.

Vierailija
9/9 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienistä rahoista viitsit tulla leveilemään. Ostaisin noilla yhden käsilaukun. Taidat olla tätä kulttuuriväkeä joka kannattaa Haavistoa, Suomen älymystöä ?

yhdessä lauseessa. En ole ap mutta en kuitenkaan voi ikinä löytää kanssasi yhteistä kieltä tai ajatusmaailmaa. Miksi ostaa käsilaukku, jos niitä on jo?