Onko maassamme monta nimikaimaasi?
Kommentit (36)
Ja silti meidän etunimet ovat hyvin arkipäiväisiä.
Tällä hetkellä löytyy näköjään ainakin kaksi muuta minun nimistäni (Eniro). Sekä etu- että sukunimi ovat suht yleisiä niin luulisi löytyvän enemmänkin...
Noin kuutisenkymmentä. Oli myös ainakin yksi, jolla sama toinen nimi.
melkein sata. Ärsyttävää, mutta eipähän ole helppoa googlata mun asioita!
Tai no, tavallaan yksi. Tätini toinen nimi on sama kuin etunimeni, mutta tätini käyttää ensimmäistä nimeään.
tästä kaupunginosasta (Helsingissä) ainakin neljä. Nimi on tyyliä Liisa Korhonen.
ja näyttää myös äänestävän Haavistoa, tosin etunimi kirjotetaan vähän eritavalla, minun tyyliin Annamari, hän Anna-Mari.
Ilmeisesti peräti viisi! Olen kyllä yllättynyt, kolmesta tiesin aiemmin.
Kumpikaan ei ole kovin harvinainen, ei etu- eikä sukunimi. Pöh, mulla oli ennen nätimpi ja pikkusen harvinaisempi sukunimi mut sit mies pakotti ottaan sukunimensä kun mentiin naimisiin.
Sekä sukunimeni, että etunimeni ovat todella yleisiä...tiedän itsekin useamman täyskaiman. Naapurissakin oli yksi ja siinä sitten ihmeteltiin kun ei tullut laskut perille ym.
Kokonimikaimoja ei voisi ollakaan, koska sukunimeni on käytössä vain minulla.
Väestörekisterikeskusken mukaan saman etunimen kanssani omaavia löytyy Suomesta alle 900 kpl, ja saman sukunimen omaavia naisia n.50 kpl.
Enpä usko, että kukaan heistä olisi kaimani.
Asia tosin muuttuu, kun menemme mieheni kanssa naimisiin, sillä hänen sukunimensä sattuu kuulumaan yleisimpien joukkoon Suomessa. ;)
Esimerkiksi facebookin haulla löytyy tällä hetkellä 5 kpl TULEVIA kokonimikaimojani.
Toivottavasti te viisi olette jo löytäneet asuinkumppanit. Yksin ei ole kiva asua.