Gallup: Salarakkaiden nimi & paikkakunta?
Kommentit (67)
jos uskallatte kertokaapas vähän lisää tästä villestä? onko lapsia?
Vaimon nimi Katja, kuulemma kauhea nalkuttamaan ja käskyttämään. Kaksi lasta, tyttö ja poika. Tommi töissä rakennusfirmassa, todella hyvä kroppa ja iso muna minkä parissa viihtyisin pidempääkin.
ei ole todellista!!!!! Täälläkin JUKKA OULUSTA!!! Mutta, mutta... Tuskin on sama Jukka, koska mun Jukka on sanonut, että olen ainoa salarakkaansa. On naimisissa kulissiliitossa, seksiä ei ole ollut yli vuoteen jne. shaibaa. Jättää vaimonsa heti, kun lapset ovat vähän isompia, minä olen kuulema SE OIKEA.
kymmenelle muullekkin! :DD
Jania Helsingistä? Olen alkanut epäilemään että miehelläni on salasuhde. Ns. suojelee puhelintaan ja puhuu toisessa huoneessa. Illat näpyttelee tekstareita ja väittää vaan pelaavansa. Mies on sanonut ettei hänellä ole ketään toista, rakastaa vain ja ainoastaan minua. On niin erilainen mies nykyään pitkän masennuskauden jälkeen, täynnä onnea ja iloa...
En kestä jos miehelläni on toinen jonka vuoksi jättäisi perheemme!!! Meillä on 3 lasta ja koirakin!
keväänä oli muutaman kuukauden suhde Ariin. Kotoisin Kaarinasta. Naimisissa ja vaimo odotti toista lasta.
Tällä hetkellä kierroksessa Hannu Turusta.
Jukassa on ihan toisenlaista tenhovoimaa. Komea, tuuheahiuksinen, hyväkroppainen, hyväkäytöksinen, ei alkoholiongelmaa. =)
Jukan Oulusta, kaljamahoineen, kaljuuntuvine päälakineen ja ruutupaitoineen. Jukka on kaupparatsu, mutta Jukassa on tenhovoimaa lähiöpubissa pilkun aikaan.
Jania Helsingistä? Olen alkanut epäilemään että miehelläni on salasuhde. Ns. suojelee puhelintaan ja puhuu toisessa huoneessa. Illat näpyttelee tekstareita ja väittää vaan pelaavansa. Mies on sanonut ettei hänellä ole ketään toista, rakastaa vain ja ainoastaan minua. On niin erilainen mies nykyään pitkän masennuskauden jälkeen, täynnä onnea ja iloa...
En kestä jos miehelläni on toinen jonka vuoksi jättäisi perheemme!!! Meillä on 3 lasta ja koirakin!
niin se panee kaikkia ja kaikkea. Älä meuhkaa, se on vaan sen tapa. Haittaakse?
Jukassa on ihan toisenlaista tenhovoimaa. Komea, tuuheahiuksinen, hyväkroppainen, hyväkäytöksinen, ei alkoholiongelmaa. =)
Jukan Oulusta, kaljamahoineen, kaljuuntuvine päälakineen ja ruutupaitoineen. Jukka on kaupparatsu, mutta Jukassa on tenhovoimaa lähiöpubissa pilkun aikaan.
Helkutarallaa, tulee tupen rapinat kunhan kotiutuu... Alati vonkaamassa vierasta misua.
t. se OIKEA Jukan vaimo Oulusta, paksuna, pari lasta
eksoottisempi kuin Jani Helsingistä joka on myös mun entinen salarakas.
on jan joka pettänyt jo vuosia..
Kaksi lasta jotka ei omia ja kolme-neljä vuotta sitten hankittu koira
Huittisista. Pieni ja terhekka. Omasta mielestään vähän tärkeä. Yrittäjä. Pari poikaa ja blondi muija.
Ei ole ainakaan mulle tarttunut mitään tauteja Jukalta vaikka paljaaltaan vedellään. Neuvolassa testasivat että olen puhdas :)
Jukka lupasi olla vain minun mies. Tässä jo tovi odoteltu milloin se sen vaimonsa jättää... Toivottavasti ennen vauvamme syntymää :)
Käväsin lukemassa taas Candyn blogia :)
entinen salarakas puhui vaimostaan, kertoi asioita (hyviä ja huonoja) ja joskus saattoi sanoa jotain negatiivista. Ei niinkään haukkunut koskaan.
Minä toinen nainen en haukkunut vaimoa.
Sä oot mun ainoa
ei ole todellista!!!!! Täälläkin JUKKA OULUSTA!!! Mutta, mutta... Tuskin on sama Jukka, koska mun Jukka on sanonut, että olen ainoa salarakkaansa. On naimisissa kulissiliitossa, seksiä ei ole ollut yli vuoteen jne. shaibaa. Jättää vaimonsa heti, kun lapset ovat vähän isompia, minä olen kuulema SE OIKEA.
t. Jukka Oulusta
Raahesta