Gallup: Salarakkaiden nimi & paikkakunta?
Kommentit (67)
ja mulle on tullut kuppa Helsingistä. Kuka tunnustaa? t. Jukka Oulusta / kuppa Helsingistä
"salarakkaita",jos niiden nimet täällä julkaisee....;/
No onhan :) Ei etunimi ja paikkakunta ketään paljasta.
Jukka Oulusta.
Perus kaava, kotona nalkuttava ja pihtaava vaimo ajanut miehen syliini ;)
Jukka Oulusta mullakin, epidemiaako pukkaa? :-O
Minkä näköinen se Jukka Oulusta mahtaa olla? Onko teillä sama tyrkky kierroksessa?
ihan sairasta touhua
Siis ylipäänsä salarakkaiden pito vai tämä keskustelu?
Yhden salarakas voikin olla monen salarakas, yllättävääkö?! Jospa sillä Jukalla Oulusta ei edes ole vaimoa!
siis Jukka Oulusta myös... :O :O
ja sit sen veli Jaakko Oulusta!! :O
Mietin pitkään paljastaisinko entisen salarakkaani. (Kaukana rakkaasta, meillä oli pelkkä seksisuhde.)
Useita naisia kierroksessa. Nina niminen vaimo kotona kahden pojan kanssa. Kolmatta odottaa (yrittää vissiin pitää kiinni miehestään vääntämällä koko ajan lisää muksuja?) Hieno omakotitalo, kaunis sisustus. Nina on pistänyt parastaan. Makuuhuone sisustettu valkoisella, vaaleanpunaisella ja vaaleanharmaalla. Niille vaaleanpunaisille kukkalakanoille on minutkin kellistetty. (Ja varmasti moni muukin.)
Olohuoneen valkoiselle karvamatolle olen salaa pudottanut punaisia hiuksia panemisen lomassa. Kai olet huomannut Nina? Entä oletko koskaan ihmetellyt miksi uusi ruokapöytänne on täynnä naarmuja? Olen muuten "lainannut" sinun valkoisen t-paitasi jossa luki "I love London". Miehesi tuliainen Lontoon matkaltaan. (Eikä ollut ainoa tuliainen siltä reissulta, nimittäin minäkin sain osakseni sen ja uskon että sinäkin.)
Toivottavasti joskus avaisit silmäsi ja tajuaisit millainen petturi miehesi on.
ja mulle on tullut kuppa Helsingistä. Kuka tunnustaa? t. Jukka Oulusta / kuppa Helsingistä