Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kutkuttavinta siinä, että on salasuhde?

Vierailija
31.01.2012 |

Onko jännityksen tunne? Vai romantiikka? Ihan vaan ne sänkyhommat?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö salarakkaita pidetäkkään pelkästään ja pääasiassa seksin takia?

Vierailija
2/29 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti meistä ei voi oikeassa elämässä tulla paria..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaajat ovat naisia. Miehet saattaisivat väittää, että kyseessä on vain seksi.

Vierailija
4/29 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä vaihdetaan joka päivä ja puhutaan puhelimessa. Käydään kahvilla jne. Että puhutaan paljon. Se on kuin seurustelun alkuaikoina, kestää vaan pidempään alkuhuuma/jännitys.

Vierailija
5/29 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoa, että salarakas on sielunkumppani, rakastettu jne, kun ei tarvitse elää sen kanssa yhteistä arkea. Tosiaan varmaan vähän kuin ikuinen alkuhuuma, kun ei tarvitse kuitenkaan oikeasti sitoutua pelkästään toiseen tai pelkästään yhteen suhteeseen.

Vierailija
6/29 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman saisi kun psykiatrille menisi.

Vierailija
7/29 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikean tilanteesta tekee, että olemme molemmat varattuja

Vierailija
8/29 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä ei ole pelkkää ruokakauppaa, lasten syöttämistä, nukuttamista, telkkaria ja töitä!

Vierailija
9/29 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä ei ole pelkkää ruokakauppaa, lasten syöttämistä, nukuttamista, telkkaria ja töitä!

Vierailija
10/29 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/29 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi ystävyys ja yhteinen menneisyys

Vierailija
12/29 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin sairas, mutta mulle parhaimmat kiksit tuo se että saan olla toinen nainen...

Vierailija
13/29 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se, että saa seksiäkin edes joskus, kun oma mies ei anna ollenkaan. Mun rakastajani on myös mun paras ystäväni, ollut jo monia, monia vuosia.

Vierailija
14/29 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne, että on arvostettu tasavertaisena ihmisenä. Se on tärkeintä.

Vierailija
15/29 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varatun miehen oma vaimo. Tavallaan itsekseen lällättelee moisen noloudelle.

Jos taas itse pettää, syystä tai toisesta omalta puolisolta ei saa rakkautta tarpeeksi. Pettävä ihminen on onneton.

Omat alhaiset tarkoitusperänsä tajuaa vasta sitten kun saa itse kohdalleen tosirakkautta. Oikeasti hyvää parisuhdetta ja sen arkea ei voita mikään salasuhde suuntaan eikä toiseen. Salasuhteet ovat vain korviketta paremmalle.

Vierailija
16/29 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa kertoo suurimmaksi asiaksi rakkauden, ystävyyden, sielunkumppanuuden yms.

Missä ne kaikki ovat, jotka haluavat vain seksiä? Salarakkaus on ilmeisesti paljon monipuolisempaa kuin yleisesti kuvitellaan.

Vierailija
17/29 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka kuinka on välillä ihanaa, niin itseäni ainakin kalvoi melko usein myös syyllisyys. Ehkä siksi että rakastan myös omaa miestäni.

Mutta täytyy sanoa että sitten kun siitä salasuhteesta jää kiinni (kuten meillä toiselle osapuolelle kävi) niin se on aivan helvetillistä!

Vierailija
18/29 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi, kehut ja ihastus.

En ymmarra tuota "luulee olevansa vaimoa parempi". Mina en luule olevani vaimoa parempi. En edes tieda vaimosta mitaan. Miksi tietaisin? Ei muo vaimo kiinnosta vaan se mies. Enka myoskaan halua miesta omakseni.

Vierailija
19/29 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos salasuhteesta jää kiinni ja mies ottaa ja lähtee. Valitset sen jälkeen elämän yhdessä tämän salasuhteen kanssa. Mitä suhteelle käy ja miten se muuttuu?

Vierailija
20/29 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse suhde oli toki ihana, mutta se että se oli SALAsuhde, oli kamalaa.

Kolme kuukautta jaksoin, sitten kerroin eksälle vaikka aavistinkin, että se saattaisi olla viimeinen tekoni. Oikeassa olin, puukosta meinasi tulla saman tien.. Ja noin vuoden paivät siitä eteenpäin sain peläta henkeni puolesta muutenkin kunnes se hullu luovutti.

Nyt tuosta painajaisesta on 11 vuotta aikaa ja olen edelleenkin huippuonnellinen "salasuhteeni" kanssa :)