Gallup kampaamo käynneistä
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että kuinka usein käytte kampaajalla ja mitä siihen sisältyy? Kuinka paljon vuoden kampaamo käynnit tulevat maksamaan?
Itse käyn n.4 kertaa vuodessa eli kolmen kuukauden välein leikkauttamassa latvat siisteiksi kotikampaajalla. Hinta 22e/kerta eli 88e vuodessa. Hiuksia en värjää lainkaan, edes kotona.
Kommentit (4)
värjätään tyvikasvu piiloon ja tasataan latvat. Maksaa vähän alle 80 e.
ehkä tasotetaan/leikataan otsista tms. Enkä maksa mitään.. ;)
Leikkaus ja väri.
En ole laskenut paljon rahaa menee vuositasolla, mutta käynti maksaa 80-100 euroa kerta. Vähän riippuu mitä tehdään. Äkkiähän sen tosin tuosta laskisi, jos kiinnostaisi. Itseensä panostaminen on kun laittaisi rahaa pankkiin. Näin minä asian ajattelen.
Noin viiden viikon välein. 93 euroa kerta; olen useamman vuoden vakiasiakas hiusmuotoilijallani joten hinta on alhaisempi kuin olisi normaalisti. Ennen ALV:n korotusta hinta oli vähemmän. Lisäksi olen saanut 1-2 krt vuodessa ilmaisen käsittelyn hiusmallina olemisesta, johon on vielä tullut ilmainen meikkaus. Yhteistyö toimii ihanasti, hän tuntee minut ja tyylini, ja annan aina hänelle vapaat kädet luottaen täysin kaikkeen mitä hän tekee - kertaakaan en ole lähtenyt itku kurkussa, päinvastoin! Kyseessä todella laadukas ammattilainen, tilaan seuraavan ajan aina paikan päällä koska normaalisti jono on juurikin melkein kuukausi uusille asiakkaille ja peruutusajat soitetaan vakituisemmille asiakkaille henk. kohtaisesti.
Panostus vaikuttaa elämääni niin kokonaisvaltaisesti, etten helposti luopuisi tästä, aikoinaan "köyhänä opiskelijanakin" kampaajakäynti oli pakollinen joka kuussa.:)