Helsingin kantakaupungissa asuvat!
Mikä alue olisi lapsiperheelle kivoin (kivoja puistoja, siisti ympäristö jne.) : Katajanokka, Kaivopuisto, Punavuori, Eira, Kamppi, mitä niitä nyt onkaan? Vuokra-asuntoa etsimme ja vuokrataso ei ole oma ongelmamme (työnantaja maksaa).
Kommentit (6)
No joo, miksei Krunikkakin. Töölöä en viitsi suositella, sillä asumme itse siellä emmekä halua taloomme lapsiperheitä yhtään enempää :)
koska se on eläväisempi ja lapsille esim. Sepänpuisto on aika kiva - mutta ehkä Kruunuhaka vois silti keskustan mestoista olla kaikista kivoin paikka asua.
Itse en enää muuttaisi kahden lapseni kanssa keskustaan. Yhden 0-3 vuotiaan kanssa se oli vielä kivaa, mut kun toinen lapsi syntyi, se ei ollutkaan enää ollenkaan hauskaa ( ei voi jättää vauvaa ulos nukkumaan, pitää aina raahautua puistoihin, pitää AINA ja KOKO AJAN olla lapsen mukana kaikkialla niin kauan, kunnes lapsi on vähintään 8-vuotias jne jne ).
Asumme edelleen HKI, mutta omakotitalossa kivalla alueella, jossa lapset voivat olla kaveriensa kanssa itsekseen ulkona ja parin vuoden kuluttua kulkea esim. kouluunkin yksin. Tämä ei olisi mahdollista keskustassa - tai siis, ainakaan minä en pieniä lapsiani päästäisi siellä yksin juuri mihinkään.
Että jos olette lapsiperhe ja työnantaja maksaa vuokran, niin katsopa etuovesta myös okt-taloja sillä silmällä...
Paitsi ehkä ei Kluuvi, Kamppi ja osin Kaartinkaupunki jotka rauhattomampia
jos voisin. Kaunista aluetta. Noin muuten en kyllä asuisi lapsen kanssa kaupungin keskustan tuntumassa, haluan että lapseni voivat kulkea vaarattomasti lähiseudulla. Pitää varmaan muuttaa maalle...
Koffinpuiston ja Sepanpuiston lahettyville muuttaisin. Nyt asutaan Ullanlinnan puolella ja viihdyn taallakin, mutta Punavuoressa on vain jotain.
Sekä lapsille, että teille aikuisille. Tervasaaressa on kiva käydä ulkoilemassa. Kaikki hauska lähellä, hyvä tunnelma!
(ikävä sinne)