G: Tätä en voi sietää miehessäni
Kommentit (20)
Onko se sitten sitä rakkautta? En tosin aivan täydellinen ole itsekään. Mutta totuuden nimessä on sanottava, että olen ollut paljon parempi puoliso kuin mieheni, joka on pettänyt raha-asioissa, töninyt ym.
Valittaa joka asiasta, mikään ei koskaan ole hyvin! Ja kaikki on tietysti minun syytäni.
Vittuilee, on laiska, ei siivoa, aina pahalla tuulella.
Kiukuttelee kun pikkulapsi ollessaan hiukankin väsynyt tai nälkäinen, tosi törkeätä tekstiä saa kuulla. Pahoillaan ei ole tietenkään, koskaan.
sitä kun mieheni tekee kaverinsa kanssa tällaista jäynää:
ei tee kotitöitä, en saa hellyyttä, tekee lasten eteen jotain vain jos pyydän.. Eroa olen harkinnut..
Ei auta kodinhoidossa, ei lasten hoidossa. Nukkuu päivät pitkät ja ryypiskelee. Huoh, kumpa pääsisin eroon tuollaisesta..
On äkkipikainen eikä alkoholin "nauttiminen" onnistu kohtuudella, aina pitää vetää "lärvit".
Johtuu Touretten syndroomasta, joka oli tiedossa jo tutustumisaikanamme 7 vuotta sitten, silloin miehellä oli lääkitys. Hän jätti lääkityksen omasta päätöksestään ja hänestä on sen jälkeen tullut arvaamaton, tahditon ja jopa vainoharhainen. Hän on hyvin älykäs mutta erakkomainen luonne ja ikävät piirteet on korostuneet iän myötä. Hän viettää töiden jälkeen aikaa netissä n. 7 tuntia ja on mm. alkanut uskoa erilaisiin salaliittoihin. Suhteemme tuskin tulee kestämään kauan. Lapsia ei onneksi ole.
se, ettei tule syömään, silloin kun pyydetään. Vaan joutuu käskettämään aina.
Näitä lukiessani, eipä tuossa omassa siipassani ole mitään tuollaisia vikoja. ei polta, ei ole äkkipikainen, ei töni, ei huuda, ei ole laiskakaan, auttaa kotitöissä, auttaa muussakin pyydettäessä....
ärsyttävin piirre taitaa siis olla se, että hän on aivan liian kiltti ihminen. liian helposti suostuteltavissa.
soittaa yleensä ilmaskittaa liiaan kovaa ja liian myöhään yöllä; en saa nukuttua. Puhumattakaan siitä etten saa tarpeeksi läheisyyttä. :(
joka ei koskaan tunne kipua ja väsymystä.
Siis että jaksan hoitaa lapset, kodin ja hänetkin vaikka olisin kuinka kipeä tahansa ja se aiheuttaa närää jos en jaksakaan.
Hän itse on pienimmästäkin flunssasta vuoteen oma ja valittaa kuollakseen kun on sormessa mustelma...
En voi sille mitään, mutta halveksin tätä syvästi :(
Jos ei ole lääkitystä, en voi ikinä tietää, tuleeko hän takaisin ja missä kunnossa. Ihan hirveää, mutta tämänkin siedän.
on laiska, ei siivoa, aina pahalla tuulella.