Siskoni haluaisi, että tekisin lapsen hänen miehensä kanssa
Siskoni on ollut miehensä kanssa naimisissa kymmenisen vuotta, ovat päälle kolmekymppisiä kuten minäkin. Olemme siskoni kanssa läheisiä, ja vuosien varrella miehestäkin on tullut ystäväni. Olen aina tuntenut jonkinlaista vetoa miestä kohtaan, ja välillämme on selvästi sähköä - tästä olemme molemmat joskus puhuneetkin ja mies tuntee minua kohtaan samoin. Tämä kemia on kuitenkin toissijaista, sillä on itsestään selvyys, ettei välillämme voisi koskaan tapahtua mitään. Emme kumpikaan halua, eikä tunne ole mitenkään valtava. Ehkä lyhyemmin voisi sanoa, että pidämme toisistamme.
Siskoni ja hänen miehensä ovat lapsettomia siskostani johtuen. Siskollani todettiin syöpä jo päälle parikymppisenä, eikä hän voi saada lapsia (kohtu on poistettu). He ovat keskustelleet adoptiosta, mutta se ei tunnu kummankaan mielestä heidän ratkaisultaan. Mies on siskolleni sanonut olevansa ihan sujut sen asian kanssa, että heidän elämäänsä ei omia lapsia tule - kummilapsia ja muita sitten sen tilalle. Uutena vuotena mies oli kuitenkin siskolleni tunnustanut, että haluaisi kovasti biologisen lapsen, mutta ei missään nimessä halua erota. Ja että suhde siskooni menee lapsenkaipuun yli.
Tapasin siskoni muutama päivä sitten, ja hän ehdotti, että minä tekisin lapsen hänen miehensä kanssa, ja hän sitten adoptoisi lapsen. Minusta tulisi lapsen täti. Olen aiemmin luovuttanut munasoluja, joten siskoni ajatteli, että voisin vaikka suostua. Ajatus ei kuulosta minusta mitenkään hullummalta, sillä minulla ei ole miestä enkä halua omia lapsia. Sen sijaan rakastan siskoani yli kaiken ja haluan hänen olevan onnellinen. Haluan myös miehen olevan onnellinen ja heidän molempien kokevan vanhemmaksi tulemisen.
Asiassa on kuitenkin yksi mutta. Siskoni ehdotti, että koko juttu tehtäisiin ikään kuin mieheltä salassa. Että minä yrittäisin saada miehen sänkyyni otolliseen aikaan (järjestäisimme vaikka juhlat, joissa tarjolla olisi juomaa ja otollinen tilaisuus) ja harrastaisimme seksiä. Tästä toivottavasti minä tulisin raskaaksi ja he saisivat lapsen. Näin siksi, että mies ei halua lasta muiden kuin vaimonsa kanssa. Mikään kohdunvuokraus ei siis tule kysymykseen, eikä se taida olla edes laillista tässä maassa.
Mitä sinä tekisit tässä tilanteessa? Olisin valmis synnyttämään siskolleni lapsen, mutta tämä vehkeily epäilyttää. Tiedän, että mies kyllä hyväksyisi lopulta tilanteen, mutta voimmeko siskoni kanssa huijata häntä tälläisellä asialla? Yritin vielä puhua siskolleni, että homma tehtäisiin avoimesti, voisimme yhdessä käydä neuvolassa jne, mutta hän ei usko miehen suostuvan, vaikka lapsen haluaakin.
Kommentit (27)
Tää on varmaan provo. Ihan järjetöntä.
Siis ensinnäkään tuskin tulisit juuri siitä yhdestä kerrasta raskaaksi. Ja mitä kävis siskosi suhteelle kun hänen miehensä pettäisi häntä sun kanssa.
Ja kaikista helpointa olisi vaan ottaa miehen spermaa talteen, ette sitä tulleet ajatelleeksi sitten. Eli tosi huono provo.
Juuri näin siinäkin meni tämä juoni. En nyt muista yksityiskohtia, mutta aivan selvä mielikuva on tästä leffasta.
jossa sitten päivityksiä tilanteesta, seksisuhteesta siskon miehen kanssa, kun ei heti ekalla kerralla tärppää, raskaudesta ja mitä kaikkea tapahtuukaan vielä, kiihtyvällä tahdilla. Kaikki ainekset esillä ja nyt sitten soppaa keittämään, ap. Mikäs se aiheesi olikaan viimeksi? Miehen varjostus? ;-)
...ainakin tiedän miten tuossa tapauksessa toimisin. Mielelläni tekisin lapsen siskolle ja miehelleen, mutta en lähtisi sitä sängyn kautta tekemään IKINÄ. Eli muumimuki peliin.
