Olisitko tyytyväinen jos sinulle jäisi kuussa laskujen jälkeen 1200e ja risat käyttöön?
Kommentit (22)
Tai pärjää juuri ja juuri mutta ei mitään jää säästöön ja annas olla jos jokin kodinkone laukeaa tms.
Tammikuussa netto 980e ja kusessa ollaan:(
ostaa just sitä luksuskodinkonetta...
ja sais hemmetisti säästöönkin joka kk!
Terv. opiskelija :)
Tai pärjää juuri ja juuri mutta ei mitään jää säästöön ja annas olla jos jokin kodinkone laukeaa tms. Tammikuussa netto 980e ja kusessa ollaan:(
joka kuukausi käyttöön yli 3000e ;) Yksin voisi tehdä tiukkaa
ja olen aika tyytyväinen. Toki enemmänkin kyllä mensisi, jos vain tulisi. Toisaalta taas rahaa jää myös säästöön melko usein.
nyt jää itselle 400-500e/jotka laitan säästöön kaikki. tuolla summalla juhlisin jo kummasti säästeleyn lisäksi
Nyt en saa tilipäivänä käteen edes tuota summaa...
ja kyllä siinä pihistellään se kuukausi. Toki ei tämä mitään kituuttamista ole, mutta olen arvioinut, että jos jäisi 1800 e kuussa, niin sitten ei tarvitsisi niin tarkkaan elää.
äiti ja koululainen
helsinki
Juuri maksoin laskuja noin 2000 eurolla.
Selviämme kyllä seuraavaan palkkapäivään, mutta silloin on tili jokseenkin tyhjä. Olen hyväpalkkainen, mutta yh ja kotona kolme paljon kuluttavaa (laatutietoista) teiniä.
Jos tuo 1200 menisi ruokaan, vaatteisiin ja bensaan, plus mahdollisiin humputteluihin, olisin tyytyväinen. Jos tuohon summaan ei ole laskettu esim. puhelinta ja lehtiä, niin hieman vähemmän jäis.
Mulla taitaa jäädä laskujen jälkeen kuussa n. 1000-1200. Olen tyytyväinen. Hyvin pärjäämme. Säästöönkin jää.
Juuri laskin että helmikuun budjetti on 220e, sillä on kolmen(ä+2lasta) hengen pärjättävä ja jälleen toivottava että yllättäviä menoja ei tule.
Eikös tuo aloittaja kysynyt, että jos jäisi laskujen jälkeen 1200€. Sulla jää 400-500, jotka laitat säästöön. Millä rahalla sä sitten ostat ruuat, bensat, kampaajan, meikit, vaatteet, jne..
nyt jää itselle 400-500e/jotka laitan säästöön kaikki. tuolla summalla juhlisin jo kummasti säästeleyn lisäksi
Jos siis jäisi kinteiden kulujeni jälkeen, joita on 2000e/kk (puolet asuntolainaan, puolet taloustilille josta hoituu ruuat, laskut yms). Nyt minulle jää muutama satanen kuussa "vapaasti" tuhlattavaksi.
Jos siis jäisi kinteiden kulujeni jälkeen, joita on 2000e/kk (puolet asuntolainaan, puolet taloustilille josta hoituu ruuat, laskut yms). Nyt minulle jää muutama satanen kuussa "vapaasti" tuhlattavaksi.
Minä vastasin, että 1200 eurosta pitää maksaa vielä ruoatkin.
Eli vastasin siten, että kun maksan asumisen ja kuukauden sisällä tulleet laskut - niin olisinko tyytyväinen, jos sen jälkeen jäisi vielä 1200 euroa. Tästä summasta menee ruoat ja kaikki muu.
En itselleni, enkä lapsille.
Tuolla rahalla meille ei saatais lääkkeitä, eikä riittävästi ruokaa... meitä on 11 henkeä.
Ja aina jää säästöön, ostelen paljon kirpputoreilta ja kulutan muutenkin säästeliäästi.
Tyytyväisyydestä en tiedä, olen palkkakuopassa ja se nyppii.
Nyt ei jää penniäkään, kiitos mahtavien opintotukien.
nykyään nipin napin tuon ansaitsen ennen veroja.