Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostamme Thaimaasta tämän talon

Vierailija
31.01.2012 |

Tai teimme tarjouksen, katsotaan nyt onnistuuko. Tarkoitus on viettää tuolla talvet ja pelailla golffia jne.

http://www.nettiasunto.com/hua-hin/33354

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva ottaa aurinkoa nakuna ja myös uida. Vanhemmillani on huvila Espanjan Aurinkorannikolla ja sinne ei pihalle näe kukaan.

Vierailija
2/35 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ette ole rantaihmisiä vaan pelaatte ennemmin golfia ja oleilette altaalla. Itse inhosin Hua Hiniä, koska rannat olivat surkeat - olen siis kristallinkirkkaiden vesien ystävä :)

Mut oma talo Thaimaassa olis kyllä ihana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiva. En ostaisi.

Vierailija
4/35 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva ottaa aurinkoa nakuna ja myös uida. Vanhemmillani on huvila Espanjan Aurinkorannikolla ja sinne ei pihalle näe kukaan.

ja minä taas arvostan, että pääsee nopeasti Hiltonin katolle syömään ja golfkentille helposti ja Espanja on taas muuten niin kamala. Voisihan tontti olla tosiaan suurempi, mutta esim Kimi Räikkösen talo tuolla maksoi miljoonia ja meillä kun on Suomessa iso merenrantamökki, jossa saa olla rauhassa niin ei ole tarvis.

Vierailija
5/35 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan vähän joka puolella ja lähellä. ei ole hinnalla pilattu, maksoin yksiöstä lahdessa enemmän. tosin en tunne thaimaata tai huahiniä, että missä haivitunkankaalla tääkin compoundi sitten sijaitsee, missä meri?

Vierailija
6/35 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kivan näköinen :-)

Onnea kauppoihin!!

Vierailija
7/35 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ette ole rantaihmisiä vaan pelaatte ennemmin golfia ja oleilette altaalla. Itse inhosin Hua Hiniä, koska rannat olivat surkeat - olen siis kristallinkirkkaiden vesien ystävä :)

Mut oma talo Thaimaassa olis kyllä ihana

Uimme altaassa vain aamu-uinnit eli urheilua varten on allas. Huihinin ranta on tosiaan samea, mutta puhdas. Siinä on joku merivirta tai kaksi, jotka törmäävät ja siksi vesi on sameampaa, sellaista välimeren tasoista. Muuten tykkään Huahinista tosi paljon, juuri sopivan kokoinen ja kun on kunkun kesäpaikka niin pysyy kaupunki aina tiptop siistinä jne.

Vierailija
8/35 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kimi räikkösen mihinkään huvilaan missään päin maailmaa

Vierailija
9/35 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Hua Hin on kiva paikka, aika lähellä Bangkokia. Sinne ajaa noin parissa tunnissa pysähdyksineen, olen kerran käynyt siellä autolla Bangkokista. Kiva merenrantakaupunki. Siellä on satamassa ihania kalaravintoloita.

Hinta on SUomeen verraten edullinen mutta ainoastaan lentely hirvittää. Kallista ja pitkä matka. Mutta jos vuokraatte muille niin sitten on kiva ostos. Ja jos vielä voi viettää siellä pitkiä aikoja niin mikäs siinä:)

Vierailija
10/35 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iso läntti maata. maksaa 300 000 € ja se on sitten meidän 3. mökki. kaikki mökit on suomessa, meillä ei ole kuin 1 talo ulkomailla, eurooppalaisessa pääkaupungissa.

Vierailija
11/35 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kimi räikkösen mihinkään huvilaan missään päin maailmaa

Siis se oli vaan vertaus eli jos haluaa ison talon rannalla ja omaa rauhaa niin se on miljoonia. Välimaastoa tuolla ei oikein ole kun hotellit on rannassa tai sitten pitää mennä niin kauas, että on muuten hankalaa.

Vierailija
12/35 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iso läntti maata. maksaa 300 000 € ja se on sitten meidän 3. mökki. kaikki mökit on suomessa, meillä ei ole kuin 1 talo ulkomailla, eurooppalaisessa pääkaupungissa.

Saarimäkin on surkeita ilmestyksiä, etenkin järvisaaret. Merellä niillä on sentään joku järki ja pääsee vaikka purkkarilla rantaan jne.

Vierailija
13/35 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Hua Hin on kiva paikka, aika lähellä Bangkokia. Sinne ajaa noin parissa tunnissa pysähdyksineen, olen kerran käynyt siellä autolla Bangkokista. Kiva merenrantakaupunki. Siellä on satamassa ihania kalaravintoloita.

Hinta on SUomeen verraten edullinen mutta ainoastaan lentely hirvittää. Kallista ja pitkä matka. Mutta jos vuokraatte muille niin sitten on kiva ostos. Ja jos vielä voi viettää siellä pitkiä aikoja niin mikäs siinä:)

Olemme tuolla 4 kuukautta talvisin. Olemme nytkin olleet ja vuokranneet aina talon, mutta vuokrien hinnat ovat nousseet niin paljon, että on jo järkevää ostaa oma. Kalaraflat on kyllä ihan loistavia siinä rannassa ja muutenkin tykkään Huahinin elämänmenosta, sellaista rauhallista ja ystävällistä. Rannat on tosiaan jossain PhiPhillä paljon kauniimmat ja vedet paremmat, mutta emme sukella, joten ei haittaa.

Vierailija
14/35 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä järkeä tossa on..

Ei tossa ole mitään omaa rauhaa tms. uima-allaskin on yhteinen neljän muun naapurin kanssa..

Vierailija
15/35 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vuokraa omia talojaan esim.nuorisoporukoille tai muille öykkäreille. Ei tossa kyllä mitään omaa rauhaa ole. En suostuis edes viikoks vuokraamaan tuollasta kolhoosimökkiä.

Vierailija
16/35 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

upea sisältä kuin ulkoa. Toki naapurit liian lähellä, mutta onhan se toisaalta turvallisempaa (?)

Vierailija
17/35 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä järkeä tossa on..

Ei tossa ole mitään omaa rauhaa tms. uima-allaskin on yhteinen neljän muun naapurin kanssa..

Meille ihan riittävästi omaa rauhaa, kierrämme golfkenttiä 5 päivänä viikossa, joten emme tuolla pihalla meinaa perse pystyssä maata :) Meinasimme ostaa kerrostalo-osakkeen ensin, mutta nyt tuon. Katsotaan miten käy, koska tinkasimme hinnasta aika lailla. Nuo talot on suurimmaksi osaksi vuotta tyhjinä, joten talvella kun käy 4 kk:tta niin naapureita ei montaa päivää siellä näy ja olen kaupungissa tottunut ihmisiin.

Vierailija
18/35 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset yhteiset pihat ja altaat on ihan kauheita.

Vierailija
19/35 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vuokraa omia talojaan esim.nuorisoporukoille tai muille öykkäreille. Ei tossa kyllä mitään omaa rauhaa ole. En suostuis edes viikoks vuokraamaan tuollasta kolhoosimökkiä.

Minä vuokraisin tuon mielelläni vaikka kuukaudeksi jos olisi mahdollista.

Vierailija
20/35 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka purjeveneellä. ja jopa isommilla paateilla. en pidä suomea ympäröivistä meristä.