Voisin kyllä puhua tästä miehen kanssa kahdestaan, ottaa selvää mitä hän oikeasti ajattelee.
Ei kai tämä mikään uskonasia ole. Ei kovin tavallista eikä todennäköistä, mutta en näe mitään loogista perustetta sille, että kyseessä olisi provo.
Minun ajatukseni, joka siis on vain yksi näkemys on, että ette harrasta mitään kieroa peliä miehen kustannuksella. Hänellä on oikeus rehelliseen kohteluun ja kaikkinainen pelaaminen saattaa aiheuttaa hänelle syyllisyydentunteita, jotka varjostavat elämää kauan. Pohditte yhdeltä asiaa kaikilta kannoilta ja huomioitte mahdollisimman tarkkaan käytännön lisäksi kaikki tunne-elämän vaikutukset. Erityisesti kysyisin, että kun ap odottaa lasta ja synnyttää hänet, niin mitä sitten, jos vauvasta luopuminen onkin ylivoimaisen vaikeaa.
Jos nyt oletettaisiin, että tosiaan jonkun sisko haluaisi salakähmäisesti saada lapsen alulle miehensä siittiöillä toisen naisen kanssa, tuskin hän olisi vierasta panoa järkkäämässä. Helpointa olisi kehitellä vaikka joku hiivatulehdus tai epäspesifitulehdus tms. noin teoriassa, ja sanoa, että on nyt käytettävä kumia että ei kikkeliin tartu epäspesifit pöpöt. Ja sitten ei kun kiikuttamaan kortsu lämpimine litkuinen äkkiä villasukkaan ja sijaisraskautujalle.
En minä ainakaan olisi pillua järkkäämässä ukolleni suhteen ulkopuolelta, kun eihän tuossa tarinassa miehellä pillunpuute tainnut olla... vaan oman lapsen.
sä oon niiku brooke ja sitte se mies on ridge ja sun siskosko taylor:D harmittaako et kauniit ja rohkeet on katkolla. vois tää kyl kohta sopia emmerdaleenki:D:D
antaa miehen mennä siskonsa kanssa sänkyyn oli elokuvasta Hilary ja Jackie. Ja sitten luovutetulla spermalla tehtiin siskolle lapsi sarjassa Rakkaat siskot. Eikö niin AP?
Provon tunnistaa siitä, että koko ajan vaan tulee uskomattomampia käänteitä ja oikein tarkasti selitetään ap:n ja siskon miehen ihastuksen laatu ja siskon syöpä :D
ja se on ok, mutta mies ei halua lasta muuten kuin natural vaimon kanssa, kun on niin kunnollinen. Pikkasen meni porvooseen tää juttu. Oksettaaa...
Provon tunnistaa siitä, että koko ajan vaan tulee uskomattomampia käänteitä ja oikein tarkasti selitetään ap:n ja siskon miehen ihastuksen laatu ja siskon syöpä :D
No eihän tämä ole vielä päässyt edes kunnolla vauhtiin. Annetaan ap:n nyt kertoa! Kyllä niitä käänteitä tulee.
Muistatteko, kun viimeksi peruukkipää oli hotellin hississä miehensä ja tämän yhden illan hoidon kanssa ja seurasi lemmenparia miehen hotellihuoneen ovelle saakka, kunnes kiskaisi peruukin päästään ja alkoi mesota justiinana siinä hotellin käytävällä? Sitä ennen varjosti porukkaa ravintolan baarissa, ulkona rantakadulla ja naputteli kännykällään päivityksiä av:lla henkeään pidättäneelle kuulijakunnalle?
Luulisin, että on sama tyyppi kyseessä... ;D
Tuossa pelleilyssä käy vielä niin, että lopuksi sinulla on mies ja lapsi ja sisko on yksinään. Itse en voisi luopua synnyttämästäni lapsesta, tiedän sen jo etukäteen eli en voisi mitenkään suostua synnyttämään siskolle lasta. Jos sinä pystyt, niin toimisin lapsettomuusklinikan kautta. Selvä peli kaikinpuolin.
Ihan tosi miksi ne ei voi jotenkin muuten saada sitä lasta? Keinohedelmöitys?... Tai adoptio jotakin!? Jos se mies tekis sen sun kaa ja luulis et se sen puoliso ei tiijä niin ihan oikeesti se ei kyllä paljoa välitä paskaakaan siitä sun siskosta ... ELÄMÄ!
mene perkele runkkaamaan, sulla on selvä puutostila päällä kun tällaisia provoilet.
jolta se kyllä haiskahtaa niin hoidatte homman ihan keinohedelmöityksellä