Lue keskustelun säännöt.
Ovulaatiotestien luotettavuus?
14.11.2005 |
Katselin netistä tilattavia ovulaatiotestejä, liuskatestejä. Kertoisiko joku, onko ne helppokäyttöisiä ja luotettavia. Minua epäilyttää niitten halpa hinta.
Kommentit (2)
Tilaan testit www.mammaksi.fi - osoitteesta. Ovat halpoja ja helppoja käyttää! Nuo ovistestit ovat kotitestien testejä herkempiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Apteekissahan kaikki maksaa perusvoiteista lähtien huimasti enemmän kuin muuten. Minä olen heti alkuvaiheiden jälkeen käyttänyt netin liuskatestejä, koska en halua maksaa ylimääräistä muovikoteloista, johon apteekkien tikut on pakattu. Muoviroinaa on maailmassa tarpeeksi muutenkin ja testiliuska on kuitenkin se pääasia. Todennäköisimmin samoja tai melkein samoja liuskoja ne ovat kalliimmatkin, hienommassa paketissa vain. Ainakin minä olen saanut netin raskaus- ja ovistesteillä selkeitä tuloksia, eikä käyttö ole yhtään monimutkaisempaa. Ovistestejä raaskii käyttää päivässä vaikka parikin kappaletta, jos haluaa varmistella. Samoin raskaustesteillä on kiva seurata josko viiva vahvistuisi. Olen käyttänyt kotitestit.comin Aconeita, ja niitä kuulemma käyttävät terveydenhuollossakin. Aconilla on myös markkinoiden herkin testi.